Luulen että noin yleisemminkin meillä on samankaltainen maku ruuan suhteen.Olin jo laittamassa yksityisviestiä että etkö tykkää kunnon juustosta
Treenivideo, ota mallia @Elena777
Luulen että noin yleisemminkin meillä on samankaltainen maku ruuan suhteen.Olin jo laittamassa yksityisviestiä että etkö tykkää kunnon juustosta
No eka oon aluks viikon (jos menee hyvin niin kaksi viikkoa) kuivapaastolla eli silloin tällöin lasi vettä. Tähän ei sinun kyllä kannata jos ei oo rasvaa, mulla on sen verran, että uskallan.Hei millasen paaston alat?
Syöt kerran vuorokaudessa? Mä tuun mukkaan! Ei siis muuten tarttis, mutta jotenkin kroppa sekasin = koko ajan vatta sekasin.
Uhhh onneks tällä foorumilla ei noi vitejot aukee itestään!!Luulen että noin yleisemminkin meillä on samankaltainen maku ruuan suhteen.
Luulen että noin yleisemminkin meillä on samankaltainen maku ruuan suhteen.
Ellu tarttee hyvää ruokaa tekevän ukkelinMä voin kyllä syödä kaik mustekalanlonkerot sun muut kunhan Ellu-muru söisi edes jotain viisi kertaa päivässä
Kannattaako paastota yli 72h? Kuulostaa ittensä kiduttamiselta. Kyllähän suolisto jo lepää 72h paastostakin. Yli viikon kestävä paasto kadottaa jo lihasmassaakinNo eka oon aluks viikon (jos menee hyvin niin kaksi viikkoa) kuivapaastolla eli silloin tällöin lasi vettä. Tähän ei sinun kyllä kannata jos ei oo rasvaa, mulla on sen verran, että uskallan.
Sitten omadia: vain kalaa (laadukasta) ja paljon vihersalaattia, kasviksia ja vihanneksia, pähkinöitä ja laadukasta kylmäpuristettua neitsyt oliiviöljyä jne.
Sä voisit kokeilla paastota yli 72h? Keho korjaa tällöin itseään. Mutta tähän löytyy hyvät ohjeet dr. Bergiltä esim. YT:sta, oothan sie näitä kahtonukkin, näin muistan.
Jos et oo vähään aikaan paastonnut niin kandee kysyy omalta lääkäriltä vielä että onko paasto ok?
Oooo sä uskalsit, vaikka noi kaksi hörhöö on valveilla *tekee weivssejä* No ok, ruusa ei o hörhö ja tämän sanon senkin takia, kun hän osaa vähän himppasen pelottaa suuttuessaan!No eka oon aluks viikon (jos menee hyvin niin kaksi viikkoa) kuivapaastolla eli silloin tällöin lasi vettä. Tähän ei sinun kyllä kannata jos ei oo rasvaa, mulla on sen verran, että uskallan.
Sitten omadia: vain kalaa (laadukasta) ja paljon vihersalaattia, kasviksia ja vihanneksia, pähkinöitä ja laadukasta kylmäpuristettua neitsyt oliiviöljyä jne.
Sä voisit kokeilla paastota yli 72h? Keho korjaa tällöin itseään. Mutta tähän löytyy hyvät ohjeet dr. Bergiltä esim. YT:sta, oothan sie näitä kahtonukkin, näin muistan.
Jos et oo vähään aikaan paastonnut niin kandee kysyy omalta lääkäriltä vielä että onko paasto ok?
Kyllähän se kannattaisi, niin ois virkeänä huomenna ja jaksaa valvoa rakettien ampumiseenJoko menis sänkyyn?
Jos siellä on sopivaa seuraa, kyllä. Minä juuri tulin sängystä (ja sängyssä).Joko menis sänkyyn?
Ei ole seuraa.Jos siellä on sopivaa seuraa, kyllä. Minä juuri tulin sängystä (ja sängyssä).
Ilmaantuuhan näitä hyvällä maulla varustettuja.Mulle kaikki mustaleima juustot.
Bruuttus!Mulle kaikki mustaleima juustot.
Miten sait l kirjaimen päälle tuon merkin?osaanpa taas kirjoittaa
Miten sait l kirjaimen päälle tuon merkin?
Ihana, yks osaa tsekkiä, puolaa, slovakkia ym balkaniaMun krppa toimii suht ĺóistosti vaikken oo koskaan paastonnut pidempään kuin noin 12 tuntia (siis yöunet)
Noku on edelleen pili eestiksiNoku..
Tietenkin kannattaa. Siinä kituu max. kolme päivää kunnes keho tottuu ja sitten onkin virtaa!!!!Kannattaako paastota yli 72h? Kuulostaa ittensä kiduttamiselta. Kyllähän suolisto jo lepää 72h paastostakin. Yli viikon kestävä paasto kadottaa jo lihasmassaakin
Voihan keppi.Noku on edelleen pili eestiksi
Voihan keppi.