Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä ja piimälasi. Ei tullu meistä ainakaan vielä kavereita, ei. :( Oli pakko pilkkoa banaania lasiin sekaan, että sai sen alas.

En vaan kuulu Terttujen heimoon "syön äkäsenkirpeitä ja jäisiä punaherukoita maustamattoman rahkan/piimän seassa, hakkaan itseäni kahvakuulalla ja uin 100 m avannossa." Mulla on liian makea, laiska ja helppo maku.

Ehkä joskus ihastun piimään. Sitä ennen googlailen leivontareseptejä joihin saan tuon piimäpurkin upotettua.
 
*kuolaa* Siis niin suurta herkkua:p
:eek:

Ehkä multa puuttuu kaikenlaisen kirpeän sieto. Mä varmaan oon pienenä polttanu kieleni siitä kohtaa missä pitäis kirpeetä maistaa....en tykkää kirpeistä karkeistakaan...

*diagnosoi itselleen erityisherkkyyden ja uniikin lumihiutaleisuuden ja soittaa vihreiden vaalitoimistoon että voisiko sillä diagnoosilla ratsastaa vaaleissa, lupaan vielä itkeä intersektionaalisesti*
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Kais
Deleted member 149094
Jaa-a. Olis kyl kiva laittaa ruokaa, mut kaapissa taitaa olla vain viime kesänä Suomesta ostettu hernaripurkki.. Pitäiskös torstain kunniaksi oikeen herkutella se pois... Kylkeen siivuttais tommoista laatujuustoa, 20e/kg ja kulauttais alas laatuviinillä, 8e/litra. .. Tohon, kun laittaa kynttilän pöytään, ravintolassahan olis jo.. No, Suomessa, semmoinen 20euroa per annos. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Deleted member 149094
Sängyssä,väsyttää.
Rankka päivä ja kipuja.
Ei tää kuntoutus oo mitään pelkkää lomaa.
Kyl se on ihan oikeeta työtä! Mul on tuttu ollut just siellä kunnon paikassa. En nyt muista tarkkaan, kuka tuttu ja mikä sil oli, mut sen muistan, et se oli iloinen päästessään kotio lepäämään. Nauti sen minkä voit ja jokainen särytön hetki iloisesti tanssahdellen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Kais
Mä heräilin tosi usein edellisessä asunnossa kesken unien siihen, että ovikello muka soi...mutta ei siellä ketään ollut.
Siinä asunnossa tapahtui muutenkin ihan outoja juttuja.
Mä herään siihen joskus. Tätä oli edellisessä asunnossa ja näköjään myös täällä.
Muistitteko katsoa sängyn alle? Siellä saattaa olla joku piripää veitsi kädessä....


 

Yhteistyössä