Luulen, että vaaditaan erikois erikoislupa ainakin lampaalle koska se määkiminen.Saiskohan kerrostaloon ostaa erikoisluvalla suomenhevosen ja lampaan
Luulen, että vaaditaan erikois erikoislupa ainakin lampaalle koska se määkiminen.Saiskohan kerrostaloon ostaa erikoisluvalla suomenhevosen ja lampaan
Noh, kiitos...mut katotaan miten huomenna sujuu.U can do it huuman!! No worry!!*tsemppaa hikipäässä*
Mä laitoin aamulla käsirasvaa ja istuin sohvalle,Hertta meinas tulla viereen, haistoi käsiä ja menikin miehen viereenKissan ilme, kun tulee puskemaan, mutta oletkin laittanut kasvorasvan
"Tohon en kyl koske... "
Useimmat Hertat pitävät miehistä. Poikkeuksiakin voip olla.Mä laitoin aamulla käsirasvaa ja istuin sohvalle,Hertta meinas tulla viereen, haistoi käsiä ja menikin miehen viereen
Kuulostaa kyl rankalta! Mitenköhän pärjäät siel koko loppuajan? Oot varmasti ihan naatti, kun pääset kotio ja tarvit lomaa.Moro,rankka eka päivä. Väsyttää,tosin kerkisin käydä jo höyrysaunassa,uimassa ja porealtaassa.
Yleensä Hertta neiti on sohvalla minussa kiinni,miestä käy vaan kahtomassa.Useimmat Hertat pitävät miehistä. Poikkeuksiakin voip olla.
En tiiä miten,pittää muistaa käyvä uimassa ja porealtaassa,niin jotenkin ehkä jaksaa.Kuulostaa kyl rankalta! Mitenköhän pärjäät siel koko loppuajan? Oot varmasti ihan naatti, kun pääset kotio ja tarvit lomaa.
Täällä satoi aamulla.Hirrrrveetä mikä lumipyry ollut jo monta tuntia
Selvä kesän merkkiHirrrrveetä mikä lumipyry ollut jo monta tuntia
Ainakin Suomalaisen kesänSelvä kesän merkki
Pistä parvekkeelle, niin ei haise. Tosin viherkasvien laita on niin ja näin sen jälkeen...Saiskohan kerrostaloon ostaa erikoisluvalla suomenhevosen ja lampaan
Huhtikuinen kylmyys tietää hyvää. Lämpö kun vähän antaa odotuttaa itseään, niin se tulee sit kesäksi.Selvä kesän merkki
Nöyyyy, kyllä se niin on että niinkuin luonnossa pitää olla kuumuutta niin sitä pitää olla myös ihimisen sisällä....ja kyllä, me puhutaan samasta asiasta.Mutta ainainen frigiditeetti ja viileys se vasta ihanaa on.
Niin on.Mutta viileys se vasta ihanaa on.
Mutta ainainen frigiditeetti ja viileys se vasta ihanaa on.
Kevät on luonnossa lisääntymisen, kukinnan ja hedelmällisyyden aikaa. Seksi tuottaa tuloksia.Huhtikuinen kylmyys tietää hyvää. Lämpö kun vähän antaa odotuttaa itseään, niin se tulee sit kesäksi.
Parempi frigidi kevät kuin frigidi kesä.
-Seija Paasonen-
Tääl on satanu kans koko iltapäivän lunta, välissä tuli rakeita ja välillä paistoi aurinko ihanasti mutta sato lunta samaan aikaan. Tiet on sulat mutta tienpenkat jo valkosenaHirrrrveetä mikä lumipyry ollut jo monta tuntia
Eipästä ookkaan.Mutta ainainen frigiditeetti ja viileys se vasta ihanaa on.
Helle ei oo ihana. Se on pelkkää kärsimystä.Eipästä ookkaan.
Mä oon tänäänkin palellut puoli päivää, ja jo riittäis.
Sais tulla iihana helle
Jos tehään tasajako et te voitte siellä suunnalla pitää kaikki kylmät päivät meidänkin puolesta niin me voidaan ottaa teidän hellepäivät tänne kylmien tilalleHelle ei oo ihana. Se on pelkkää kärsimystä.