Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Tytsi KUVITTELEE olevansa ihan hirmu kaunis
Onks tolla tytsillä kaikki ihan kotona?
Mitäänsanomaton, sellainen joka ei jää mieleen.
Aika paksu perhoseksi....
tai ainakin tuhti cheerleaderiksi.
Eikä mikään kaunotar, sorge vaan.


näistä mikään ei minun mielestäni ole asiallisia. eri mieltä saa olla, mut tääkö on ainoa tapa se ilmaista??
:eek:
aivan.

Ja yhteen toiseen vastaukseen liittyen; minua kyllä alkaa vatuttaa joka ikinen ketju jossa aletaan pitää hauskaa ottamalla joku silmätikuksi. Onneksi osa menee multa ohi.Kaikkiin ei jaksa alkaa saarnaamaan. Mikä minä olen ojentamaan "aikuisia" naisia, joilta on jääny tapakasvatus väliin. Nyt kyllä iski hermoon, kun en ole nähnyt yhtään tytsin ketjua, jossa sitä ei olis morkattu. Minusta hän on juuri sen näköinen likka, että persoonallista kauneutta löytyy, mutta ei sitä mitä yleisesti arvotetaan. Hänellä varmasti on itsetunto-ongelmia ja siksi kirjoittaa tänne kun saa kehuja. Toivoo, että yksi valmis kehu toisi lisää kehuja. Ei tällaista morkkausta. Itse olisin samanikäisenä toiminut samoin jos olisin palstoilla pyöriny... Niin ja ehkä siksi pyörii TÄLLÄ palstalla, että ajatteli, että aikuisilta naisilta saisi rakentavampaa kommenttia kuin demin pissiksiltä?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Tytsi KUVITTELEE olevansa ihan hirmu kaunis
Onks tolla tytsillä kaikki ihan kotona?
Mitäänsanomaton, sellainen joka ei jää mieleen.
Aika paksu perhoseksi....
tai ainakin tuhti cheerleaderiksi.
Eikä mikään kaunotar, sorge vaan.


näistä mikään ei minun mielestäni ole asiallisia. eri mieltä saa olla, mut tääkö on ainoa tapa se ilmaista??
:eek:
aivan.

Ja yhteen toiseen vastaukseen liittyen; minua kyllä alkaa vatuttaa joka ikinen ketju jossa aletaan pitää hauskaa ottamalla joku silmätikuksi. Onneksi osa menee multa ohi.Kaikkiin ei jaksa alkaa saarnaamaan. Mikä minä olen ojentamaan "aikuisia" naisia, joilta on jääny tapakasvatus väliin. Nyt kyllä iski hermoon, kun en ole nähnyt yhtään tytsin ketjua, jossa sitä ei olis morkattu. Minusta hän on juuri sen näköinen likka, että persoonallista kauneutta löytyy, mutta ei sitä mitä yleisesti arvotetaan. Hänellä varmasti on itsetunto-ongelmia ja siksi kirjoittaa tänne kun saa kehuja. Toivoo, että yksi valmis kehu toisi lisää kehuja. Ei tällaista morkkausta. Itse olisin samanikäisenä toiminut samoin jos olisin palstoilla pyöriny... Niin ja ehkä siksi pyörii TÄLLÄ palstalla, että ajatteli, että aikuisilta naisilta saisi rakentavampaa kommenttia kuin demin pissiksiltä?!
Mä oon kanssa samaa mieltä ettei tartte haukkumalla haukkua, mutta kyllä niitä kommentteja saa laittaa. Ei tuokaan ehkä niin "aikuismaista" ole alkaa spekuloimaan kaiken kansan luettavaksi, että voi olla itsetunto-ongelmia ja täältä ehkä saa kehuja. Jos näin on niin voi osua aika arkaan paikkaan.
 
Sininen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kuinkahan kauan aioit sitten TÄSTÄ asiasta taas jank... sori väitellä?
Hahhaaa....taidat olla vain kateellinen vanha = keski-ikäinen nainen, vastauksestasi päätellen :LOL:

Mutta kiitos, piristit kummasti päivääni :D
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huu tö fak iis Chad Michael Murray??!!
kehui varmaan tytsiä galtsussa herttaisen näköiseks mut tytsi JUST kerkes poistaa sen kommentin... voi harrrrrrmi.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=63103803

tässä kuvassa oli kommentti "olet herttaisen näköinen"
 
Ihmettelen tätä touhua suuresti. Mielipiteensä voi toki sanoa, mutta sen voi tehdä asiallisestikin. Ei todella ole kovin aikuismaista hyökätä porukalla nuoremman kimppuun, tulee ihan kouluajat mieleen :whistle:
Joskus vois ne mölyt pitää mahassa. Itsekin myönnän joskus ärsyyntyväni hänen jutuistaan, mutta ihan yhtälailla muidenkin jutuista. Mutta niitä kun ei kukaan pakota lukemaan ;)
 
Kyllä aikuiset ihmiset on sitten idiootteja, enkä nyt kyllä tarkoita Tytsiä. Jos joku palstan ihqu sisäpiiriläinen ois tehny samanlaisen aloituksen niin kaikki ois ollu ihan että oih ja aah kuinka ihanaa. Mutta kun alotuksen on tehnyt alle kakskymppinen, nätti ja selvästikkin positiivinen ihminen niin täällä kateelliset päälle kolmekymppiset elämäänsä kyllästyneet mammat aukoo turpaansa.
Jos joku täällä on lapsellinen niin se ei nyt tässä ketjussa ole Tytsi.

 
Sankku
Kuka on Tuomas? Tytsin veli vai poikaystävä? Yhdessä vanhassa kuvassa ne oli vierekkäin, studiossa otettu sisaruskuva, eli sen mukaan veli. Mutta Tytsi puhuu siitä siihen tyyliin, että se olisi poikaystävä (tossun alla jne) . Mie putosin kärryiltä :D
Tytsi on mun mielestä ikäistään nuoremman näköinen. Näyttää enemmän 13-14-vuotiaalta kuin 18-kesäiseltä. Kiltti maalaistyttö, ei kaunis mutta ei todellakaan rumakaan. Sellainen tavallinen, ihan sympaattisen näköinen likka. Jos nyt ulkonäköön piti jotain sanoa.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Sankku:
Kuka on Tuomas? Tytsin veli vai poikaystävä? Yhdessä vanhassa kuvassa ne oli vierekkäin, studiossa otettu sisaruskuva, eli sen mukaan veli. Mutta Tytsi puhuu siitä siihen tyyliin, että se olisi poikaystävä (tossun alla jne) . Mie putosin kärryiltä :D
Tytsi on mun mielestä ikäistään nuoremman näköinen. Näyttää enemmän 13-14-vuotiaalta kuin 18-kesäiseltä. Kiltti maalaistyttö, ei kaunis mutta ei todellakaan rumakaan. Sellainen tavallinen, ihan sympaattisen näköinen likka. Jos nyt ulkonäköön piti jotain sanoa.
pikkuveli on
 
Sankku
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankku:
Kuka on Tuomas? Tytsin veli vai poikaystävä? Yhdessä vanhassa kuvassa ne oli vierekkäin, studiossa otettu sisaruskuva, eli sen mukaan veli. Mutta Tytsi puhuu siitä siihen tyyliin, että se olisi poikaystävä (tossun alla jne) . Mie putosin kärryiltä :D
Tytsi on mun mielestä ikäistään nuoremman näköinen. Näyttää enemmän 13-14-vuotiaalta kuin 18-kesäiseltä. Kiltti maalaistyttö, ei kaunis mutta ei todellakaan rumakaan. Sellainen tavallinen, ihan sympaattisen näköinen likka. Jos nyt ulkonäköön piti jotain sanoa.
pikkuveli on
Oho. Mutta antaa mielestäni ymmärtää, että olisi poikakamu :eek:
 
Musta ois muuten kiva kun nää kaikki kaunottaret joilla on varaa mollata muiden ulkonäköä ja muutenkin v.ittuilla laittais oman kuvansa tänne. Hyvähän se on muita arvostella kun kukaan ei tiedä minkälainen petolinnun peräpää sieltä nimimerkin takaa löytyy.. :kieh:
 

Yhteistyössä