Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt on turha laskea. Tässä iässä voi jäädä pois.
Kattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan:eek:...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissä :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Kattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissä
ihan eppaa että tämmösiä vähän vanhempia ukkoja ei jahtaa kukaan
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Muistin etten voi sietää mehujäätä.
Otin yhden, ja se jäinen hile narskuu hampaissa ja imelä mehu lilluu suussa.

Ei oo jätskin voittanutta.
Mää rrrrrr...rrrrrr...rrrrrrrrrrrrrrrakastan mehujäitä, varsinkin itsetehtyjä!!!!!

Tavallisesta jädestä saan herkästi sydämen tykytystä ja vapinaa, kun sokerit heittelee...mutta mehujää*kuolaa Echon pullahiivajauheiselle esiliinalle*
 
Kattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissä
Ne naiset oli siis iältään n. 55-70vuotiaita ja miehet n.25-35vuotiaita.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Kattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissä
Oijoi :oops:
Mä olen metsästänyt jo vähän alle 40v.:X3:
Muoks. Hitto kun en aina kirjoita oikein. Mä olin alle 40v. kun harrastin metsästystä. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä