Paljonko meni jouluruokiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mennään vasta torstaina jouluruoka ostoksille,mutta enpä usko että sinne 50€ enempää menee..jos sitäkään..ainiin ja onhan mulla toi duunipaikan joululahja,20€ ostoseteli,jos sen käyttäis pois :D

Hui, mulle ei tulis mieleenkään mennä perjantaina ruokaostoksille, ajatuskin hirvittää :D Huomenna ollaan menossa ja hyvä jos 200 eurolla selvitään. Kinkku on ostettu, kaikki muu puuttuu.

Laatikot 42 euroa,piparitaikinat 6.75,kinkut 49.10 (2 kpl)torttutaikinat 12 euroa,hillot 4.50.jauheliha 4.55,sipuli 0.50.
Sillit,suolakurkut en muista ja kala on ostamatta edelleen.Samoin rosolli ja muut salaatit.

n.50€ :)

luomuhörhöanoppi haluaa tuoda laatikot, tee-se-itse-mies appi toi kinkun joka lilluu vielä suolaliemessä, ja itselle tulee siis ostetuksi vain kalat+muut pienet.

En tiiä yhtään, ollaan viime ja tällä viikolla osteltu pikku hiljaa sapuskoita, jotain pientä
pitäis viellä ostaa.
Karkea arvio voisi olla jotakin 30- 50 e luokkaa.

en oo ostanut jouluksi vielä muuta kuin 3 suklaarasiaa, kinkun ja gravilohen, ehtiihän nuo vielä. mitään tietoo ei ole paljo nko ruokiin menee, mutta uskoisin 150e riittävän

No eilen kävin ostaa osan ja meni 90€, toki siinä oli paljon leivontajuttuja jne..Loppuviikosta pitää hakia vielä leivät, maidot ja kalat.

Ja oli tossa muuten ihan tän viikon perusruokia muutenkin..

Eilen meni 210€(mäti oli 52€). Tänään meni täydennyksiin n. 50€ ja torstaina pitää hakea vielä jotain pientä, kuten tilliä ja leivät. Varmaan noin kolmensadan hujakoillaa tulee joulu kustantamaan.

Ja meitä ei ole kuin 6+3 henkeä... ehkä tuli törsättyä? Vai miten ovat immeiset päässeet noin halvalla? :O

Luojan kiitos mennään mun vanhemmille jouluksi. Rahaa tilillä on about kuuskymppiä ja jos sillä pitäisi joulun juustot ja viinit ja laatikot ja kinkku ostaa niin huhhuh. :D

Eli nolla euroa jouluruokiin. Vielä pitää käydä jotain "normiruokaa" käydä ostamassa tapaninpäiväksi kun tullaan kotiin ettei oo tyhjä jääkaappi odottamassa.

Yhteistyössä