Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta onhan mehujääkin sokerinen?

Oisko sorbetti meidän kompromissi?
Kotona tehdyt teen useimmiten esim. appelsiinista tai marjoista (puna,-mustaherukka, mustikka, mansikka...) ja mihinkään noihin en lisää sokeria erikseen, eli ainoa sokeri tulee hedelmästä/marjasta itsestään...eikä aiheuta vapinakohtausta tai tykytyksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Kotona tehdyt teen useimmiten esim. appelsiinista tai marjoista (puna,-mustaherukka, mustikka, mansikka...) ja mihinkään noihin en lisää sokeria erikseen, eli ainoa sokeri tulee hedelmästä/marjasta itsestään...eikä aiheuta vapinakohtausta tai tykytyksiä.
Herttinen sentään, miten saatoin unohtaa karviaiset!!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
r0s
Jos oisin sinkku, niin näin vähän päälle nelikymppisenä kattelisin 10-15 vuotta vanhempia miehiä.

Syy? Koska miehen ketaleet rupsahtaa hitaammin kuin naiset, joten olisin sen kans tasoissa!

Ei pidä paikkaansa! Mä olen vanhempi kuin mies (ja vähän yli nelikymppinen) ja mies on nuorempi kuin mä ja mua luullaan aina miestäni nuoremmaksi. Joskus jopa niin paljon että miestä katsellaan kulmat kurtussa ku vanhalla ukolla on tomnen tyttö. Toki jälkimmäisen myönnän osin johtuvan siitä että pidän duunissa hiuksia kahdella letillä ja vanhemmille ihmisille se on vissiin pikkutytön tunnusmerkki. :D
 
Ei pidä paikkaansa! Mä olen vanhempi kuin mies (ja vähän yli nelikymppinen) ja mies on nuorempi kuin mä ja mua luullaan aina miestäni nuoremmaksi. Joskus jopa niin paljon että miestä katsellaan kulmat kurtussa ku vanhalla ukolla on tomnen tyttö. Toki jälkimmäisen myönnän osin johtuvan siitä että pidän duunissa hiuksia kahdella letillä ja vanhemmille ihmisille se on vissiin pikkutytön tunnusmerkki. :D
*alkaa punoa lettejä pään täyteen pitääkseen ikäkriisin loitolla*
 
Vanhuuden vaikeuksia.

Vanhempi herrasmies meni lääkäriin vuotuiselle tsek upille, lääkäri antoi potilaalle pienen lasipurkin ja pyysi saada siemenneste näytteen ja pyysi potilasta tuomaan purkin takaisin seuraavana päivänä.
Potilas tuli takaisin seuraavana päivänä tyhjän purkin kanssa ja sanoi lääkärille, että hän yritti oikealla kädellä ja vasemmalla kädellä ilman tulosta, myös hänen vaimonsa yritti molemmilla käsillä, mutta ilman tulosta.
Hakivat myös naapurin rouvan, että jos hän olis parempi, mutta ei hänkään onnistunut, ei kummallakaan kädellä.
Lääkäri oli hölmistynyt ja ihmetteli, että naapurikin haettiin apuun.
Potilas sanoi, että kukaan heistä ei saanut purkkia auki.
 
r0s
Pitäis löytää jääkaappi-pakastin jossa ois mahdollisimman iso pakastinosa mutta korkeus saa olla korkeintaan 160 senttiä. Mieluummin vain 150 senttiä.

VeikonKoneessa ois yks mut se maksaa vain 250 joten sen on pakko olla (miehen mielestä) huono.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.

Yhteistyössä