Täällä, kaveri tuli käymään.Prrrrrr....kylmä
Missä kaikki ooooonnnnn?
Kolmas?Täällä, kaveri tuli käymään.
*kuolaa* Siis niin suurta herkkuasyön äkäsenkirpeitä ja jäisiä punaherukoita maustamattoman rahkan/piimän seassa
NaiskaveriKolmas?
Uhh, mä jo mietin että millanen jono siellä oven takana oikein onNaiskaveri
Pitkä jono. Kaikilla on vuoronumero.Uhh, mä jo mietin että millanen jono siellä oven takana oikein on
*kuolaa* Siis niin suurta herkkua![]()
Sängyssä,väsyttää.Prrrrrr....kylmä
Missä kaikki ooooonnnnn?
Kyl se on ihan oikeeta työtä! Mul on tuttu ollut just siellä kunnon paikassa. En nyt muista tarkkaan, kuka tuttu ja mikä sil oli, mut sen muistan, et se oli iloinen päästessään kotio lepäämään. Nauti sen minkä voit ja jokainen särytön hetki iloisesti tanssahdellen!Sängyssä,väsyttää.
Rankka päivä ja kipuja.
Ei tää kuntoutus oo mitään pelkkää lomaa.
JepKyl se on ihan oikeeta työtä! Mul on tuttu ollut just siellä kunnon paikassa. En nyt muista tarkkaan, kuka tuttu ja mikä sil oli, mut sen muistan, et se oli iloinen päästessään kotio lepäämään. Nauti sen minkä voit ja jokainen särytön hetki iloisesti tanssahdellen!
Mä heräilin tosi usein edellisessä asunnossa kesken unien siihen, että ovikello muka soi...mutta ei siellä ketään ollut.
Siinä asunnossa tapahtui muutenkin ihan outoja juttuja.
Muistitteko katsoa sängyn alle? Siellä saattaa olla joku piripää veitsi kädessä....Mä herään siihen joskus. Tätä oli edellisessä asunnossa ja näköjään myös täällä.
Kaupallinen yhteistyö: Ainu