Japanissa on kuumia lähteitä, veden lämmittää vulkaaninen toiminta.Missähän sako-jätevesi- tai hulevesialtaassa tuokin itseään liottaa....
Mä katoin tuota kuvaa että nyt on m1ehellä naismaku muuttunu ku enste paljussa oli joku aasialainen...Japanissa on kuumia lähteitä, veden lämmittää vulkaaninen toiminta.
Ihmisen lisäksi noita lähteitä hyödyntävät mm. apinat.
Ööö... Nehän kakkii sinne....Japanissa on kuumia lähteitä, veden lämmittää vulkaaninen toiminta.
Ihmisen lisäksi noita lähteitä hyödyntävät mm. apinat.
näyttäs tulevan hieno päiväIhana kun ei tule lunta vaan paistaa aurinko!!
Huomenta unikeot ja aamuörkit!!
Täällä kuuluu ulkoa lokkien laulua...tuntuu kuin istuis merenrannalla kun menee parvekkeelle..paitsi että kylmä tuolla on vielä.Huomenta juu. Aurinko paistaa ja jonkun telakone kitisee. Viereisellä pellolla tönöttää parvi hanhia. Ja mun sormilla on vilu.
Onneksi iha just saa kahvia.
Huomenta
Mikä harmittaa?Huomenta
Heräsin yhtäkkiä kesken hyvien unien. Koska päässä kilahti. Mietin että oliko ovikello. Pää on kipeä ja on tokkurainen olo.Mikä harmittaa?
Kiitti- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Päivän piristys!!!!
Mä heräilin tosi usein edellisessä asunnossa kesken unien siihen, että ovikello muka soi...mutta ei siellä ketään ollut.Heräsin yhtäkkiä kesken hyvien unien. Koska päässä kilahti. Mietin että oliko ovikello. Pää on kipeä ja on tokkurainen olo.
Mä herään siihen joskus. Tätä oli edellisessä asunnossa ja näköjään myös täällä.Mä heräilin tosi usein edellisessä asunnossa kesken unien siihen, että ovikello muka soi...mutta ei siellä ketään ollut.
Siinä asunnossa tapahtui muutenkin ihan outoja juttuja.
Täällä, kaveri tuli käymään.Prrrrrr....kylmä
Missä kaikki ooooonnnnn?