Ja kanankoivet, semmottista rippeistä ny ei kannata maksaa palanutta puupennin puolikasta.Ja kauneudella on hintansa myös.
(Tai tässä iässä kauneuden rippeillä)
Parempi vaan keskittyä oleelliseen.
Ja kanankoivet, semmottista rippeistä ny ei kannata maksaa palanutta puupennin puolikasta.Ja kauneudella on hintansa myös.
(Tai tässä iässä kauneuden rippeillä)
2 pidempää tpaitaa, suklaata, draculoita 2.2kg (en o etes avannu vielä sitä boxia), muita salmiakkeja ja pari hajuvettä (toinen vanilja, toinen joku kukkaistuoksu), uuden paistinpannun, aluspöksyjä, sukat...ja jotain muutakin, en vaan muista mitä ja rahhoo.Mitäs tänne? Mitä kivaa saitte pukilta? Itse sain muutaman käsintehdyn vaapun
Mies osti semmoset vastamelunappikuulokkeetMitäs tänne? Mitä kivaa saitte pukilta? Itse sain muutaman käsintehdyn vaapun
Muutatko pitkän matkan päähän?mää joudun muuttamaan ens vuonna, ihan hirveesti pitäs hävittää/myydä vanhaa kamaa
603kmMuutatko pitkän matkan päähän?
Muuttaminen on ihan persiistä ja käytetyn tavaran myyminen varsinkin, jos siitä oikeasti pitää päästä nopeasti eroon. Kaiken maailman valopäät vain tinkaa ja tekee oharit.mää joudun muuttamaan ens vuonna, ihan hirveesti pitäs hävittää/myydä vanhaa kamaa
Olen miettinyt, että ostaisin sellasen.Tulipa muuten mieleen, että mitäs teidän kissanomistajien elukat tykkää robotti-imurista? Kaverin kissaa ei päästetä samaan huoneeseen imurin kanssa, koska muuten kissa painaa sen päälle ja hengailee sen kanssa koko ajan. Lisäksi maukuu sen perään, kun ovi on kiinni
Oli niin iso jööti, että imuri yritti kiertää sen...Roboimuri ja koira
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Oli muuten myyntidokkari vasta telkkarissa tuosta.No justtiinsa. CPAP käyttäessä ei ole väsymystä..
Mulla on ollut myös sellanen hidastettu aamu tänään ja eilen...Huomenta murut,hidas aamu enkä oo saanu mitään aikaiseksi. Tai no oon mä aamupalan syönny ja vaatteet saanu päälle,siinä se. Tää viikko vielä lomaa.