kävin viikonloppuna hippaamassa, ja elarit meni tilinylitykseen.. Onneksi pe. on tili
Ja keitän just 10 litran kattilalla jauhelihasoppaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:kävin viikonloppuna hippaamassa, ja elarit meni tilinylitykseen.. Onneksi pe. on tiliJa keitän just 10 litran kattilalla jauhelihasoppaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:kävin viikonloppuna hippaamassa, ja elarit meni tilinylitykseen.. Onneksi pe. on tiliJa keitän just 10 litran kattilalla jauhelihasoppaa
![]()
No tämä on se syy miksi minulla on aina yksinhuoltajia vastaan jotain hampaankolossa-ne elatusmaksut on tarkoitettu teidän lapsillenne eikä teidän omiin huvituksiinne !
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Entäs tavisperhe, saako ne käyttää lapsilisiä, kotihoidontukea yms muuhunkin kuin lapsiin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tämä on se syy miksi minulla on aina yksinhuoltajia vastaan jotain hampaankolossa-ne elatusmaksut on tarkoitettu teidän lapsillenne eikä teidän omiin huvituksiinne !
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Entäs tavisperhe, saako ne käyttää lapsilisiä, kotihoidontukea yms muuhunkin kuin lapsiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Olinko mä ihan nolo, kun ostin mulle tulleilla rahoilla likalle nasolinia ja kurkkutabletteja? Olisiko pitänyt antaa likan kärsiä ja odottaa, että lapsilisä tulee?:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Olinko mä ihan nolo, kun ostin mulle tulleilla rahoilla likalle nasolinia ja kurkkutabletteja? Olisiko pitänyt antaa likan kärsiä ja odottaa, että lapsilisä tulee?:xmas:
Paa se siihen pieneen tiimarin vihkoon mitä likka on sulle ny velkaa sitten B)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Olinko mä ihan nolo, kun ostin mulle tulleilla rahoilla likalle nasolinia ja kurkkutabletteja? Olisiko pitänyt antaa likan kärsiä ja odottaa, että lapsilisä tulee?:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä kyse olikin siitä,
onko järkevää hummata/juopotella elarit vai...?
Kai nyt jokainen vanhempi voi ostaa vaikka mistä rahasta esim.lasten lääkkeet tai kengät tai ruoat,mutta kuulostaa tosi älykkäälle juopotella ne rahat!!!Luulisi että lapsiperheessä jokainen raha tulisi tarpeeseen ja jos ei hankittavaa sillä hetkellä olisi,niin säästöön sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen vaan,onko se hummaaminen lapsiperheessä niin pakollista,että tullaan sitten tänne palstalle vonkumaan että elarit on mennyt ja yhyy yhyy ja voi kyynel...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Entäs lapsilisien kanssa, pitääkö joka lapseen käyttää se summa minkä siitä kyseisestä lapsesta saa? Vanhin lapsista sais aina vähiten..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:kävin viikonloppuna hippaamassa, ja elarit meni tilinylitykseen.. Onneksi pe. on tiliJa keitän just 10 litran kattilalla jauhelihasoppaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:kävin viikonloppuna hippaamassa, ja elarit meni tilinylitykseen.. Onneksi pe. on tiliJa keitän just 10 litran kattilalla jauhelihasoppaa
![]()
No tämä on se syy miksi minulla on aina yksinhuoltajia vastaan jotain hampaankolossa-ne elatusmaksut on tarkoitettu teidän lapsillenne eikä teidän omiin huvituksiinne !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen vaan,onko se hummaaminen lapsiperheessä niin pakollista,että tullaan sitten tänne palstalle vonkumaan että elarit on mennyt ja yhyy yhyy ja voi kyynel...