Kahvi kahvina ja muna sellaisenaan.Huomenia.
Ja hyvää kaffetta ei millään munalla ja rasvalla pilata!
Muna pitää tarjoilla kovana ja paljaaltaanKahvi kahvina ja muna sellaisenaan.
Niin pitää.Muna pitää tarjoilla kovana ja paljaaltaan
Viimeksi en löytänyt sitä joten luovutin.pulisen suomihuoneessa, jos on tylsää ni sinne
Sen verran utelias Ulla Taalasmaa olin, että kävin lueskelemassa ja ainakin sain sen kuvan, että munapaastoilijat juovat lattensa kuumana ja kahvi maistuu ihan lattelle.Pitääkö kahvi olla kylmää vai kuumaa? Järki sanoo että kuuma kahvi hyydyttää munan kokkareiseksi joten drinksu muistuttaisi rakenteeltaan enempikin oksennusta
Tietyllä tavalla tekisi mieli maistaa, ei välttämättä ole pahaa mutta varmasti täyteläistä, menisi hyvin nopeasta välipalasta. Mä lykkäisin sinne kyllä sokeriakin
Juu, steviaakin on steviaa ja sitten sitä ”steviaa”.Eli siis karppaat? Ei kai tuossakaan mitkään muut kuin luonnolliset makeutusaineet oo sallittuja? Mä ymmärrän ja hyväksyn luonnollisen stevian ja koivusokerin/xylitolin mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt niitä "tehokarppaajia" mitkä sitten kiskoo kuitenkin kemiallisia makeutusaineita. Jotenkin niin teennäistä että ollaan muka niin omistautuneita asialle ja sitten kuitenkin myrkytetään itteä asioilla mitkä ei ole keholle välttämättömiä.
En mä tarkoituksella silloin(kaan) paastoa, mulla vaan lähtee ruokahalu ja vedän niin ylikierroksilla etten ehdi/muista/jaksa syödä. Mutta olen kyllä aina silloin myös todella energinen. Ainaki sen kuukauden kaks kunnes väsähdän
En minäkään pitkiä paastoja piä, ihan koemielessä tätä teen.Musta ei ois hirveästi jäljellä jos olisin vuoden syömättä.
Joka kolmas päivä suunnilleen tipahtaisi kilo veks.
Mut nyt kuluttamaan syömiäni (oli lättyjä, oikein rapsureunaisia ja rasvaisia ) kaloreita työmaalle. Kivaa sunnuntaita!
Alkoi tehdä mieli tirisevää, ompuilla ba luumuilla täytettyä, vartaassa avotulella kypsyvää possunpoikaa.Mitämäjustäskenkuulin?
Mies on hilpeällä tuulella ja rallatteli keittiössä "Putte-possun pebanreikää eilen hierottiin..."
Ärähdin ettei laulais lujaa, ettei muksut huoneissaan kuulis.
Se on cum ia
oliko kaulimella kädessäsi mitään tekemistä miehesi suun siivouksen kanssa?Mies järkyttyi itsekin lyriikkojaan ja siivosi suunsa.
Mulla on makeantuskat pahentuneet kotieristyksen myötä.Kotona oleminen tekee hallaa vartalolle. Tekee mieli taas jotakin hyvää.
Järkyttävää !Mitämäjustäskenkuulin?
Mies on hilpeällä tuulella ja rallatteli keittiössä "Putte-possun pebanreikää eilen hierottiin..."
Alkoi tehdä mieli tirisevää, ompuilla ba luumuilla täytettyä, vartaassa avotulella kypsyvää possunpoikaa.
Meni omenaviinietikat väärään kurkkuun!Mitämäjustäskenkuulin?
Mä oon koulinu tuon niin hyvin ettei kaulinta enää tartte.oliko kaulimella kädessäsi mitään tekemistä miehesi suun siivouksen kanssa?