Täällä satoi myös lunta päivällä kun käytiin tunnin lenkki kävelemässä. Väsymys, toivottavasti saa yöllä nukuttua.
Joo mun toiveikkuus kauniista päivästä hävis kuin pieru saharaan puolen päivän jälkeen...miten voikin olla niin vaihtelevaa säätäTääl on satanu kans koko iltapäivän lunta, välissä tuli rakeita ja välillä paistoi aurinko ihanasti mutta sato lunta samaan aikaan. Tiet on sulat mutta tienpenkat jo valkosena
Tuoko luonnon muovaama? Tuossa on muovia enemmän kuin Tokmannin ämpärissä, ja on siksi luokiteltavissa ympäristöön kuulumattomaksi jätteeksi.Kevät on luonnossa lisääntymisen, kukinnan ja hedelmällisyyden aikaa. Seksi tuottaa tuloksia.
Im in!Jos tehään tasajako et te voitte siellä suunnalla pitää kaikki kylmät päivät meidänkin puolesta niin me voidaan ottaa teidän hellepäivät tänne kylmien tilalle
Ei nyt kovin kylmät kuitenkaan. Pitää tareta kun istuu ulkona. Alle 20.Jos tehään tasajako et te voitte siellä suunnalla pitää kaikki kylmät päivät meidänkin puolesta niin me voidaan ottaa teidän hellepäivät tänne kylmien tilalle
Joo, sama oli mulla ASLAK kuntoutuksessa.Siis kauheesti ruokaa,aamupala,lounas, välipala,päivällinen,iltapala. Ei kyl tuu nälkä täällä.
Sopii! Eli teille koko kesä alle +20, meille koko kesä yli +20Ei nyt kovin kylmät kuitenkaan. Pitää tareta kun istuu ulkona. Alle 20.
Viimeksi kuntoutusselvityksessä oli vaan aamupala lounas ja päivällinen. Ovat nyt näköjään lisänneet.Joo, sama oli mulla ASLAK kuntoutuksessa.
Jaa'ha echon tuhma kevätruno ei päässyt läpiMun kevätruno jäi filtteriin.
Ei se nyt tuhma ollu. Se oli Siperia-runo ja siinä oli Putin ja Navalnyi ja Mekko ja mä....Jaa'ha echon tuhma kevätruno ei päässyt läpi
Nii! Sen kerran ku näistä pullan tuhoamista aivoista jotain proosallista irtoaa, niin heti kielletään.Jaa'ha echon tuhma kevätruno ei päässyt läpi
Tuhma modeNii! Sen kerran ku näistä pullan tuhoamista aivoista jotain proosallista irtoaa, niin heti kielletään.
Ihana ja vois olla tottakinTästä päivästä ei tuu mitään, joten väsäsin runon.
Mekko ja Ekko ne kylymästä tykkää, Ellu ja Elli napapiirillä villasukkaa pykkää.
Bora Boraa ei Mekon ja Ekon hipiä kestä,
mutta mikään ei Siperiaan muuttamasta estä.
Siperiassa vaan on yksi iso mutta,
enkä tarkoita nyt karhua ja sutta:
Siellä tulee vastaan paidaton Putin,
joka on Mekon ikioma Rasputin.
Ekko se mieluummin Navalnyin ottaa, ja Putin Ekon ja Aleksein Suomeen karkottaa.
Allu komistaa siitälähtien Ekon iltoja,
vaikka Aleksei poltti takanaan siltoja.
Mutta hei, missä Mekko luuraa?
Mekkopa Putinin vaimoa tuuraa.
aina nakkenaMitenkäs muuten onko teillä tapana, hotelin sängyssä nukutteko nakuna niin kuin kotonakin vai jätättekö vaikka pikkarit jalkaan ?
Jaa häveliäisyyssyistä?Mitenkäs muuten onko teillä tapana, hotelin sängyssä nukutteko nakuna niin kuin kotonakin vai jätättekö vaikka pikkarit jalkaan ?
No nyt onneksi oma huone,niin voi nakunakin nukkuaJaa häveliäisyyssyistä?
Mul on aina jokin riepu päällä, joko pikkarit tai paita tai molemmat. Silleen nukun hotelleissakin.
Aina paita ja pikkarit päällä.Mitenkäs muuten onko teillä tapana, hotelin sängyssä nukutteko nakuna niin kuin kotonakin vai jätättekö vaikka pikkarit jalkaan ?