Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

Toi tytsi on varmaan mielissään, kun se onnistuu ärsyttämään näin isoa akkalaumaa :D Sitä se kaiketi haluaakin, en mä keksi muutakaan syytä näihin aloituksiin.
Ikävä kyllä minä en ole vielä ärsyyntynyt, tytsin pitäis koittaa vähän kovemmin :xmas: Jos ei omalla nimimerkillä, niin ainahan voi kirjoitella harmaana. Pitää vaan varoa ettei napsahda porttikieltoa taas... ;) :whistle:

Pistäkääs suora linkki tähän kuvaan sitten, en minä jaksa alkaa kaivella :D Mulla ei ole hajuakaan minkänäköinen tämä tytsi on :xmas:

Selvä. En mä ala kommentoimaan kenenkään ulkonäköä, mutta sen voin sanoa että ihmettelen suuresti miten joku voi olla noin erinäköinen monessa kuvassa :D Tuo oletuskuva ja muut, kun niitä vertailee niin sehän näyttää ihan eri ihmiseltä.

voi hyvää päivää taas :LOL:

mullekin tuli äsken joku sanomaan että mä olen tosi ihqu ja nätti, taidan tehdä siitä erikseen vielä avauksen :LOL:
ja sitten kukaan ei saa kommentoida kuin positiivisesta tai mä alan janka.. eikun siis väitellä!

Mutsi-79
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Kyllä mä ainakin ymmärrän, että lämmittää kun ulkonäköä kehutaan.. Jokaisen oma asia taas tekeekö siitä numeron vai ei.
Peesi. Siis sille, että on jokaisen oma asia tekeekö siitä numeron vai ei.
Itse en tekisi, mutta en olekaan pentu.

vieras
Täällä on MONI muukin palstalainen kehunut, että kuinka heitä on sanottu kauniiksi ja ihaniksi.

Silti ne ei saa tälläisiä vastauksia, korkeintaan lisää kehuja. Ja yks sun toinen on ihan tavallinen pallinaama kolmen sentin pakkelikerroksella.

yyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä on MONI muukin palstalainen kehunut, että kuinka heitä on sanottu kauniiksi ja ihaniksi.
Mulle ei tuu nyt kyllä ketään muuta mieleen, vaan tää Tytsi joka usein tekee omaan ulkonäköönsä liittyviä aloituksia. Paksuja hiuksiaan kehuu, vaan paksu on naamakin.

Niih
Joka levittelee tietoja siitä, missä hänen kuviaan voi käydä katsomassa, olkoon valmis myös ottamaan vastaan kommentteja niistä. Vaikka kommentit olisi vähemmän ylistäviäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Niih:
Joka levittelee tietoja siitä, missä hänen kuviaan voi käydä katsomassa, olkoon valmis myös ottamaan vastaan kommentteja niistä. Vaikka kommentit olisi vähemmän ylistäviäkin.
Olen samaa mieltä. Toisaalta ajattelen myös niin, että jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään sitten :whistle:

Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ja tää on sit kypsää??? :eek: jos teitä niin kovin tytsin aloitukset ärsyttää niin jättäkää lukematta.. mitä hiton väliä sillä on jos joku haluaa tänne kuviaan laittaa, on tänne moni muukin laittanut kuin tytsi. eiks se nyt ole sama vaik toinen hakee huomiota provosoivalla kirjoituksella tai kuvilla.. tulos on sama. ja kivaa jos tytsillä on hyvä mieli asiasta, mullakin olisi ja musta on kivaa jos ihmisillä on hyvä olla. :D
PEESI

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Jaahans,tokipa se mieltä lämmittää kun ulkonäköö kehutaan =)
Mistäs pääsee kahtomaan jotta minkä näköinen olet,että tietää pitikö kohteliaisuu paikkansa ;)
Siis tuoll irkissä..
No, ei näköjään pitäny... :kieh:
No en käsitä teitä, jotka harmaana ja jopa mustana kehtaatte arvostella ja morkata toista. Ootteko te varmasti äiti-ihmisiä? Herkässä iässä olevaa teiniä arvostelette ja morkkaatte. Entä jos joku kirjottaisi/puhuisi samalla tavalla omalle lapsellenne? Hän, kun vain yrittää löytää kanavaa ilmaista itseään. Ja hehkuttaahan täällä muutkin jos heitä kehutaan. Miksi pitää ottaa joitakuita silmätikuiksi, etenkin nuoria palstailijoita? Tämän ketjun myötä minusta alkoi taas tuntua, että palstailu alkaa riittää tälle päivää ennen kuin masennun.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Niih:
nimenomaan. ihan turha vinkua sitten.
ja niitä haukkumis viestejä on sit ihan PAKKO laittaa..? on ihan eri asia sanoa et olen asiasta eri mieltä tai en tykännyt kuin että painu v.itun teinipissis, läski muualle.. ei voi taas kun ihmetellä :eek:

vieras
sitä mä mietin, millä tavalla tytsi on vielä pieni teinityttö jolle ei voi sanoa suoraan? Täysi-ikäinenhän tuo on. Täällä on monia 18-vuotiaita äitejä joille sanotaan pahasti mutta eipä kukaan sillon tule sanomaan että "älkääpäs kiusatko kun toinen on vielä nuori ja herkkä teini"...

En kommentoi ap:n kuvia, mutta sen voin kai (rakentavalla tavalla) sanoa, että ymmärrän kyllä, miksi tällainen aloitus ärsyttää toisia. Tuleehan siitä sellainen vaikutelma, että Minua-on-kehuttu-nätiksi-katsokaa-nyt-enkös-muuten-olekin-aika-hottis.

Mutta suurin osa meistä lienee joskus teini-iässä elänyt sen vaiheen, jolloin on hirveän iso juttu kun kehutaan kauniiksi. Joillakin se vaihe saattaa kestää loppuelämän... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
En kommentoi ap:n kuvia, mutta sen voin kai (rakentavalla tavalla) sanoa, että ymmärrän kyllä, miksi tällainen aloitus ärsyttää toisia. Tuleehan siitä sellainen vaikutelma, että Minua-on-kehuttu-nätiksi-katsokaa-nyt-enkös-muuten-olekin-aika-hottis.

Mutta suurin osa meistä lienee joskus teini-iässä elänyt sen vaiheen, jolloin on hirveän iso juttu kun kehutaan kauniiksi. Joillakin se vaihe saattaa kestää loppuelämän... :whistle:
no mutta vaikka se ärsyttääkin ja saakin ärsyttää niin eikö silti voi jättää ne v.itun teinit, läskit ym kirjoittamatta. siis nää ihmiset vois jättää kirjoittamatta, jotka ovat niiiiin aikuisia. ja eiköhän täällä palstalla ole muitakin suht nuoria ja lapsettomia.

sitä mä mietin, millä tavalla tytsi on vielä pieni teinityttö jolle ei voi sanoa suoraan? Täysi-ikäinenhän tuo on. Täällä on monia 18-vuotiaita äitejä joille sanotaan pahasti mutta eipä kukaan sillon tule sanomaan että "älkääpäs kiusatko kun toinen on vielä nuori ja herkkä teini"...
sanoa suoraan? eli haukkua pystyyn..? :whistle:

häh

siis mikä hössötys tämä nyt on? eihän kukaan ole tytsiä haukkunut (tässä ketjussa ainakaan), monet ovat vain todenneet kyllästymisensä tähän aiheeseen (tytsin ulkonäkö ja sen kommentointi)..

kuka täällä on haukkunut ja ketä? en kertakaikkiaan ymmärrä.

vieras
sanoa suoraan? eli haukkua pystyyn..? :whistle:
no tarkotin lähinnä noita kommentteja missä pohditaan et miks tälläsiä avauksia aina tekee ym. niitä kaksosjuttuja ja muita.. En mäkään nyt ulkonäköä tollee tykkää et haukutaan, oli kyseessä sitten teini taikka aikuinen..

no mutta vaikka se ärsyttääkin ja saakin ärsyttää niin eikö silti voi jättää ne v.itun teinit, läskit ym kirjoittamatta. siis nää ihmiset vois jättää kirjoittamatta, jotka ovat niiiiin aikuisia. ja eiköhän täällä palstalla ole muitakin suht nuoria ja lapsettomia.
Kyllä voisi. Kielteistäkin palautetta voi antaa fiksusti tai vähemmän fiksusti. Mutta jos laittaa kuviaan tänne ja kertoo tulleensa kehutuksi, niin silloin kyllä kerjäämällä kerjää muiltakin palautetta (joka voi olla myös asiatonta, ja kaikki täällä enemmän palstailleet tietävät sen)

Tytsi KUVITTELEE olevansa ihan hirmu kaunis
Onks tolla tytsillä kaikki ihan kotona?
Mitäänsanomaton, sellainen joka ei jää mieleen.
Aika paksu perhoseksi....
tai ainakin tuhti cheerleaderiksi.
Eikä mikään kaunotar, sorge vaan.

näistä mikään ei minun mielestäni ole asiallisia. eri mieltä saa olla, mut tääkö on ainoa tapa se ilmaista??
:eek:

Yhteistyössä