Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs tänne? Mitä kivaa saitte pukilta? Itse sain muutaman käsintehdyn vaapun
2 pidempää tpaitaa, suklaata, draculoita 2.2kg (en o etes avannu vielä sitä boxia), muita salmiakkeja ja pari hajuvettä (toinen vanilja, toinen joku kukkaistuoksu), uuden paistinpannun, aluspöksyjä, sukat...ja jotain muutakin, en vaan muista mitä ja rahhoo.
 
Ja oon varovasti sanonu miehelle että ei markettihajuja, kiitos. Mutta kun lähikaupat koostuu S-ja K-marketista, Lidlistä ja Tokmannista niin korpieläjän pitää tyytyä haisemaan k*selle haiseville markettituoksuille. :(

No, eipä täällä sudet ja ahmat välitä että mille mä käryän.

 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
Vuoden toisiksi viimeinen muuttoprojekti toteutettu. Yksi ois vielä edessä.

Täytyy sanoa, että tää vuosi on ollut niin muutontäyteinen, ettei toisesta väliä. Tai ehkä olen oppinut jo, etten oo ensimmisenä lupaamassa että me kyllä autetaan ku joku lapsista tai muusta suvusta päättää muuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Tulipa muuten mieleen, että mitäs teidän kissanomistajien elukat tykkää robotti-imurista? Kaverin kissaa ei päästetä samaan huoneeseen imurin kanssa, koska muuten kissa painaa sen päälle ja hengailee sen kanssa koko ajan. Lisäksi maukuu sen perään, kun ovi on kiinni
 
Tulipa muuten mieleen, että mitäs teidän kissanomistajien elukat tykkää robotti-imurista? Kaverin kissaa ei päästetä samaan huoneeseen imurin kanssa, koska muuten kissa painaa sen päälle ja hengailee sen kanssa koko ajan. Lisäksi maukuu sen perään, kun ovi on kiinni
Olen miettinyt, että ostaisin sellasen.
Kerron sitten mitä toi mun röhnöpylly siitä tuumaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä