Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja taas yksi juttu tehtävien töiden listalta tehty.

Vähiin käy, ennenko loppuu... Niinku päivätkin. Mies on kohta hermoraunio. Se näkee jo unia, missä makaa palmun alla ja sit tulee salama ja polttaa koko palmun. Mä en vaan muutoin vielä osaa sukoa että oikeasti päästään reissuun.

Mites muiden arki on alkanut? Täälläpäin on joku flunssa tai korona yhdellä sun toisella ja lisänä norovirusta ja jotenkin nyt tuntuu ihan tautiselt koko elämä vaikka ite (vielä) terve onkin.
 
  • Surullinen
Reactions: Boobis ja Kais
Miehellä oli joku pöpö jouluna,jäi anopin luona käynti. Mulla on ihan plääh olo,ei kiinnosta oikein tehä mitään. Ei jaksa keskittyä.
Yöllä tappelin vampyyreitä vastaan,kunhan olin saanut ensin unen päästä kiinni joskus yhden jälkeen.
 
Miehellä oli joku pöpö jouluna,jäi anopin luona käynti. Mulla on ihan plääh olo,ei kiinnosta oikein tehä mitään. Ei jaksa keskittyä.
Yöllä tappelin vampyyreitä vastaan,kunhan olin saanut ensin unen päästä kiinni joskus yhden jälkeen.

Joulun ja uudenvuoden välipäivät ovat jotenkin tympeitä.

Mun puolesta voitais loikata suoraan arkeen ja kevääseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Iltaa

Olen kattonut tänään ''Evil lives here''-dokkareita ja ihmetellyt millaset ihmiset uskaltavat ottaa riskin (vaikka merkit vaarasta näkyy) ja mennä jonkun skeida psykon kanssa yhteen ja menettää kaikki lapsensa sitte???
Fiilikset on kieltämättä olleet ihan että mit niiQ vit???

Ehkä toi on niitä "rakkaus on sokea" (tai siis hormonimyrskyssä ajatuskyky heikentyy) juttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ehkä toi on niitä "rakkaus on sokea" (tai siis hormonimyrskyssä ajatuskyky heikentyy) juttuja.
On joo mutta hei silti, monella noista naisista (varsinkin naisista) tarina kulkee niin, että _kaikki_varotusmerkit käskee juoksemaan pakoon ja silti he jatkaa suhdetta...jotenkin tulee ikävät takaumat mieleen omasta lapsuudesta mieleen ja melkis oksettaa.
 
On joo mutta hei silti, monella noista naisista (varsinkin naisista) tarina kulkee niin, että _kaikki_varotusmerkit käskee juoksemaan pakoon ja silti he jatkaa suhdetta...jotenkin tulee ikävät takaumat mieleen omasta lapsuudesta mieleen ja melkis oksettaa.
Ja heti kun kirjoitin tuon viestin, aloinkin kattomaan samaa sarjaa olevaa dokkaria missä käsitelläään pedari sarjamurhaajaa, joka käytti hyväkseen lapsiaankin....jee, pitäisköhän vaihtaa sarjaa🤮
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä olen aina kiinnostunut noista psykologiselta kannalta, koska en ymmärrä mikä saa ihmiset tekemään sen mitä tekevät esim. lapsillle...kai se on jotain ''vastausten etsimistä''...mutta hei nyt vaihoin ja aloin kattelemaan tlc:tä!
Toi sarja tulee id investigation kanavalta. Sieltä tulee koko ajan mielenkiintoisia dokkareita. Viimeksi katsoin niin nainen (isoäiti!) oli polttanut miehensä tynnyrissä
 
Tulipa muuten mieleen, että mitäs teidän kissanomistajien elukat tykkää robotti-imurista? Kaverin kissaa ei päästetä samaan huoneeseen imurin kanssa, koska muuten kissa painaa sen päälle ja hengailee sen kanssa koko ajan. Lisäksi maukuu sen perään, kun ovi on kiinni
Meillä ei kuule mitkään humpuuki-imurit imuroi, ei ne pääsis edes kiipeemään meidän paksujen mattojen päälle! Eikä ne imuroi hyvin.
 
SṔaistettua sipulia, hieman valkosipulia, kermaviiliä (tai jotain hapankermaa) kananmuna ja sieniä piiraaseen joo, ja pinnalle kerros juustoraastetta
Pitäisköhän sitä oikein laittaa mustaleima emmentaalia siihen päälle. Muut ei kyllä vältsisti sit tykkää, joten pakko varmaan tyytyä miedompaan. Tai sit laitan neljösosaan mustaleimaa!!!!!😛
 

Yhteistyössä