"Jos" juotte... Joo mä kävin just hakemas korillisen etikkaa Cittarista, NAM!Käyttäkää muuten pilliä jos juotte omenaviinietikkaa niin ei käy hampaisiin niin pahasti.
SamoinMulla on makeantuskat pahentuneet kotieristyksen myötä.
Kotona oleminen tekee hallaa vartalolle. Tekee mieli taas jotakin hyvää.
Mulla on makeannälkään roheiinipatukoita, syön yhen sellasen, jos ihan hirrveet himot tuleeMulla on makeantuskat pahentuneet kotieristyksen myötä.
Ei ole patukkaa tähän hätään.Mulla on makeannälkään roheiinipatukoita, syön yhen sellasen, jos ihan hirrveet himot tulee
Joo,tee vaanPuolukkakakku?
On uunissa.Joo,tee vaan
Mulla on makeannälkään roheiinipatukoita, syön yhen sellasen, jos ihan hirrveet himot tulee
Eräs naisystäväni ilmoitti eilen, että hänellä on ”kuume” nousemassa, no kävin mukavana miehenä mittaamassa kuumeen ja hän ilmoitti tänä aamuna olevansa paremmassa kunnossa.Onkohan kuume nousemassa
ToivotaanNo mittasin lämpöä,just 37 eli ei nyt ole kuumetta vaikka siltä tuntuukin. Toivottavasti ei nouse tuosta.
akat on just tollasia, alkaa yht'äkkiä ja ilman syytä huutamaan ukolle vaikka mittään en ollu tehnyNaapurin akka herätti mut huutamisella aamulla. Varmaan huusi ukolleen. Oli just makeet unet. Herätys olisi ollut vähän ajan päästä.
Tommoset naiset on ihan hirveitä, tunnen muutamankin ja toinen mitä tekevät on se, että lyttäävät miehiään muiden kuullen ihan kaikessa ja pilkkaavat....aivan käsittämätöntä miten julmia toiset osaa olla.akat on just tollasia, alkaa yht'äkkiä ja ilman syytä huutamaan ukolle vaikka mittään en ollu tehny
*merkkaa tiimarinvihkoon, että 19. viikon lopulla ja seuraavalla viikolla ellunen olisi suohollaan"Päivää....ihana aurinko taas taivaalla ja mulla menkat ja maha aivan kuralla ja kipee!!
No kyll se tästä, tärkeintä on se että aurinko paistaa!