Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

vieras
Mullekin yks mies sanoi eilen ravintolassa että oon tosi herttaisen ja söpön näköinen. Sit me mentiin sen luokse katsomaan telkkaria ja aamulla kun mä lähdin kotiin ni mä huomasin että eihän siellä mitään tv:tä edes ollut. Mitä mun sun mielestä Tytsi pitäis ajatella?

Merkkanpa ketjun, ja myönnettäköön että ihan uteliaisuuttani. Katsotaan kuinka pitkäksi ketju tälläkertaa venyy. ;) Mutta pakko sanoa että täytyy olla jonkinsortin masokisti aloittaakseen tälläisen ketjun, tai sitten ihan siitä ilosta että saa kinata.

harmaasusi
mulla oikeesti tulee jotenkin paha olo,kun luen miten "aikuiset" ihmiset täällä kilpaa haukkuu teinityttöä!! Mikä helvetti teitä kaikkia vaivaa???Eikö ole muuta tekemistä??? Saa kai tänne nyt jumalauta kuka tahansa laittaa mitä viestiä vaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Merkkanpa ketjun, ja myönnettäköön että ihan uteliaisuuttani. Katsotaan kuinka pitkäksi ketju tälläkertaa venyy. ;) Mutta pakko sanoa että täytyy olla jonkinsortin masokisti aloittaakseen tälläisen ketjun, tai sitten ihan siitä ilosta että saa kinata.
Hysss... Se mitään kinaa, se VÄITTELEE, niin kuin koulussa on opetettu... :whistle: ;) :kieh:

se on kyl kumma kun ihan kuka tahansa muu tekis vaikka kuinka kinnostavan aloituksen niin se hukkuu tuonne muiden joukkoon. tytsin ei tarvis tehdä aloituksesks kun "moi" niin siitäkin saatais ainakin 5:n sivun mittainen....

joo

huvittavinta on se, ettei koko aloituksessa edes ole mitään keskusteltavaa :LOL:

tytsi vaan halusi jakaa iloaan muiden kanssa ja siinä samalla tuoda taas kerran julki että hänellä on irc-galleriassa kuvia, joita voi kommentoida (mutta vain jos kommentit ovat positiivisia).

kili
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kertokaas mulle sitten, mistä saan täällä kirjoittaa ilman, että tulee yhtään haukkumis/valittamisviestejä :whistle:
Sellaista aihetta ei varmaan olekaan, mutta sä et ole poikkeus. Kuka tahansa saa kahakan aikaan mistä tahansa, jos oikein haluaa.

Vinkkinä -
Jos ei aloita keskustelua itsestään, niin voi ottaa enemmän välimatkaa haukkumisiin ja valittamisiin.

en millään haluaisi pudottaa maan pinnalle mut ne jätkät ei tee mitään ilman taka-ajatuksia! sen kyllä huomaa kun saa lisää elämänkokemusta, tiiän sen itsekkin. minäkään en ole saanu vielä tarpeeksi kaikkea tietoa elämästä :D

ellukka1
mulla vielä silloin kun oli galleriassa kuvia niin suurimmaksi osaksi huvittituollaiset kommentit, vai kuka ei naurais pojalle 14vee joka tulee kommentoimaan onpa sulla hyvät bosat? :LOL:

Tuota, tottakai se on mukavaa kun saa positiivista palautatte ja varsinkin nuorelle tytölle on oikein mukava että pojat kehuu. Sehän on selvää... ei tarvitse ydinfyysikko olla tuon tietääkseen.

Mutta kyllä mäkin jäin miettimään tämän aloituksen tarkoitusta? Kyllä Tytsi varmasti tietää että mitä siitä seuraa kun tällaisen aloituksen tänne laittaa, on aika sinisilmästä odottaa mitään muuta. Mutta tosiaan jos olisi pitänyt tuon asian omana tietonasi niin päiväsi olisi ollut varmasti parempi? Sait tänään galleriassa kivaa kommenttia mutta sitten tieten tahtoen tulit tänne saamaan negatiivista palautetta? Menikö hyvien ja huonojen kommenttien balanssi sekaisen vai miksi ihmeessä tämän aloituksen teit? :whistle:

Niin saaki. Joskus kyllä huomaa sen sävyn millä on laitettu. Varsinki sillon ku ei viel miehen kuvia ollu galleriassa, eikä siis mitään "infoa" siitä että oon varattu, ni tuli tiettyyn sävyyn jotain kehuja. Raukat. :D

v
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Voi hyvää päivää teitä aikuiset ihmiset!!!
no peesi!
ei vois olla naurettavampaa.
ap halusi vain kertoa asian,josta päivä parantu ja nää akat käy päälle.
jos nyt ap halusi VÄITELLÄ ym.ni minkä takia lähdette mukaan??
aikuisten oikeesti!!

Yhteistyössä