Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

et silleen
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Musta ois muuten kiva kun nää kaikki kaunottaret joilla on varaa mollata muiden ulkonäköä ja muutenkin v.ittuilla laittais oman kuvansa tänne. Hyvähän se on muita arvostella kun kukaan ei tiedä minkälainen petolinnun peräpää sieltä nimimerkin takaa löytyy.. :kieh:
Siinä on vaan se ero, että kenenkään ei ole pakko omaa kuvaansa näyttää, vaikka arvostelisikin irc-galleriassa olevia kuvia, jotka on laitettu sinne kaiken kansan nähtäviksi... joten niiden arvostelu on myös eri asia kuin vaikkapa se, että alkaa arvostelemaan kadulla sattumalta vastaan tullutta ihmistä. Mutta koska laittaa kuvia esille ja ottaa ne puheenaiheeksi, voi varautua myös ottamaan kritiikkiä vastaan. Jos ei halua kritiikkiä tuntemattomilta, kuvat voi myös laittaa salasanan taakse vain tiettyjen ihmisten katseltaviksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja et silleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Musta ois muuten kiva kun nää kaikki kaunottaret joilla on varaa mollata muiden ulkonäköä ja muutenkin v.ittuilla laittais oman kuvansa tänne. Hyvähän se on muita arvostella kun kukaan ei tiedä minkälainen petolinnun peräpää sieltä nimimerkin takaa löytyy.. :kieh:
Siinä on vaan se ero, että kenenkään ei ole pakko omaa kuvaansa näyttää, vaikka arvostelisikin irc-galleriassa olevia kuvia, jotka on laitettu sinne kaiken kansan nähtäviksi... joten niiden arvostelu on myös eri asia kuin vaikkapa se, että alkaa arvostelemaan kadulla sattumalta vastaan tullutta ihmistä. Mutta koska laittaa kuvia esille ja ottaa ne puheenaiheeksi, voi varautua myös ottamaan kritiikkiä vastaan. Jos ei halua kritiikkiä tuntemattomilta, kuvat voi myös laittaa salasanan taakse vain tiettyjen ihmisten katseltaviksi.

Pointti olikin se, että mä en oikeasti jaksa uskoa että nää mammat täällä olis niin kauniita ja ihania että niillä on varaa jauhaa tollasta kakkaa ja ottaa joku tietty ihminen silmätikuksi.
Täällä on näkyny jos jonkinmoisia alotuksia eikä ketään muuta täällä mollata niin pahasti kuin ap:ta. Herää vaan kysymys että saako aikuiset ihmiset, ÄIDIT, oikeesti jotain kiksejä siitä kun ne saa haukkua ja olla ilkeitä. Ei ymmärrä..
 
xXx
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
No mä ihmettelen tätä aloitusta ainakin siksi että a) tämä PALSTA kiehtoo aikuisia perheellisiä, ei teinityttöjä... ihmettelen miksi nuori pimu täällä pyörii

b) olen ennenkin nähnyt hänen linkittävän tänne irc-galleriaansa ja tekevän typeriä aloituksia, jotenkin mainostavan kuviaan... outoa

c) toi että joku kehuu, ja tänne sitä mainostaa, on vaan hölmöä, naiivia huomionhakuisuutta

HÖH!
Nyt olen kyllä ihan ulkona piireistä :) Miksi häntä täällä kiusataan? Minusta oikein nättityttö.

Ja pakko sanoa Beep:ille että onpa täällä vielä typerämpiäkin avauksia nähty "annatko miehesi laueta suuhun jne." minua sitten ei voisi vähempää kiinnostaa nieleekö joku vai ei, joten jätin avaamatta ja vastaamatta. Tai esimerkiksi "Mitä ruokaa tänään?". Eli jokainen käyttäköön ääntään niinkuin haluaa! Jättää sitten vain vastaamati jollei kiinnosta. Ja mitä tuohon hölmöyteen tullee... minusta ei ole yhtään fiksumpaa listata a-b-c kohdilla loukkauksia toisesta!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Pointti olikin se, että mä en oikeasti jaksa uskoa että nää mammat täällä olis niin kauniita ja ihania että niillä on varaa jauhaa tollasta kakkaa ja ottaa joku tietty ihminen silmätikuksi.
Täällä on näkyny jos jonkinmoisia alotuksia eikä ketään muuta täällä mollata niin pahasti kuin ap:ta. Herää vaan kysymys että saako aikuiset ihmiset, ÄIDIT, oikeesti jotain kiksejä siitä kun ne saa haukkua ja olla ilkeitä. Ei ymmärrä..
Olen nähnyt täällä hyvinkin usein mollattavan jotain tiettyä palstalaista mitä moninaisimmista (ja pienimmistä) syistä, joten ei tämän ketjun tapaus ole ainoa laatuaan. Ja jos tätä palstaa seuraa vähänkin kauemmin, huomaa, että tosi moni aikuinen ihminen nauttii saadessaan päteä muiden kustannuksella. Tämä tapahtuu helpoiten muita syyllistämällä ja omaa erinomaisuutta korostamalla.


 
öööööh
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
No mä ihmettelen tätä aloitusta ainakin siksi että a) tämä PALSTA kiehtoo aikuisia perheellisiä, ei teinityttöjä... ihmettelen miksi nuori pimu täällä pyörii

b) olen ennenkin nähnyt hänen linkittävän tänne irc-galleriaansa ja tekevän typeriä aloituksia, jotenkin mainostavan kuviaan... outoa

c) toi että joku kehuu, ja tänne sitä mainostaa, on vaan hölmöä, naiivia huomionhakuisuutta

HÖH!
Nyt olen kyllä ihan ulkona piireistä :) Miksi häntä täällä kiusataan? Minusta oikein nättityttö.

Ja pakko sanoa Beep:ille että onpa täällä vielä typerämpiäkin avauksia nähty "annatko miehesi laueta suuhun jne." minua sitten ei voisi vähempää kiinnostaa nieleekö joku vai ei, joten jätin avaamatta ja vastaamatta. Tai esimerkiksi "Mitä ruokaa tänään?". Eli jokainen käyttäköön ääntään niinkuin haluaa! Jättää sitten vain vastaamati jollei kiinnosta. Ja mitä tuohon hölmöyteen tullee... minusta ei ole yhtään fiksumpaa listata a-b-c kohdilla loukkauksia toisesta!!!
mutta viittaisikohan tämä palstan nimi (KAKSPLUS -> PLUSSALAISET -> MITÄS NYT) jotenkin siihen minkälaiselle porukalle tämä on suunnattu.. käsittääkseni täällä on tarkoitus keskustella ennen kaikkea LAPSIPERHEIDEN ongelmista/iloista..

en oikeasti voi käsittää, miksi tytsi hakee täältä sitä tarvitsemaansa huomiota..en minäkään mihinkään teiniyhteisöihin mene pyörimään.
 
Ihan oikeasti tein aloituksen, koska halusin kertoa asiasta, joka sai hyvälle mielelle. En ymmärrä, miksi täällä on taas 5 sivua viestejä ihan asian vierestä. Mun itsetuntoa ei teidän haukut muuten kovinkaan paljon loukkaa, joten älkää edes vaivautuko =) Ensinnäkin, olen eri mieltä monien kommenttien kanssa ja toiseksi, en edes usko, että kaikki tarkoittavat, mitä kirjoittivat. Mulle elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö ja paino :) Mä vähät välitän, jos joku ei tykkää mun nassustani.

On kuitenkin mukavaa saada galleriassa kehuja nuorilta pojilta-pojat kun ovat aika ujoja sanomaan noita juttuja päin naamaa :) Tuo herttaisen näköiseksi kehuminen lämmitti erityisesti mieltä...se on niin söpösti sanottu :heart: Jos on jonkun mielestä herttaisen näköinen niin siihen liittyy ulkonäön lisäksi ehkä se, että kommentoija on aistinut kuvista positiivisen, lämminhenkisen ihmisen :) Joskus vaatimattomankin näköinen ihminen voi olla todella kaunis, jos on sisäisesti kaunis-klisee tai ei niin toi on ihan totta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja en tiiä:
onko tää ollu tääl jo, mut minkä ikänen on nuori poika?

Kun mun mielestä säkin olet aikas nuori..
Nuoret pojat on mun mielestä sellaisia parikymppisen tienoilla olevia, teineistä johonkin kolmeenkymppiin asti :D

Ja kyllä, olen itsekin nuori ja iloinen siitä =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja öööööh :
mutta viittaisikohan tämä palstan nimi (KAKSPLUS -> PLUSSALAISET -> MITÄS NYT) jotenkin siihen minkälaiselle porukalle tämä on suunnattu.. käsittääkseni täällä on tarkoitus keskustella ennen kaikkea LAPSIPERHEIDEN ongelmista/iloista..

en oikeasti voi käsittää, miksi tytsi hakee täältä sitä tarvitsemaansa huomiota..en minäkään mihinkään teiniyhteisöihin mene pyörimään.
Muuten en kommentoi, mutta eikohan talla palstalla kasitella asioita laqidasta laitaan kaikista elaman asioista. Miksi ihmeessa pitaa olla ajatukset fiksaantuneena jonkun ikaan. Johtuneeko siita, etta muut argumentit ovat loppuneet, onkin huomannut nuoremman ihmisen omaavan paremmat kielelliset lahjat?

 
harmaana
Mun mielestä juuri herttaisen näköinen oletkin, Tytsi! Äläkä välitä tylsien keski-ikäisten mammojen viesteistä, kyllä täällä paljon turhempiakin aloituksia on! Ei kaikki muutkaan aloitukset koske lapsiperheiden asioita, todellakaan!
 
jep, jep
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja en tiiä:
onko tää ollu tääl jo, mut minkä ikänen on nuori poika?

Kun mun mielestä säkin olet aikas nuori..
Nuoret pojat on mun mielestä sellaisia parikymppisen tienoilla olevia, teineistä johonkin kolmeenkymppiin asti :D

Ja kyllä, olen itsekin nuori ja iloinen siitä =)
Nuoria poikia :). Jotenki aattelin jotain ihan muuta, heh.
 
Emmiina
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Alkuperäinen kirjoittaja et silleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Musta ois muuten kiva kun nää kaikki kaunottaret joilla on varaa mollata muiden ulkonäköä ja muutenkin v.ittuilla laittais oman kuvansa tänne. Hyvähän se on muita arvostella kun kukaan ei tiedä minkälainen petolinnun peräpää sieltä nimimerkin takaa löytyy.. :kieh:
Siinä on vaan se ero, että kenenkään ei ole pakko omaa kuvaansa näyttää, vaikka arvostelisikin irc-galleriassa olevia kuvia, jotka on laitettu sinne kaiken kansan nähtäviksi... joten niiden arvostelu on myös eri asia kuin vaikkapa se, että alkaa arvostelemaan kadulla sattumalta vastaan tullutta ihmistä. Mutta koska laittaa kuvia esille ja ottaa ne puheenaiheeksi, voi varautua myös ottamaan kritiikkiä vastaan. Jos ei halua kritiikkiä tuntemattomilta, kuvat voi myös laittaa salasanan taakse vain tiettyjen ihmisten katseltaviksi.

Pointti olikin se, että mä en oikeasti jaksa uskoa että nää mammat täällä olis niin kauniita ja ihania että niillä on varaa jauhaa tollasta kakkaa ja ottaa joku tietty ihminen silmätikuksi.
Lihavakin ihminen saa sanoa toista lihavaa ihmistä lihavaksi, jos mielipidettä kysytään.
Ei täydy olla niin kaunis, että on "varaa" arvostella toisia.
Ja minä rinnastan kuviensa julkisen esittelyn ja mainostamisen siihen, että pyytää kommentteja ulkonäöstään. Sillä muutenhan ne kuvat olisi muualla, eikö?
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Emmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Alkuperäinen kirjoittaja et silleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi gorda bella:
Musta ois muuten kiva kun nää kaikki kaunottaret joilla on varaa mollata muiden ulkonäköä ja muutenkin v.ittuilla laittais oman kuvansa tänne. Hyvähän se on muita arvostella kun kukaan ei tiedä minkälainen petolinnun peräpää sieltä nimimerkin takaa löytyy.. :kieh:
Siinä on vaan se ero, että kenenkään ei ole pakko omaa kuvaansa näyttää, vaikka arvostelisikin irc-galleriassa olevia kuvia, jotka on laitettu sinne kaiken kansan nähtäviksi... joten niiden arvostelu on myös eri asia kuin vaikkapa se, että alkaa arvostelemaan kadulla sattumalta vastaan tullutta ihmistä. Mutta koska laittaa kuvia esille ja ottaa ne puheenaiheeksi, voi varautua myös ottamaan kritiikkiä vastaan. Jos ei halua kritiikkiä tuntemattomilta, kuvat voi myös laittaa salasanan taakse vain tiettyjen ihmisten katseltaviksi.

Pointti olikin se, että mä en oikeasti jaksa uskoa että nää mammat täällä olis niin kauniita ja ihania että niillä on varaa jauhaa tollasta kakkaa ja ottaa joku tietty ihminen silmätikuksi.
Lihavakin ihminen saa sanoa toista lihavaa ihmistä lihavaksi, jos mielipidettä kysytään.
Ei täydy olla niin kaunis, että on "varaa" arvostella toisia.
Ja minä rinnastan kuviensa julkisen esittelyn ja mainostamisen siihen, että pyytää kommentteja ulkonäöstään. Sillä muutenhan ne kuvat olisi muualla, eikö?
peesi tähän viimeiseen. eikä täällä ole ketään "silmätikuksi" otettu, itsehän tämä tyyppi näitä kuviaan aina tulee esittelemään.. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Joskus vaatimattomankin näköinen ihminen voi olla todella kaunis, jos on sisäisesti kaunis-klisee tai ei niin toi on ihan totta =)
Aivan totta. Ja upeimmankin näköiset ihmiset voivat olla vastenmielisiä, jos heistä näkyy jo kilometrin päähän ylimielisyys ja liika itsetietoisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ihan oikeasti tein aloituksen, koska halusin kertoa asiasta, joka sai hyvälle mielelle. En ymmärrä, miksi täällä on taas 5 sivua viestejä ihan asian vierestä. Mun itsetuntoa ei teidän haukut muuten kovinkaan paljon loukkaa, joten älkää edes vaivautuko =) Ensinnäkin, olen eri mieltä monien kommenttien kanssa ja toiseksi, en edes usko, että kaikki tarkoittavat, mitä kirjoittivat. Mulle elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö ja paino :) Mä vähät välitän, jos joku ei tykkää mun nassustani.

On kuitenkin mukavaa saada galleriassa kehuja nuorilta pojilta-pojat kun ovat aika ujoja sanomaan noita juttuja päin naamaa :) Tuo herttaisen näköiseksi kehuminen lämmitti erityisesti mieltä...se on niin söpösti sanottu :heart: Jos on jonkun mielestä herttaisen näköinen niin siihen liittyy ulkonäön lisäksi ehkä se, että kommentoija on aistinut kuvista positiivisen, lämminhenkisen ihmisen :) Joskus vaatimattomankin näköinen ihminen voi olla todella kaunis, jos on sisäisesti kaunis-klisee tai ei niin toi on ihan totta =)
Selitin jo tässä, ettei arvionne ulkonäöstäni kiinnosta mua pätkääkään =) Kauneus on katsojan silmässä...kauniskin ihminen on ruma, jos ei ole sisäistä kauneutta...rumennatte itseänne jokaisella haukulla :whistle: :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Joskus vaatimattomankin näköinen ihminen voi olla todella kaunis, jos on sisäisesti kaunis-klisee tai ei niin toi on ihan totta =)
Aivan totta. Ja upeimmankin näköiset ihmiset voivat olla vastenmielisiä, jos heistä näkyy jo kilometrin päähän ylimielisyys ja liika itsetietoisuus.
Peesaan.
 
PahaSilmä
Mukavaa, että sait kivan kommentin. kaikkien pitäisi saada, ehkä sitten nää äiditkään ei ois niin kateita, jos nekin sais joskus mukavan kommentin ulkonäöstään, vai mitä? :D
 
xXx
Alkuperäinen kirjoittaja öööööh :
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
No mä ihmettelen tätä aloitusta ainakin siksi että a) tämä PALSTA kiehtoo aikuisia perheellisiä, ei teinityttöjä... ihmettelen miksi nuori pimu täällä pyörii

b) olen ennenkin nähnyt hänen linkittävän tänne irc-galleriaansa ja tekevän typeriä aloituksia, jotenkin mainostavan kuviaan... outoa

c) toi että joku kehuu, ja tänne sitä mainostaa, on vaan hölmöä, naiivia huomionhakuisuutta

HÖH!
Nyt olen kyllä ihan ulkona piireistä :) Miksi häntä täällä kiusataan? Minusta oikein nättityttö.

Ja pakko sanoa Beep:ille että onpa täällä vielä typerämpiäkin avauksia nähty "annatko miehesi laueta suuhun jne." minua sitten ei voisi vähempää kiinnostaa nieleekö joku vai ei, joten jätin avaamatta ja vastaamatta. Tai esimerkiksi "Mitä ruokaa tänään?". Eli jokainen käyttäköön ääntään niinkuin haluaa! Jättää sitten vain vastaamati jollei kiinnosta. Ja mitä tuohon hölmöyteen tullee... minusta ei ole yhtään fiksumpaa listata a-b-c kohdilla loukkauksia toisesta!!!
mutta viittaisikohan tämä palstan nimi (KAKSPLUS -> PLUSSALAISET -> MITÄS NYT) jotenkin siihen minkälaiselle porukalle tämä on suunnattu.. käsittääkseni täällä on tarkoitus keskustella ennen kaikkea LAPSIPERHEIDEN ongelmista/iloista..

en oikeasti voi käsittää, miksi tytsi hakee täältä sitä tarvitsemaansa huomiota..en minäkään mihinkään teiniyhteisöihin mene pyörimään.
Täällä puhutaan paljon muustakin, yleensä muusta :) kuin pelkästään lapsista! Kuinka voi olla niin ahdas ilmapiiri että nuoresta iästä ja lapsettomuudesta johtuen ei joukkoon suvaita!
 
Onkohan kukaan teistä tullut ajatelleeksi, että jospa tytsi onkin vaan omassa ikäluokassaan erilainen, kiinnostunut lapsista eikä viinasta, ja omaa hyvän itsetunnon? Ja sekös suomalaisia akkoja ärrrrsyttää. Melko reilua peliä ja esimerkkiä noin aikuisina annatte, toinen toistanne raaempaa päänaukomista.

Aina on kuitenkin se mahdollisuus, että tytsi on ihan tavallinen tyttö, ja haluaa jutella itselleen tärkeistä asioista. Miten se eroaa siitä, että mä kyselen vaipoista tai joku ihmettelee, miten lastenhuone maalataan?

Eikös se ole aika tyypillistä tytsin ikäisille, että ulkonäköasiat ovat pinnalla, ja niistä jutellaan ja haetaan vastakaikua. Uskomattomalta tuntuu, että aikuiset (?) palstailijat jatkuvasti kritisoivat tosi inhottavasti hänen ulkonäköään. Ja kuitenkin hän on yksi niistä harvoista, joka kuviaan tänne uskaltaa laittaa.

Jos tyyppi sinällään ärsyttää -mikä on ihmeellistä, koska irl varmaan juuri kukaan ei tunne- miksi avata koko avauksia? Punainen rastikin löytyy siitä ruudun kulmasta, jos oikein tiukaksi tilanne käy.

Peace :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Niih:
Joka levittelee tietoja siitä, missä hänen kuviaan voi käydä katsomassa, olkoon valmis myös ottamaan vastaan kommentteja niistä. Vaikka kommentit olisi vähemmän ylistäviäkin.
nimenomaan. ihan turha vinkua sitten.
ja niitä haukkumis viestejä on sit ihan PAKKO laittaa..? on ihan eri asia sanoa et olen asiasta eri mieltä tai en tykännyt kuin että painu v.itun teinipissis, läski muualle.. ei voi taas kun ihmetellä :eek:
en mä sitä sanonut että on oikein haukkua toista rumilla nimityksillä, mutta jos laittaa omia kuviaan nettiin, on otettava myös se huomioon että joku voi oikeasti sanoakin jotain negatiivista eikä kaikki ole heti hehkuttamassa "no mutta jopa oletkin tosi ihana ja kaunis ja viksu".

sitä paitsi tää aloitus nyt oli ihan pelkkää kehujen kalastelua, taas kerran.
 

Yhteistyössä