Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä ne perhanat huomaa. Teen kyllä toisella kertaa omaan makuun ja syö kuka syö!
Tee 2 kpl. Toinen sulle. 😁

Juu!

Mä ostin taannoin liidelistä varsin edullisesti pieniä, valkoisia, uunivuokia. Niitä mahtuu uunipellille yhtäaikaa neljä ja voi siis paistaa samalla vaikka kaksi suolaista ja kaksi makeaa piirasta. Nerokkaita!
 
Tee 2 kpl. Toinen sulle.
Ristus sentään ku ei uskalla, tulee vielä tosiaan syötyä se kokonaan!😬

Arvatkaapa vaan kellä alkaa viikon paasto uuden vuoden syöminkien jlk! Ja paaston jlk. pelkkää kalaa ja kasviksia/vihanneksia ja niitäkin vain kerran päivässä!

Noh parempi näin päin, että ahtaa muutaman kerran vuodessa epäterveellistä epäterveellisen paljon kuin että ympäri vuoden!💪
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ristus sentään ku ei uskalla, tulee vielä tosiaan syötyä se kokonaan!

Arvatkaapa vaan kellä alkaa viikon paasto uuden vuoden syöminkien jlk! Ja paaston jlk. pelkkää kalaa ja kasviksia/vihanneksia ja niitäkin vain kerran päivässä!

Noh parempi näin päin, että ahtaa muutaman kerran vuodessa epäterveellistä epäterveellisen paljon kuin että ympäri vuoden!

Mä en malttaisi odottaa, että pääsee tuoreiden hedelmien ja tomaattien luo ja voi elää terveellisesti ja jopa niin että se on edullista.

Padelista on vissiin turha haaveilla tässä koronatilanteessa mut joogaan si rannalla. Ja uin ja kävelen.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Boobis
Mä en malttaisi odottaa, että pääsee tuoreiden hedelmien ja tomaattien luo ja voi elää terveellisesti ja jopa niin että se on edullista.

Padelista on vissiin turha haaveilla tässä koronatilanteessa mut joogaan si rannalla. Ja uin ja kävelen.
OIH! Ne oikeat auringossa kasvatetut tomantit! Ahh, ne on ihania, toista ne on mitä täällä pohjolassa saa kaupoista, täällä ne maistuu vedelle, oli kesä tai talvi! Ainoastaan lidlistä ostetut semikokoisissa terttutomaateissa on joskus maistunut oikea tomaatti!❤

Toivottavasti pääsette vetelän lämpöön! Niin olikos siinä joku onkelma vai mitä luin?
 
OIH! Ne oikeat auringossa kasvatetut tomantit! Ahh, ne on ihania, toista ne on mitä täällä pohjolassa saa kaupoista, täällä ne maistuu vedelle, oli kesä tai talvi! Ainoastaan lidlistä ostetut semikokoisissa terttutomaateissa on joskus maistunut oikea tomaatti!
Toivottavasti pääsette vetelän lämpöön! Niin olikos siinä joku onkelma vai mitä luin?

Ei oo vielä ongelmaa mutta viikossa ehtivät vaikka sulkea rajat. Mun tuurilla.
 
  • Surullinen
  • Vihainen
Reactions: Boobis ja Lispetti
Ei oo vielä ongelmaa mutta viikossa ehtivät vaikka sulkea rajat. Mun tuurilla.
No ompa vitukasta. Pakkaa nyssit siinä kamoja kaikessa epävarmuudessa.

Toivotaan parasta!!! Laitetaan viestiä Kiurulle, että jos Roosa ei pääse vetelään niin täältä lähtee palstamammat keppostelemaan Kiurun kulmille!🤭
Vaikka inhoankin ruoan haaskuun laittamista niin multa liikenee aina 15 raakaa vapaan kanan munaa kun tietää että ne menee tarpeeseen!🤗
 
Ristus sentään ku ei uskalla, tulee vielä tosiaan syötyä se kokonaan!

Arvatkaapa vaan kellä alkaa viikon paasto uuden vuoden syöminkien jlk! Ja paaston jlk. pelkkää kalaa ja kasviksia/vihanneksia ja niitäkin vain kerran päivässä!

Noh parempi näin päin, että ahtaa muutaman kerran vuodessa epäterveellistä epäterveellisen paljon kuin että ympäri vuoden!
Hei millasen paaston alat?
Syöt kerran vuorokaudessa? Mä tuun mukkaan! Ei siis muuten tarttis, mutta jotenkin kroppa sekasin = koko ajan vatta sekasin.
 
Ja sä voisit kikkurahiuksinesi opetella aitojen hobittien tavoille.

Aamupala, toinen aamupala. lounas, välipala, päivällinen ja ehkä toineenkin päivällinen. Iltapalakin on suotava.
Apua tuommoseen pystyis ikinä, että söisin 2x aamupalaa ym rest of the day!😅o_O

Elena näyttää olevan jotenkin sekaisin koska ei ymmärrä hyvän päälle - ei erikoisten merenelävien eikä mustaleiman.
Höpö, sun kikkelikala unelma on ikkuisesti ikuistettu mun sinisten silmien sarveiskalvoille, joten shhhhhhhhhhh......SHHHHHHHHHHHH....hhhhhhhhhhhhhhhhhh! 🧐
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es

Yhteistyössä