Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tietenkin kannattaa. Siinä kituu max. kolme päivää kunnes keho tottuu ja sitten onkin virtaa!!!!
Keho korjaa itseään ja vastustuskyky kasvaa huomattavasti. Suolisto on vain pieni osa mikä paastosta hyötyy. Keho suorastaan uusiutuu ja ihminen jopa nuorentuu. Iho tulee kuulaaksi jne.
Lihasmassaa multa ei ole ikinä kadonnut paaston aikana mitään älyttömiä, urheilen kevyesti paaston aikanakin.

Paastosin viimeksi 2 viikkoa muistaakseni viime keväänä. Hyvin meni.
Mutta pitkissä paastoissa täytyy tietää mitä tekee. Muun muassa mitä syödä heti paaston jlk jne.
Juu, siinä menee pakki sekaisin jos vetää kaikkea mahdollista pitkän paaston jälkeen.
 
Oooo sä uskalsit, vaikka noi kaksi hörhöö on valveilla *tekee weivssejä* No ok, ruusa ei o hörhö ja tämän sanon senkin takia, kun hän osaa vähän himppasen pelottaa suuttuessaan!

Kuivapaasto on multa ehottomasti kielletty, tavallaan kaiketi muutkaan ei ole suositeltu (en tiedä kun ei ole niistä niin puhuttu rv:n kanssa ikinä) ja sunkin kohdalla uskallan epäillä, että kyse on enemmän nesteestä.
Omad mulla meneekin aina noin, paitsi pähkinöiden suhteen, koska en uskalla niitä allergiariskin takia syödä niin paljon.

Mikä toi 72 h paasto on?
Täällä näitä paastoinfoja. Paasto ei tosiaan käy kaikille, täytyy eka tsekata lekurilta jos on esim. jotain perussairauksia jne…

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En osaa edes kuvitella, miten vittuuntunut olisin jos pitäisi paastota.
Mulla ottaa kans koville näiden nopeiden hiilareiden jlk. Niitä ON nyt mätetty. Aika nopeasti ihminen kärsii hiilariviekkareita kun hiilarit lopetetaan. Mutta se ihana superolo, keveys ja korjaantunut/putsaantunut keho on muutaman päivän kärsimyksen väärti.❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Mulla ottaa kans koville näiden nopeiden hiilareiden jlk. Niitä ON nyt mätetty. Aika nopeasti ihminen kärsii hiilariviekkareita kun hiilarit lopetetaan. Mutta se ihana superolo, keveys ja kirjaantunut putsaantunut keho on muutaman päivän kärsimyksen väärti.

Mulle tulee vastaava olo ku en juo alkoholia.

Mut en ole varma, onko se siltikään absolutismin väärti.

Sokeria taas en pahemmin käytä. Ja marjoista ja hedelmistä en nä järkeä luopua ku olo on näinkin ihan okei.



Tää on varmaan niitä kehokohtaisia juttuja.
 
Tämä on ainoa oikea mustaleima!❤

*käy varastamassa saunojen takaa kaikkien juustot*



Muut merkit on jotenkin todella valjuja maultaan - tuli niitäkin joskus hätäpäissään kokeiltua kun ei ollut Valiota tarjolla!
 
  • Vau!
Reactions: Boobis
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En syö niitä elävältäkään, mutta noi muut elukat kuulema tuntee sen kun niitä syödään!
Mä syön sut jos muuta väität!!! Ja annan Roosalle loput mitä en jaksa syyä!
Mistä elimestä ajattelit aloittaa? :sneaky:

Luonnossa harvoin kuollaan vanhuuteen tai kivuttomasti. Se tavallisin tapa useimmille eläimille on tulla elävältä tai juuri tapettuna syödyksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ajattelin paastosta ihan samalla tavalla kuin roosa tai muut jitka eivät halua paastota. Kunnes opiskelin ja aloin testailla. Sitten huomasin ne vaikutukset ja sille tielle olen jäänyt.

Jos kiinnostusta riittää niin kandee katsoo nuo paastovidiot.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä