Onko tarinat hopeaketun runsaasta saaliista (parikymppiset rusoposkiset neidot) siis vain keskustelupalstoilla elävä myytti?ihan eppaa että tämmösiä vähän vanhempia ukkoja ei jahtaa kukaan
Onko tarinat hopeaketun runsaasta saaliista (parikymppiset rusoposkiset neidot) siis vain keskustelupalstoilla elävä myytti?ihan eppaa että tämmösiä vähän vanhempia ukkoja ei jahtaa kukaan
Kotona tehdyt teen useimmiten esim. appelsiinista tai marjoista (puna,-mustaherukka, mustikka, mansikka...) ja mihinkään noihin en lisää sokeria erikseen, eli ainoa sokeri tulee hedelmästä/marjasta itsestään...eikä aiheuta vapinakohtausta tai tykytyksiä.Mutta onhan mehujääkin sokerinen?
Oisko sorbetti meidän kompromissi?
Nykyään iällä ei ole väliä. Mutta mun ikäluokkaa olevat on aina kelvanneet.ihan eppaa että tämmösiä vähän vanhempia ukkoja ei jahtaa kukaan
Mä vapisen jos en saa sokeria.Kotona tehdyt teen useimmiten esim. appelsiinista tai marjoista (puna,-mustaherukka, mustikka, mansikka...) ja mihinkään noihin en lisää sokeria erikseen, eli ainoa sokeri tulee hedelmästä/marjasta itsestään...eikä aiheuta vapinakohtausta tai tykytyksiä.
No sää ootkin eri asia, olet tollanen hemasevan seksikäs pörröpää ja ikuisesti 25½vOijoi
Mä olen metsästänyt jo vähän alle 40v.
enimmäkseen, vain jotku tosi rikkaat ja/tai julkut saa alleen nuoria tyttöjäOnko tarinat hopeaketun runsaasta saaliista (parikymppiset rusoposkiset neidot) siis vain myytti?
Niin mutta sää vapiset kauhusta, minä sokeri yliherkkyydestäMä vapisen jos en saa sokeria.
Onko tarinat hopeaketun runsaasta saaliista (parikymppiset rusoposkiset neidot) siis vain keskustelupalstoilla elävä myytti?
Herttinen sentään, miten saatoin unohtaa karviaiset!!Kotona tehdyt teen useimmiten esim. appelsiinista tai marjoista (puna,-mustaherukka, mustikka, mansikka...) ja mihinkään noihin en lisää sokeria erikseen, eli ainoa sokeri tulee hedelmästä/marjasta itsestään...eikä aiheuta vapinakohtausta tai tykytyksiä.
Mä välillä kaipaan nuorempaa. Pano nuorempien kanssa on parempaa. Tai mun ikäisen kanssa. En tarkoita alle 30.Jos oisin sinkku, niin näin vähän päälle nelikymppisenä kattelisin 10-15 vuotta vanhempia miehiä.
Syy? Koska miehen ketaleet rupsahtaa hitaammin kuin naiset, joten olisin sen kans tasoissa!
Jos oisin sinkku, niin näin vähän päälle nelikymppisenä kattelisin 10-15 vuotta vanhempia miehiä.
Syy? Koska miehen ketaleet rupsahtaa hitaammin kuin naiset, joten olisin sen kans tasoissa!
*alkaa punoa lettejä pään täyteen pitääkseen ikäkriisin loitolla*Ei pidä paikkaansa! Mä olen vanhempi kuin mies (ja vähän yli nelikymppinen) ja mies on nuorempi kuin mä ja mua luullaan aina miestäni nuoremmaksi. Joskus jopa niin paljon että miestä katsellaan kulmat kurtussa ku vanhalla ukolla on tomnen tyttö. Toki jälkimmäisen myönnän osin johtuvan siitä että pidän duunissa hiuksia kahdella letillä ja vanhemmille ihmisille se on vissiin pikkutytön tunnusmerkki.
Herttinen sentään, miten saatoin unohtaa karvaiset miähet!!
Mun munat on loppu.Nakkimunakasta kohta
Mä joskus ajattelen noin.Pitäis löytää jääkaappi-pakastin jossa ois mahdollisimman iso pakastinosa mutta korkeus saa olla korkeintaan 160 senttiä. Mieluummin vain 150 senttiä.
VeikonKoneessa ois yks mut se maksaa vain 250 joten sen on pakko olla (miehen mielestä) huono.
pyyä että kauppias laittaa siihen hintalapuksi 400€Pitäis löytää jääkaappi-pakastin jossa ois mahdollisimman iso pakastinosa mutta korkeus saa olla korkeintaan 160 senttiä. Mieluummin vain 150 senttiä.
VeikonKoneessa ois yks mut se maksaa vain 250 joten sen on pakko olla (miehen mielestä) huono.
Eihän nyt saa vappuakaan viettää niin haitanneeko tuo mittääHyvänen aika. Sitruunat ostamatta simaa varten.
En mä nyt anna Mariiinin kaikkea kieltää!Eihän nyt saa vappuakaan viettää niin haitanneeko tuo mittää