Jeeeee kerrankin turkulainen jonka kanssa olen samaa mieltä jostain wuhuuu!Veikkaan, että maistuu flunssassa keuhkoista suuhun yskityltä keltaiselta limaklimpiltä. En oo ennakkoluuloinen, pois se minusta
Jeeeee kerrankin turkulainen jonka kanssa olen samaa mieltä jostain wuhuuu!Veikkaan, että maistuu flunssassa keuhkoista suuhun yskityltä keltaiselta limaklimpiltä. En oo ennakkoluuloinen, pois se minusta
No Ausseissa noita epäeläimiä piisaa. Mieti jotain maksahämähäkkejä ja kaikenmaan myrkkyötököitä! Että mä rakastan asua täällä pohjoisessa!Australialainen 29-vuotias Sam Ballard kuoli liki kymmenen vuotta sen jälkeen, kun hän söi illanistujaisten päätteeksi etanan.
Sydneyläisen Sam Ballardin ystävä, Jimmy Galvin, kertoo Network Ten -uutisille, mistä kaikki alkoi.
Vuonna 2010 tuolloin 19-vuotias Sam istui ystävineen kotinsa takapihalla. Nuorten miesten eteen mateli etana.
Miehet alkoivat vitsailla, kuka uskaltaisi syödä sen. Sam uskalsi. Hän sai maksaa yllytyshulluudestaan hengellään.
Jalkakivut paljastivat loisen
Pian etanan syömisen jälkeen Sam alkoi tuntea kipua jaloissaan. Hän pelkäsi jalkaoireiden olevan merkki MS-taudista, josta Samin isä kärsi.
Lääkärissä kuitenkin todettiin, että Samin sisälle oli pesiytynyt angiostrongylus cantonensis -niminen sukkulamato. Kyseinen loinen viihtyy rottien keuhkovaltimoissa. Etanoihin angiostrongylus cantonensis päätyy, sillä nilviäiset syövät rottien ulostetta.
Pahimmillaan angiostrongylus cantonensis voi ihmiseen päädyttyään aiheuttaa meningoenkefaliitin, hengenvaarallisen aivokalvontulehduksen muodon. Näin kävi Samille.
Yllytyshullu nuori söi etanan, halvaantui ja lopulta kuoli – viimeiset sanat äidille: "Rakastan sinua"
Sydneyläinen mies, Sam Ballard, kuoli liki kymmenen vuotta sen jälkeen, kun hän söi kavereidensa yllyttämänä etanan. Etana kantoi angiostrongylus cantonensis -nimistä sukkulamatoa, joka aiheutti miehelle hengenvaarallisen aivokalvontulehduksen.www.mtvuutiset.fi
Siellä sais pelätä koko ajan. Olenhan nössö...No Ausseissa noita epäeläimiä piisaa. Mieti jotain maksahämähäkkejä ja kaikenmaan myrkkyötököitä! Että mä rakastan asua täällä pohjoisessa!
Joo ollaan ihan samikset.Kamalin päivä oli kuin kävin korva-, nenä-, kurkkulekurilla. Se löi ovenkahvan näköisen härpättimen suuhun ja painoi kielen sillä alas. No siinä kohtaa nousi eka laatta suuhun. No sitten sylky kuppiin ja sama uusiksi. Kolmannella kerralla ei noussut enää laatta kurkkuun, mutta sitten lekuri päätti täräyttää kitakielekettä sillä pikku peilillä kuin muhamed ali konsanaan. No sit oli taas laatta suussa ja sai sylkeä kuppiin.
No tuossa vaan pitää oppia muuten hoitelemaan tai siis ehämmää sulle yritä opettaa, mutta köh köh..Ja syväkurkusta tulikin mieleen, että se on muuten myös kamalaa, jos saa oraaliseksiä ja nainen tunkee koko ajan jokkea liian syvälle ja kakoo siinä samalla. Menee fiilikset...
Lissu Lovelace ei siis ole sinulle parasta seuraa...Kamalin päivä oli kuin kävin korva-, nenä-, kurkkulekurilla. Se löi ovenkahvan näköisen härpättimen suuhun ja painoi kielen sillä alas. No siinä kohtaa nousi eka laatta suuhun. No sitten sylky kuppiin ja sama uusiksi. Kolmannella kerralla ei noussut enää laatta kurkkuun, mutta sitten lekuri päätti täräyttää kitakielekettä sillä pikku peilillä kuin muhamed ali konsanaan. No sit oli taas laatta suussa ja sai sylkeä kuppiin.
Ja syväkurkusta tulikin mieleen, että se on muuten myös kamalaa, jos saa oraaliseksiä ja nainen tunkee koko ajan jokkea liian syvälle ja kakoo siinä samalla. Menee fiilikset...
Mulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.Kamalin päivä oli kuin kävin korva-, nenä-, kurkkulekurilla. Se löi ovenkahvan näköisen härpättimen suuhun ja painoi kielen sillä alas. No siinä kohtaa nousi eka laatta suuhun. No sitten sylky kuppiin ja sama uusiksi. Kolmannella kerralla ei noussut enää laatta kurkkuun, mutta sitten lekuri päätti täräyttää kitakielekettä sillä pikku peilillä kuin muhamed ali konsanaan. No sit oli taas laatta suussa ja sai sylkeä kuppiin.
Ja syväkurkusta tulikin mieleen, että se on muuten myös kamalaa, jos saa oraaliseksiä ja nainen tunkee koko ajan jokkea liian syvälle ja kakoo siinä samalla. Menee fiilikset...
No eiköhän me olla aika usein samaa mieltä monestakin asiastaJeeeee kerrankin turkulainen jonka kanssa olen samaa mieltä jostain wuhuuu!
Tuo koko viesti oli selvä viesti mulle muidu!Mulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.
Lekurikin saa tunkea lusikkansa rauhassa, hallitsen kielenikin täydellisesti, se on tiiviisti näkymättömissä edestä kun kurkkua tutkitaan.
Sanoisin, että se on vaan harjoituksen puutetta jos ei saa banaania kokonaan suuhun.
Niitä on hyvin monessa ravintelissa. Lapset kerran ottivat alkupalaksi. Ajattelin että jättävät syömättä, mutta kaikki meni! Pääruuaks syötiin karhua.Pitää eka maistaa etanoita.
No ollaan mutta oo hilijoo ettei noi muutkin sitä tajuaNo eiköhän me olla aika usein samaa mieltä monestakin asiasta
Valloittavan ihanat!Ne on kyllä upeet, pakko myöntää!!!*katsoo kuinka m1es ja fisumän menettävät yöunensa*
Kisa kalamiehen syötistä alkamassa...Tuo koko viesti oli selvä viesti mulle muidu!
Ihanat bon bonitValloittavan ihanat!
Et kai sä heittänyt ilmoille juuri hirveän suuren pölähdyksen leijoja?No ollaan mutta oo hilijoo ettei noi muutkin sitä tajua
Hei, sinä meet nukkumaan nyt....ihan vaan varmuuden vuoksi!Kisa kalamiehen syötistä alkamassa...
Ei hitto, en tiiä menikö tämä nyt vähän tuhmaksi joMulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.
Lekurikin saa tunkea lusikkansa rauhassa, hallitsen kielenikin täydellisesti, se on tiiviisti näkymättömissä edestä kun kurkkua tutkitaan.
Sanoisin, että se on vaan harjoituksen puutetta jos ei saa banaania kokonaan suuhun.
No enhän tietenkään, pois (ne) se minusta!Et kai sä heittänyt ilmoille juuri hirveän suuren pölähdyksen leijoja?
Eihän tuo oo ees esitellyt vielä ainoatakaan vähäpukeista oravaa! Eihän se nukkumaan pääse ennen ku on kattonu tuntitolkulla niitä rivitanssaavia koulumekko-oravia.Hei, sinä meet nukkumaan nyt....ihan vaan varmuuden vuoksi!
Banaania voi vejellä mun tissien välissä.Mulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.
Oo varovainen, tuo vaan yllyttää sitä ja mieti edes Echoa ellet meitä muita!Eihän tuo oo ees esitellyt vielä ainoatakaan vähäpukeista oravaa! Eihän se nukkumaan pääse ennen ku on kattonu tuntitolkulla niitä rivitanssaavia koulumekko-oravia.
Rinsessat ei piere!No enhän tietenkään, pois (ne) se minusta!
Sä oot ihana kun riehaannut!Banaania voi vejellä mun tissien välissä.
Banaani vielä menee suuhun mutta mutta…Banaania voi vejellä mun tissien välissä.
No se koskeekin sua, mä olen etelleen talleilla ihastelemassa sitä komeinta tallipoikaaRinsessat ei piere!
Tässä lähde tutkimukseen!
Niin olen.Sä oot ihana kun riehaannut!