Heiii.. Äläs nyt. Kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä ja tää ketju muutenkin lähti jo vähän raiteiltaan. Maailma on paha paikka ja minkäs esim. minä voin sille jos joku ottaa asiat liian raskaasti. Keskustelen tästä aiheesta ihan niin kuin muistakin enkä kertaakaan ole haukkunut tytsiä mitenkään. Vastasin vain tuohon sinun kysymykseesi, mutta ei vain ollut sinua miellyttävä vastaus. Mulle on ihan sama jos joku laittelee itsestään tänne galleria/ulkonäköaloituksia, mutta pitäisi oikeasti osata varautua siihen ettei kaikki palaute ole positiivista. Edelleenkin voi laittaa kuvia laittamasta jos ei oo valmis kaikkeen palautteeseen. Kyllä muakin loukkaa monikin asia, mutta en todellakaan ota niitä täällä palstalla ainakaan niin tosissaan. Melkein aivan sama mihin kirjoittaa tai jättää kirjoittamatta niin sillä "loukkaa" toista muttei ketään voi vain silitellä päästä, ainakaan kaikkia yhtä aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Te ette voi tietää, jos vaikka joku täällä sanookin, ettei välitä ilkeistä kommenteista, mutta sitten kuitenkin koneen suljettuaan kaatuu sängylle itkemään. Mua ainakin satuttaa ilkeät kommentit, joita joku sanoisi minun ulkonäöstä. Saatan olla ihan rikki kun jossain joku antaa mulle laihdutusohjeita, vaikka tiedän, ettei ole tarvis. Ja minä olen kuitenkin 26 vuotias. Voin vaan kuvitella, miltä nuoresta tytöstä tuntuu.
Onko se niin tärkeää, että saatte sanoa ja samalla tehdä tiettäväksi, että itse ette ole tyrkkyjä ja itse kestäisitte samankaltaisen kritiikin?