En kerroMistä elimestä ajattelit aloittaa?
Luonnossa harvoin kuollaan vanhuuteen tai kivuttomasti. Se tavallisin tapa useimmille eläimille on tulla elävältä tai juuri tapettuna syödyksi.
En kerroMistä elimestä ajattelit aloittaa?
Luonnossa harvoin kuollaan vanhuuteen tai kivuttomasti. Se tavallisin tapa useimmille eläimille on tulla elävältä tai juuri tapettuna syödyksi.
2 juustoaSaat yhen juuston jos näytät tissit!!!!
Ja luonto on eri kuin toi sekopää joka syö elävältä noita reppanoita!!!Luonnossa harvoin kuollaan vanhuuteen tai kivuttomasti. Se tavallisin tapa useimmille eläimille on tulla elävältä tai juuri tapettuna syödyksi.
Kaksi ku näyttää kaksoset2 juustoa
Laitetaan sitten sen kunniaksi taas vaihteeks sinun piisi soimaan.Myönnän olevani ahdasmielinen paastoamisesta. Johtuu myös nössöydestä
No olkoot! Mutta tuohon hintaan saan varmaan vähän leikkiä niillä.2 juustoa
Ihminen tarvitsee proteiinia!Ja luonto on eri kuin toi sekopää joka syö elävältä noita reppanoita!!!
Shhh me ollaan jo paaston suhteen samalla puolella, elä pilluuta koko juttua ahneurellas nainen!!!Ihminen tarvitsee proteiinia!
Kakarana syötiin kastemato. Maistu multaseltaEn mä kyllä ihan mielellään söis eläviä nilviäisiä tms. mutta toki söisin yllytettynä: ”häähää et uskalla!!!” tai jos ei muuta vaihtoehtoa olis.
Naapurin tyttökin söi ja mä oksensin vieressäKakarana syötiin kastemato. Maistu multaselta
Sää olet aina ollut tuollainen herkkäkurkku?Naapurin tyttökin söi ja mä oksensin vieressä
Saat leikkiä.No olkoot! Mutta tuohon hintaan saan varmaan vähän leikkiä niillä.
Australialainen 29-vuotias Sam Ballard kuoli liki kymmenen vuotta sen jälkeen, kun hän söi illanistujaisten päätteeksi etanan.Mä en esim. ymmärrä miks ihmiset eivät kerää puutarhoistaan etanoita ja tee etanapannua! Etana on ikiaikainen herkku, jota nautittiin jo antiikin Roomassa, Kreikassa ja Egyptissä. Etanapannu on juhlavaa alkuruokaa tai herkuttelijan iltapala. Voit valmistaa sen pienissä uuninkestävissä astioissa, kuten kahvikupeissa tai crème brûlée -vuoissa.
Ihan ilmaista proteiinia.
Miettikää nyt noita ihania etanoita voissa!!!Joko herahti vesi kielelle?
Pitää eka maistaa etanoita.Mä en esim. ymmärrä miks ihmiset eivät kerää puutarhoistaan etanoita ja tee etanapannua! Etana on ikiaikainen herkku, jota nautittiin jo antiikin Roomassa, Kreikassa ja Egyptissä. Etanapannu on juhlavaa alkuruokaa tai herkuttelijan iltapala. Voit valmistaa sen pienissä uuninkestävissä astioissa, kuten kahvikupeissa tai crème brûlée -vuoissa.
Veikkaan, että maistuu flunssassa keuhkoista suuhun yskityltä keltaiselta limaklimpiltä. En oo ennakkoluuloinen, pois se minustaPitää eka maistaa etanoita.
No en kurkusta niin tiiä, mutta se mitä muuten suuhun pistän niin joo oon aika herkkis ja ehän mä kyllä mikään syväkurkkukaan ole!Sää olet aina ollut tuollainen herkkäkurkku?
Japanilainen tuoreen (=elävän) sashimi-kalan syöminen hieman hämmentäisi minuakin.En mä kyllä ihan mielellään söis eläviä nilviäisiä tms. mutta toki söisin yllytettynä: ”häähää et uskalla!!!” tai jos ei muuta vaihtoehtoa olis.
Apua tajusin juur, että sinä ja Roosa tulisitte loistavasti toimeen mun keskimmäisen poikasen kanssa keittiössäMä en esim. ymmärrä miks ihmiset eivät kerää puutarhoistaan etanoita ja tee etanapannua! Etana on ikiaikainen herkku, jota nautittiin jo antiikin Roomassa, Kreikassa ja Egyptissä. Etanapannu on juhlavaa alkuruokaa tai herkuttelijan iltapala. Voit valmistaa sen pienissä uuninkestävissä astioissa, kuten kahvikupeissa tai crème brûlée -vuoissa.
*antaa nyrpeänä kaks juustoa mutta unohtaa koko harmillisen menekin kun tarraa kiinni Boobsin munkkeihin*!Saat leikkiä.
Onks toi napsija?Japanilainen tuoreen (=elävän) sashimi-kalan syöminen hieman hämmentäisi minuakin.
Ne on kyllä upeet, pakko myöntää!!!*katsoo kuinka m1es ja fisumän menettävät yöunensa**antaa nyrpeänä kaks juustoa mutta unohtaa koko harmillisen menekin kun tarraa kiinni Boobsin munkkeihin*!
Tavalliset suomietanat ovat aika sitkeitä. Viinimäkikotilot (joita löytyy muutamasta paikasta Turun seudulta) ovat voin kanssa herkkua kuten Lissu kertoikin. Suosittelen maistamaan ravintolassa.Veikkaan, että maistuu flunssassa keuhkoista suuhun yskityltä keltaiselta limaklimpiltä. En oo ennakkoluuloinen, pois se minusta
Kamalin päivä oli kuin kävin korva-, nenä-, kurkkulekurilla. Se löi ovenkahvan näköisen härpättimen suuhun ja painoi kielen sillä alas. No siinä kohtaa nousi eka laatta suuhun. No sitten sylky kuppiin ja sama uusiksi. Kolmannella kerralla ei noussut enää laatta kurkkuun, mutta sitten lekuri päätti täräyttää kitakielekettä sillä pikku peilillä kuin muhamed ali konsanaan. No sit oli taas laatta suussa ja sai sylkeä kuppiin.No en kurkusta niin tiiä, mutta se mitä muuten suuhun pistän niin joo oon aika herkkis ja ehän mä kyllä mikään syväkurkkukaan ole!