Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitääkö kahvi olla kylmää vai kuumaa? Järki sanoo että kuuma kahvi hyydyttää munan kokkareiseksi joten drinksu muistuttaisi rakenteeltaan enempikin oksennusta
Tietyllä tavalla tekisi mieli maistaa, ei välttämättä ole pahaa mutta varmasti täyteläistä, menisi hyvin nopeasta välipalasta. Mä lykkäisin sinne kyllä sokeriakin
Sen verran utelias Ulla Taalasmaa olin, että kävin lueskelemassa ja ainakin sain sen kuvan, että munapaastoilijat juovat lattensa kuumana ja kahvi maistuu ihan lattelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Eli siis karppaat? Ei kai tuossakaan mitkään muut kuin luonnolliset makeutusaineet oo sallittuja? Mä ymmärrän ja hyväksyn luonnollisen stevian ja koivusokerin/xylitolin mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt niitä "tehokarppaajia" mitkä sitten kiskoo kuitenkin kemiallisia makeutusaineita. Jotenkin niin teennäistä että ollaan muka niin omistautuneita asialle ja sitten kuitenkin myrkytetään itteä asioilla mitkä ei ole keholle välttämättömiä.


En mä tarkoituksella silloin(kaan) paastoa, mulla vaan lähtee ruokahalu ja vedän niin ylikierroksilla etten ehdi/muista/jaksa syödä. Mutta olen kyllä aina silloin myös todella energinen. Ainaki sen kuukauden kaks kunnes väsähdän
Juu, steviaakin on steviaa ja sitten sitä ”steviaa”.

Jep, ketoosin oloa ei voita mikään, mutta paastoaminen korjaa kehoa niin paljon, että oikein ihmetytti kun tutkin asiaa. Pitihän sitäkin siis kokeilla. Aivotkin tuntuu toimivan paremmin. Juu, ruokahalu lähtee kun syö harvemmin. Kannattaisikin kuunnella kehoa ja syödä silloin kun on oikeasti nälkä. Hiilaripöhö (sokeri) on vaan sekoittanut monen elimistön niin pahasti että vie aikaa ennen kuin keho kertoo mitä tarvitsee ja milloin.
Mulla käynyt joskus samoin kuin sulle. Siinä on hyvä muistaa vaan vitamiinit, omega 3 sun muut, jotta ei tule puutostiloja. Kyllä ihminen pärjää syömättä vaikka vuoden jos vaan saa kaikki vitamiinit ja hivenaineet.o_O Ilman nesteitä eitietenkään pärjää, sehän on selvä se.
 
Musta ei ois hirveästi jäljellä jos olisin vuoden syömättä.

Joka kolmas päivä suunnilleen tipahtaisi kilo veks.

Mut nyt kuluttamaan syömiäni (oli lättyjä, oikein rapsureunaisia ja rasvaisia ) kaloreita työmaalle. Kivaa sunnuntaita!
En minäkään pitkiä paastoja piä, ihan koemielessä tätä teen.
On jotenkin siistiä opiskella syömiseen liittyvää hormonitoimintaa ja kuinka solut uusiutuu ja miten voi syödä niin että on parhaassa mahdollisessa kunnossa. Plus se, että mulla on keto stikkejä ni pissin joka aamu tikkuun ja katson olenko vielä ketoosissa. Ehkä hommaan sen digilaitteen missä verestä havaitaan ketojen määrä, jännää!!.:geek:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Päivää murut
Äh menkat ärrrr murr,koskee ja vuotaa kuin seula prkl.

Leffoja,sämpylä ja sinihomejuustoa,jalopenopähkinöitä ja marjaisa smoothie
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mitämäjustäskenkuulin?

Mies on hilpeällä tuulella ja rallatteli keittiössä "Putte-possun pebanreikää eilen hierottiin..."
Ärähdin ettei laulais lujaa, ettei muksut huoneissaan kuulis.
Meni omenaviinietikat väärään kurkkuun!:ROFLMAO:

Käyttäkää muuten pilliä jos juotte omenaviinietikkaa niin ei käy hampaisiin niin pahasti.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä