Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

hah
Alkuperäinen kirjoittaja teremailia:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mun oli ihan pakko lukea uudestaan tämä ketjun aloitusviesti, ja en edelleenkään voi käsittää miten te aikuiset ihmiset voitte kirjoittaa tuollasia vastauksia tähän. Toinen kertoo kuinka piristää päivää saada mukava kommentti. Miten siihen voi vastata noin saakelin negatiivisesti????
Samaa minakin ihmettelin.

Ainiin, tama onkin Aikuisten Ihmisten palsta, ei tanne mahdu positiivisesti ajattelevat, fiksut nuoret.
niin aivan, ollaan kaikki iloisia ja kehutaan toinen toistamme vuorotellen!
jee happyhappyjoyjoy....
Sähän et siihen edes pystys-sä elät toisten haukkumisella

Alkuperäinen kirjoittaja teremailia:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mun oli ihan pakko lukea uudestaan tämä ketjun aloitusviesti, ja en edelleenkään voi käsittää miten te aikuiset ihmiset voitte kirjoittaa tuollasia vastauksia tähän. Toinen kertoo kuinka piristää päivää saada mukava kommentti. Miten siihen voi vastata noin saakelin negatiivisesti????
Samaa minakin ihmettelin.

Ainiin, tama onkin Aikuisten Ihmisten palsta, ei tanne mahdu positiivisesti ajattelevat, fiksut nuoret.
niin aivan, ollaan kaikki iloisia ja kehutaan toinen toistamme vuorotellen!
jee happyhappyjoyjoy....
Eikun haukutaan tyhmiksi, idiooteiksi, rumiksi ja laskeiksi. Ja viela tyrkyiksi kehujen keraajiksi. Paljon kivempaa ja rakentavampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Niih:
Joka levittelee tietoja siitä, missä hänen kuviaan voi käydä katsomassa, olkoon valmis myös ottamaan vastaan kommentteja niistä. Vaikka kommentit olisi vähemmän ylistäviäkin.
nimenomaan. ihan turha vinkua sitten.
ja niitä haukkumis viestejä on sit ihan PAKKO laittaa..? on ihan eri asia sanoa et olen asiasta eri mieltä tai en tykännyt kuin että painu v.itun teinipissis, läski muualle.. ei voi taas kun ihmetellä :eek:
en mä sitä sanonut että on oikein haukkua toista rumilla nimityksillä, mutta jos laittaa omia kuviaan nettiin, on otettava myös se huomioon että joku voi oikeasti sanoakin jotain negatiivista eikä kaikki ole heti hehkuttamassa "no mutta jopa oletkin tosi ihana ja kaunis ja viksu".

sitä paitsi tää aloitus nyt oli ihan pelkkää kehujen kalastelua, taas kerran.
kyllähän se asia on niinkin.. jokainen AIKUINEN voi taas sit omassa päässää miettiä tarvitseeko sitä negatiivistakaan laittaa, on kommentoimatta sit kokonaan, jos ei mitään hyvää sanottavaa ole. ja mitä väliä sillä edelleenkään on vaikka joku niitä kehuja toivoo.. onko hyvä, nätti sana toiselle niiiiin vaikea asia?

Alkuperäinen kirjoittaja Niih:
Joka levittelee tietoja siitä, missä hänen kuviaan voi käydä katsomassa, olkoon valmis myös ottamaan vastaan kommentteja niistä. Vaikka kommentit olisi vähemmän ylistäviäkin.
nimenomaan. ihan turha vinkua sitten.
ja niitä haukkumis viestejä on sit ihan PAKKO laittaa..? on ihan eri asia sanoa et olen asiasta eri mieltä tai en tykännyt kuin että painu v.itun teinipissis, läski muualle.. ei voi taas kun ihmetellä :eek:
en mä sitä sanonut että on oikein haukkua toista rumilla nimityksillä, mutta jos laittaa omia kuviaan nettiin, on otettava myös se huomioon että joku voi oikeasti sanoakin jotain negatiivista eikä kaikki ole heti hehkuttamassa "no mutta jopa oletkin tosi ihana ja kaunis ja viksu".

sitä paitsi tää aloitus nyt oli ihan pelkkää kehujen kalastelua, taas kerran.
kyllähän se asia on niinkin.. jokainen AIKUINEN voi taas sit omassa päässää miettiä tarvitseeko sitä negatiivistakaan laittaa, on kommentoimatta sit kokonaan, jos ei mitään hyvää sanottavaa ole. ja mitä väliä sillä edelleenkään on vaikka joku niitä kehuja toivoo.. onko hyvä, nätti sana toiselle niiiiin vaikea asia?
Mun mielestä tytsi on nätti ja kaiken lisäki hänellä on kiva harrastuskin. Ja sitä en osaa sanoa onko aloitus kehujen kalastelu vai normaali aloitus (eikä mulle niin ole väliäkään), mutta mä ainakin aion "opettaa" tuolle meidän tytölle/ehkä mahdollisille tulevillekin lapsille ettei kaikki voi tykätä toisistaan ja jos joku sanoo pahasti niin ei ota sitä niin vakavasti.

Mun mielestä jos vaan opettaa pelkästään niin, että tämä maailma on kaunis paikka ja täällä vaan kehutaan ja ihmiset on kaikki ihania niin se voi tulla aika tavalla hankalaksi tämä elämä kun se ei olekaan niin ja mahdollista koska noita "pahiksia" löytyy aina ja joka paikasta ja ikuisesti.

PahaSilmä
Mikäs vika kehujen kalastelussa sitten muuten olisi? Kyllähän joukko äitejä osallistui ketjuuni, jossa sai mukavia kommentteja ulkonäöstään. ;)

Minä ainakin haluan positiivista palautetta. ihminen, joka ei keksi kenen tahansa ulkonäöstä positiivista sanottavaa on sokea taikka mielikuvitukseton tylsimys.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mikäs vika kehujen kalastelussa sitten muuten olisi? Kyllähän joukko äitejä osallistui ketjuuni, jossa sai mukavia kommentteja ulkonäöstään. ;)

Minä ainakin haluan positiivista palautetta. ihminen, joka ei keksi kenen tahansa ulkonäöstä positiivista sanottavaa on sokea taikka mielikuvitukseton tylsimys.
:D ja hömppä.. en minäkään aio lapsilleni opettaa että kaikki olisi vaan kaunista täällä maailmassa, he tietävätkin sen jo, mutta jos joku kysyy että onko hiukseni kauniit tms niin opetan mieluummin vastaamaan kyllä, kuin että ihan v.itun rumat. jos pienellä kauniilla sanalla saa toisen mielen hyväksi niin eikö sitä voi sanoa.

No, mä oon henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos kehuja kalastellaan (edelleenkään en tiedä mitä mieltä olen tytsin aloituksesta, hankala sanoa kun en tunne koko ihmistä), mutta nyt kun kehujen kalastelusta puhutte, että se on vähän verrattavissa itsensä tyrkyttämiseen. Tuodaan itseään esille tyrkyllä tavalla..

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
No, mä oon henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos kehuja kalastellaan (edelleenkään en tiedä mitä mieltä olen tytsin aloituksesta, hankala sanoa kun en tunne koko ihmistä), mutta nyt kun kehujen kalastelusta puhutte, että se on vähän verrattavissa itsensä tyrkyttämiseen. Tuodaan itseään esille tyrkyllä tavalla..
No mitä sitten? Mitä se muita haittaa?

vierahista vierain
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huu tö fak iis Chad Michael Murray??!!
kehui varmaan tytsiä galtsussa herttaisen näköiseks mut tytsi JUST kerkes poistaa sen kommentin... voi harrrrrrmi.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=63103803

tässä kuvassa oli kommentti "olet herttaisen näköinen"
Totta, tytsi on tässä kuvassa herttaisen näköinen.

Nöppönen ja muut idiootit, jotka täällä kiertää arvostelemassa toisten ulkonäköä voisivat hiukan mennä itseensä ja tajuta sen, mitä aikuiset yleensä jossakin vaiheessa tajuavat: kauneus on katsojan silmässä.

vierahista vierain
Alkuperäinen kirjoittaja vierahista vierain:
kehui varmaan tytsiä galtsussa herttaisen näköiseks mut tytsi JUST kerkes poistaa sen kommentin... voi harrrrrrmi.

Nöppönen ja muut idiootit, jotka täällä kiertää arvostelemassa toisten ulkonäköä voisivat hiukan mennä itseensä ja tajuta sen, mitä aikuiset yleensä jossakin vaiheessa tajuavat: kauneus on katsojan silmässä.
Sorry Nöppönen, huomasin nyt että ei ne rumat arvostelukommentit olleetkaan sun tekstiä vaan jonkun muun.

Sorry Nöppönen, huomasin nyt että ei ne rumat arvostelukommentit olleetkaan sun tekstiä vaan jonkun muun.
minä jo ajattelin et :eek:

:D ja hömppä.. en minäkään aio lapsilleni opettaa että kaikki olisi vaan kaunista täällä maailmassa, he tietävätkin sen jo, mutta jos joku kysyy että onko hiukseni kauniit tms niin opetan mieluummin vastaamaan kyllä, kuin että ihan v.itun rumat. jos pienellä kauniilla sanalla saa toisen mielen hyväksi niin eikö sitä voi sanoa.
Niin niin. Samaa mieltähän minäkin olen ollut, mutta se asenne miten nuo kommentit ottaa itseensä ja mun mielestä tässäkin ketjussa tytsi on sanonut hienosti suoraan ettei häntä latista tuollaiset kommentit ja ihan oikea asenne tytöllä onkin!!

Psykologi
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
No mä ihmettelen tätä aloitusta ainakin siksi että a) tämä PALSTA kiehtoo aikuisia perheellisiä, ei teinityttöjä... ihmettelen miksi nuori pimu täällä pyörii

b) olen ennenkin nähnyt hänen linkittävän tänne irc-galleriaansa ja tekevän typeriä aloituksia, jotenkin mainostavan kuviaan... outoa

c) toi että joku kehuu, ja tänne sitä mainostaa, on vaan hölmöä, naiivia huomionhakuisuutta
Samaa ihmettelen, mitä tuo pimatsu täälä mamma-palstalla yleensäkin tekee? Jostain linkistä näin hänen kuvansa (luoja tietää, että mahdollisuuksia nähdä niitä on täällä tullut) ja eihän tuo mikään kaunotar ollut. Onko siis jokin itsetunto-ongelma? Yrittää kalastella ihmisiltä säälin varjolla kohteliaisuuksia?

Minä vaan
Siis mulla ei kiinnosta haukkua ketään, enkä ymmärrä teitä aikuiset naiset, miten kehtaatte haukkua lapsiparkaa!!?? Mutta jos suoraan sanon,niin en OIKEASTI ymmärrä Tytsi-89:n aloituksiakaan: varmaan lähes kaikki hänen aloituksensa ovat liittyneet häneen ja hänen galleria-kuviinsa!?!? :O En ymmärrä, en.... siis täällähän saa puhua toki aiheesta kuin aiheesta, mut jos joka aloituksessa puhuu vaan itsestään/ulkonäöstään tai kuvistaan, niin väkisinkin pistää miettimään, et onkohan tää tyttö vähän täynnä itseään??? Outoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
No mitä sitten? Mitä se muita haittaa?
Eikait se haittaakaan, mutta sitten on myös valmis ottamaan sen palautteen itsestään vastaan ja eikä tarvi ihmetellä miksi ihmiset ehkä kaikkoaa ympäriltä.

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Psykologi:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
No mä ihmettelen tätä aloitusta ainakin siksi että a) tämä PALSTA kiehtoo aikuisia perheellisiä, ei teinityttöjä... ihmettelen miksi nuori pimu täällä pyörii

b) olen ennenkin nähnyt hänen linkittävän tänne irc-galleriaansa ja tekevän typeriä aloituksia, jotenkin mainostavan kuviaan... outoa

c) toi että joku kehuu, ja tänne sitä mainostaa, on vaan hölmöä, naiivia huomionhakuisuutta
Samaa ihmettelen, mitä tuo pimatsu täälä mamma-palstalla yleensäkin tekee? Jostain linkistä näin hänen kuvansa (luoja tietää, että mahdollisuuksia nähdä niitä on täällä tullut) ja eihän tuo mikään kaunotar ollut. Onko siis jokin itsetunto-ongelma? Yrittää kalastella ihmisiltä säälin varjolla kohteliaisuuksia?

Vai että ihan psykologi.
:LOL: Minä sanoisin, että oli aloittajan tarkoitus ihan mikä tahansa, niin tämäkin ketju se vaan pysyy pinnalla, koska joidenkin mielestä negatiivisen palautteen antaminen on ihan välttämätöntä.

PahaSilmä
Te ette voi tietää, jos vaikka joku täällä sanookin, ettei välitä ilkeistä kommenteista, mutta sitten kuitenkin koneen suljettuaan kaatuu sängylle itkemään. Mua ainakin satuttaa ilkeät kommentit, joita joku sanoisi minun ulkonäöstä. Saatan olla ihan rikki kun jossain joku antaa mulle laihdutusohjeita, vaikka tiedän, ettei ole tarvis. Ja minä olen kuitenkin 26 vuotias. Voin vaan kuvitella, miltä nuoresta tytöstä tuntuu.

Onko se niin tärkeää, että saatte sanoa ja samalla tehdä tiettäväksi, että itse ette ole tyrkkyjä ja itse kestäisitte samankaltaisen kritiikin?

juupas
Vai että ihan psykologi.
:LOL: Minä sanoisin, että oli aloittajan tarkoitus ihan mikä tahansa, niin tämäkin ketju se vaan pysyy pinnalla, koska joidenkin mielestä negatiivisen palautteen antaminen on ihan välttämätöntä.
ei tämä ketju tuon takia pitene.. :whistle: suurin osa keskustelustahan on ihan aloituksesta riippumatonta. tässä keskustellaan (subjektiivisen) totuuden määritelmästä ja siitä saako sitä PYYDETTÄESSÄ kertoa vai ei. hyvin harva täällä käyttää mitään todella karkeaa kieltä, mielestäni suurin osa kritiikistä on ollut ihan perusteltua ja kauniisti muotoiltua.

en minäkään mikään missi ole (ihan nätti kylläkin), mutta ei tulisi mieleenikään tulla kysymään teidän mielipidettänne asiaan :LOL:

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:
Vai että ihan psykologi.
ei tämä ketju tuon takia pitene.. :whistle: suurin osa keskustelustahan on ihan aloituksesta riippumatonta. tässä keskustellaan (subjektiivisen) totuuden määritelmästä ja siitä saako sitä PYYDETTÄESSÄ kertoa vai ei. hyvin harva täällä käyttää mitään todella karkeaa kieltä, mielestäni suurin osa kritiikistä on ollut ihan perusteltua ja kauniisti muotoiltua.

en minäkään mikään missi ole (ihan nätti kylläkin), mutta ei tulisi mieleenikään tulla kysymään teidän mielipidettänne asiaan :LOL:
Eihän tässäkään aloituksessa kysytty mielipidettä.

juupas
Vai että ihan psykologi.

ei niin. ja juurikin siksi suurin osa tästä keskustelusta ei liity aloitukseen. :)

Aloituksessa ei kylla kysytty mielipidetta ulkonaosta, vaan kerrottiin, miten mukavaa oli, kun joku antoi positiivista palautetta. Nih.

PahaSilmä
Vai että ihan psykologi.

ei niin. ja juurikin siksi suurin osa tästä keskustelusta ei liity aloitukseen. :)
Sikäli liittyy, kun palautetta kuitenkin moni on päättänyt antaa, hinnalla millä hyvänsä.
;)

Yhteistyössä