Saamaton mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maanvaiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maanvaiva

Vieras
Mulla menee hermot, kun mies on taas maannut sohvalla koko päivän!! Teki ruuan kyllä, mutta muuten maannut sohvalla ja lukenut hesaria tai kattonut telkkaria. lomaviikko takana ja olis voinu jotain hyödyllistäkin saada aikaiseksi...
Mä en pystyisi olemaan vaan sisällä ja makaaman sohvalla koko päivän.. ja jo toista päivää, en sitten millään. Lähtisi edes hunningolle!!!!

No eihän toi mitään jos vaan yhden päivän makoilusta kyse kun meillä ukko makaa päivät pitkät ja valvoo yöt. On sit päivisin tosi äkänen jos mennään häiritsemään kesken unien.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No ei kai sitä nyt sunnuntaina niin hirveesti tartte tehdä, anna toisen nauttia viimeisestä lomapäivästä.

kysymys ei siis kokonaisuudessan ole vaan tästä sunnuntaista vaan hänen koko elämästä. Olisin vaan toivonut, että olis edes tänä yhtenä lomapäivänä jaksanut vaivautua tekemään niitä asioita joita pitäisi. vai luuletteko että se töiden jälkeen tekee jotain.?

Sillon kun mun lapset on isällään viikonlopun ja mä uuden mieheni kanssa,me ei nousta sunnuntaisin sängystä ikinä koko päivänä,se on meidän lepopäivä.Nyt o lapset ollee pois ja mieski on pois ni olen kattonu salkkariuusinnat ja muuten notkunu netis tai nukkunu koko päivän.

ok ymmärsitte nyt kaikki, että mies on hullunahkera ollut tähän mennessä ja nyt yhtäkkiä en sallisi yhden päivän lepoa. mutta siis kysymyksessä on tilanne että on lomaviikko rentoa olemista takanapäin... eikä vieläkään voi tehdä niitä muutamaa asiaa vaan ne siis jäävät odottamaan nyt kesää... tai ensi talvea tai jotain... ikuisuutta. Koska ihan turha yrittää, että se töiden lomassa mitään jaksaisi.
Minä se täällä imuroin, lenkkeilen, kaupassa käyn, tiskaan, pyykkään, luuttuan.. ja totta tosiaan käyn töissä ja huolehdin lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja maanvaiva:
ok ymmärsitte nyt kaikki, että mies on hullunahkera ollut tähän mennessä ja nyt yhtäkkiä en sallisi yhden päivän lepoa. mutta siis kysymyksessä on tilanne että on lomaviikko rentoa olemista takanapäin... eikä vieläkään voi tehdä niitä muutamaa asiaa vaan ne siis jäävät odottamaan nyt kesää... tai ensi talvea tai jotain... ikuisuutta. Koska ihan turha yrittää, että se töiden lomassa mitään jaksaisi.
Minä se täällä imuroin, lenkkeilen, kaupassa käyn, tiskaan, pyykkään, luuttuan.. ja totta tosiaan käyn töissä ja huolehdin lapset.

jos ei nappaa niin sitten ei nappaa. oletko puhunut sen kanssa asiasta?

jos ei nappaa niin sitten ei nappaa. oletko puhunut sen kanssa asiasta?[/quote]

puhuminen vaan pahentaa asiaa. Kun sitä ei nappaa niin ei nappaa. en mä sitä voi pakottaa. riidan vaan saan aikaiseksi , jos jotain yritän ehdottaa. Mä en vaan ymmärrä, kun itse en kuunaan jaksiais tuollasta makaamista jo kolmatta päivää...

Yhteistyössä