Päivää, lasagnette on uunissa.
Mä ajattelin tehdä kalapihvejä (luonnonkalasta, perunasta, munasta jne. respti ei vaan suostu aukeamaan jotta voisin linkittää) ja keitettyjä herneitä ja punajuuri-sinihomejuustogratiinia.
Päivää, lasagnette on uunissa.
Nyt meet.Mä oon yrittäny koko päivän ehtiä suihkuun! Josko sitä nyt ....
Valkosuklaa-vadelma.Otanko valkosuklaa-vadelmajätskiä vai rommirusinajätskiä?
OkValkosuklaa-vadelma.
Onko tämä kuva ”Rättilästä?” Siellähän kuulemani mukaan käytettiin pölyn imuria.
Anteeksi virheeni. Yritän parempaan tulevaisuudessa.Aikamuoto väärä sekä muistetaan yhdyssanat
No mää menin ja viemäri olikin tukossa ja nyt vasta tulin. Huh, mikä reissu. Suihkut pitäis kieltää lailla!!Nyt meet.
*potkasee persiille*
Valkosuklaa!!Otanko valkosuklaa-vadelmajätskiä vai rommirusinajätskiä?
tänäään vaan se on päivä Suomenkielen mitenVaan saa kirjoittaa jo huomenna!!Anteeksi virheeni. Yritän parempaan tulevaisuudessa.
Muistelen kouluajoiltani, että Suomen kieli on kaksi sanaa ja pölyn imuri on kaksi sanaa. Samoin kuin Mulan kieli.tänäään vaan se on päivä Suomenkielen mitenVaan saa kirjoittaa jo huomenna!!
Hitsi, et toi sanajärjestys on ihan liian vapaa!!
Sä pilkutit oikein! Miinuspiste!Muistelen kouluajoiltani, että Suomen kieli on kaksi sanaa ja pölyn imuri on kaksi sanaa. Samoin kuin Mulan kieli.
Mulakieli on yksi sana, pölyimuri on yksisana.
Kai säännöt ovat muuttuneet tai mulla on vain huono muisti.
Onko huonomuisti yhdyssana?
Anteeksi virheeni. Yritän parempaan tulevaisuudessa.
En tiedä niinkään hirvistä, mutta peurat ja mustakarhut eksyvät joskus kaduille ja pihoille.Tiedän että sinuun voi luottaa
Käveleekö siellä hirvet keskellä kylää?
En tiedä niinkään hirvistä, mutta peurat ja mustakarhut eksyvät joskus kaduille ja pihoille.