Ja töihinlähtö viivästyy koska maanantai.
miten se voikin olla tällä alalla päivä jona mikään ei suju tai etene?
miten se voikin olla tällä alalla päivä jona mikään ei suju tai etene?
Mun menkat ei tullut tässä kuussa. Ei ollut sitä kärsimystä.Päivää....ihana aurinko taas taivaalla ja mulla menkat ja maha aivan kuralla ja kipee!!
No kyll se tästä, tärkeintä on se että aurinko paistaa!
olis vielä muutama päivä aikaa...Mun menkat ei tullut tässä kuussa. Ei ollut sitä kärsimystä.
Voi harmi, ruutis on oottanut vihko kädessä jo ainakin viikon millon ne alkaa, että osaa laskea sun sopivat suohopäivät (mitäikinänimimeinaakaan)Mun menkat ei tullut tässä kuussa. Ei ollut sitä kärsimystä.
Jos se huus sulle että "ylös sieltä, unikeko?"Naapurin akka herätti mut huutamisella aamulla. Varmaan huusi ukolleen. Oli just makeet unet. Herätys olisi ollut vähän ajan päästä.
Mä luin vaan sun tajunnanvirtaasi "menkat taivaalla" .Päivää....ihana aurinko taas taivaalla ja mulla menkat ja maha aivan kuralla ja kipee!!
No kyll se tästä, tärkeintä on se että aurinko paistaa!
18 päivää myöhässä. En usko että enää tulee.olis vielä muutama päivä aikaa...
suohollaan ollessaan (eli munasolun irtoamisen aikaan) naiset on kiimasempia kuin normaalistiVoi harmi, ruutis on oottanut vihko kädessä jo ainakin viikon millon ne alkaa, että osaa laskea sun sopivat suohopäivät (mitäikinänimimeinaakaan)
Nyt on turha laskea. Tässä iässä voi jäädä pois.Voi harmi, ruutis on oottanut vihko kädessä jo ainakin viikon millon ne alkaa, että osaa laskea sun sopivat suohopäivät (mitäikinänimimeinaakaan)
Kuulostaa joltain hevosten astuttamiseen liittyvältä termiltä.suohollaan ollessaan (eli munasolun irtoamisen aikaan) naiset on kiimasempia kuin normaalisti
silloin saa siis herkemmin pesää
Jaa no siinä tapauksessa mulla on varmaan aina munasolun irtoamisen aika.suohollaan ollessaan (eli munasolun irtoamisen aikaan) naiset on kiimasempia kuin normaalisti
silloin saa siis herkemmin pesää
Joka viikko.Jaa no siinä tapauksessa mulla on varmaan aina munasolun irtoamisen aika.
taas tuli tiimarinvihkoon uusi merkintäJaa no siinä tapauksessa mulla on varmaan aina munasolun irtoamisen aika.
Kattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissäNyt on turha laskea. Tässä iässä voi jäädä pois.
ihan eppaa että tämmösiä vähän vanhempia ukkoja ei jahtaa kukaanKattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissä
Mää rrrrrr...rrrrrr...rrrrrrrrrrrrrrrakastan mehujäitä, varsinkin itsetehtyjä!!!!!Muistin etten voi sietää mehujäätä.
Otin yhden, ja se jäinen hile narskuu hampaissa ja imelä mehu lilluu suussa.
Ei oo jätskin voittanutta.
Niiihan eppaa että tämmösiä vähän vanhempia ukkoja ei jahtaa kukaan
*on juoksevinaan karkuun mutta sitten muka kompastuu omiin jalkoihinsa*Nii
mää pyydän tuota mekkoo jahtailemaan sua
Ne naiset oli siis iältään n. 55-70vuotiaita ja miehet n.25-35vuotiaita.Kattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissä
Mutta onhan mehujääkin sokerinen?Mää rrrrrr...rrrrrr...rrrrrrrrrrrrrrrakastan mehujäitä, varsinkin itsetehtyjä!!!!!
Tavallisesta jädestä saan herkästi sydämen tykytystä ja vapinaa, kun sokerit heittelee...mutta mehujää*kuolaa Echon pullahiivajauheiselle esiliinalle*
OijoiKattoin joskus friiltä sellasen brittiohjelman ja siinä puhuttiin vaihdevuosista ja vaihdevuosien vaikutuksesta haluihin...yllättävän monet naiset kertoi halujen vaan kasvaneen sen jälkeen, kun menkat lakkas tulemasta kokonaan...ja yllättävän moni vanhempi naisihminen kertoi yksityiskohtaisesti alapään toiminnasta ja siitä miten metsästivät seksiseuraa nuoremmista miehistä netissä
kas kun sattui, meikä kun on just soppelisti 38Oijoi
Mä olen metsästänyt jo vähän alle 40v.