krapulassa oleva mies ja tahallinen riidanhaasto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vmp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vmp"

Vieras
mies maannut koko päivän krapulassa ja oon teny sille ruokaa jne käyny itekseni lenkillä ja nyt sitten alkoi tahallaan ärsyttämään muuta perhettä jakelemalla kaikenlaisia idioottimaisia ohjeistuksia ja kun tähän puutuin ja pyysin että antaisi nyt vaan kaikkien ola rauhassa niin sanoi, että häntä "huvittaa vedättää porukkaa" ja "provosoida tahallaan kun se häntä krapulassa huvittaa" ja kun snoin että aiheuttaa vaan pahaa mieltä kaikille muille tollasella kommentoinnilla niin sanoi, etä häntä se ei kiinnosta vaan lähinnä huvittaa häntä.
Siis mitä helvettiä?? On aikasemmin seurusteluaikana pahottanut mun mielen ihan tahallaan ja myöntänyt tehneensä niin vaan koska se on hänelle jotain hupia ja vasta kun oon alkanut itkemään niin on vähän säikähtänyt ja myöntänyt, että hän teki sen tahallaan eikä se hänessä mitään sen kummempia tunteita herätä. En usko tätä ollenkaan, että ei herättäisi tunteita vaan on joku ihme rooli, minkä toisinaan ottaa. No kirjotettuna tää vaikuttaa vielä karmeemmalta.

Missä vika? Mä sanoin sille vielä,että tulee tosi paha mieli tällasesta niin hän sanoi, että hän voi tehdä mitä vaan koska on kuningas täällä ja siihen sanoin, että viettäkööt sitten ihan vapaasti loppuillan omassa ylhäisessä seurassaan niin sanoi vaan että oikein hyvä, hän onkin sitten sohvalla ja minä voin pysyä tietokoneellani. Ei jumalauta.

[QUOTE="vieras";28640965]Kuulostaa ihan kamalalta... Minkä ikäisiä lapsia teillä on?[/QUOTE]
Kouluikäisiä, patistelin niitä tossa ulos pariksi tunniksi niin mies otti tästä sitten jonkin kipinän ja alkoi ohjeistamaan oikein toden teolla ja tuli siten elämäohjeita sinne sun tänne eikä mitään järkeä eikä siis voinut lopettaa vaikka ihan nätisti pyysin ja ääneen ihmettelin miksi haastaa riitaa kun ei ole kukaan hänelle mitään tehnyt jne.

[QUOTE="vmp";28641019]Eli tilanne johtuu mielestäsi minusta ja siitä, että olen valinnut miehen jonka ulkonäkö on jotakin.. miksi tällainen lähestymistapa?[/QUOTE]

no vaikuttaa pikkusen siltä että et ole kiintynyt siippaasi hänen valoisien luonteenpiirteittensä perustella?

no vaikuttaa pikkusen siltä että et ole kiintynyt siippaasi hänen valoisien luonteenpiirteittensä perustella?
Toivottavasti sinulle tulee hyvä mieli näistä luonnehdinnoistasi. En mielestäni missään vaiheessa kirjoitustani sanonut, että tämä on jatkuvaa ja toistuvaa käytöstä vaan ihmettelin, miksi hän tekee tällaista. No, ethän sä ole vastuussa mun tuntemuksistani joten jatka vaan valitsemallasi tiellä.

Vähän outoa käytöstä kyllä... jos tuo olisi toistuvaa niin eihän siitä mitään tulisi mutta jos nyt on vaan oudolla tuulella ja tuo on ihan poikkeuksellista, niin ratkaisisin asian pysymällä loitolla. Lähtisin vaikka leffaan lasten kanssa.

[QUOTE="Lissu";28641112]Vähän outoa käytöstä kyllä... jos tuo olisi toistuvaa niin eihän siitä mitään tulisi mutta jos nyt on vaan oudolla tuulella ja tuo on ihan poikkeuksellista, niin ratkaisisin asian pysymällä loitolla. Lähtisin vaikka leffaan lasten kanssa.[/QUOTE]
Joo aloin tehdä tän keskustelun jälkeen omia hommiani ja jotain se tossa yritti kommentoida niitä näitä en vastannu mitään olkoot yksinänsä kun ei kerran osaa käyttäytyä. Mua on vaikeeta saada mukaan riitelyyn, en tarvitse itselleni mitään voitontunnetta siitä että joku on oikeessa vaikka nyt voinkin rehdisti sanoa että vikaa ei ole kyllä muissa, ollaan touhultu koko päivä omiamme ja hän on saanut ihan rauhassa toipua.

[QUOTE="kukko";28641115]Jospa vaan käsittelet tolvanaa kuin ilmaa etkä passaa kuin ylimääräistä lasta.[/QUOTE] Joo tota ruokaa laitoin aiemmin päivällä kaikille muillekin titysti, mutta aamulla keitin tolle typerälle miehelle puuroa kun pyysi ja laitoin eteen tuoremehun kanssa... sit saa vittuilua kiitokseksi.

Aarg tekis niin mieli sanoa ja aika montakin sanaa, mutta koska se ilmeisesti vaan huvittaa häntä niin jätän sanomatta. Onneksi pääsee maanantaina töihin huomenna tempasen heti pienemmän mukaan rannalle jääkööt mies makaamaan oman typeryytensä keskelle ja olemaan kuningas ihan keskenään. En ole noin typerää kuulut koskaan kenenkään suusta, siksi oon täällä ihan että mitä helvettiä. Että joku ääneen sanoo voivansa sanoa muille mitä hyvänsä koska saa siitä hupia. Ei hyvää päivää.

[QUOTE="vmp";28641195]Joo tota ruokaa laitoin aiemmin päivällä kaikille muillekin titysti, mutta aamulla keitin tolle typerälle miehelle puuroa kun pyysi ja laitoin eteen tuoremehun kanssa... sit saa vittuilua kiitokseksi.

Aarg tekis niin mieli sanoa ja aika montakin sanaa, mutta koska se ilmeisesti vaan huvittaa häntä niin jätän sanomatta. Onneksi pääsee maanantaina töihin huomenna tempasen heti pienemmän mukaan rannalle jääkööt mies makaamaan oman typeryytensä keskelle ja olemaan kuningas ihan keskenään. En ole noin typerää kuulut koskaan kenenkään suusta, siksi oon täällä ihan että mitä helvettiä. Että joku ääneen sanoo voivansa sanoa muille mitä hyvänsä koska saa siitä hupia. Ei hyvää päivää.[/QUOTE]

Anna kusipään selittää mitä lystää. Minulla oli kaverina vastaava urpo. Pahinta myrkkyä sille oli dissata se kokonaan. Älä tee aamupalaa ruokaa äläkä palvele.

Meillä mies on kans tosi idiootti kunnon krapulassa. Eli tänään ja eilen. Mua oksettaa sen krapulaiset silmät ja provoaa ihan tahallaan, tökkii kokoajan niinkun joku 5v ja ärsyttää niin kauan et meinaan räjähtää. Miehellä on alkanut olemaan alkoholi muutenkin ongelma mut nää ihanat juhlapäivät antaa sille oikeutuksen ottaa enemmänkin.. Oon uhkaillut jo erolla ja on vähentänyt sen verran et ei juo viikolla. Nytkin se oli ottanut vaikka oli edellinenkin ilta vielä vähänkuin toipumisvaiheessa mut nyt se luojankiitos oli jo siinä vaiheessa et alkoi väsyttää. Meni siis jo nukkumaan et hyvää juhannusta vaan mulle.. Vaikka parempi et nukkuu päänsä selväks. Ja meillä vielä kaks pientä lasta. Sori menee vähän otjos teillä on vaan tämä krapulaongelma.

Nyt kun luin ton oman tekstin niin kuulostaa kauhealta. Jos oisin ulkopuolinen niin ajattelisin et typerä nainen kun katsoo tota mut en mä halua 10 vuoden liittoa heittää roskiin jos tämä ongelma on voitettavissa. Mies oli absolutisti kun ollaan tutustuttu. Mies ei vaan ymmärrä ottaa vastuuta juomisestaan, enkä mä tiedä mitä sen kans oikeen teen kun ei se tajua.

[QUOTE="kukko";28641222]Anna kusipään selittää mitä lystää. Minulla oli kaverina vastaava urpo. Pahinta myrkkyä sille oli dissata se kokonaan. Älä tee aamupalaa ruokaa äläkä palvele.[/QUOTE]
Pidän tästä kyl kiinni eikä ole edes vaikeeta, kun se on yleensä kova puhumaan ja meillä on kivaa yhdessä ja nauretaan paljon niin nyt en anna mitään huomiota, pesen pyykkejä, juon kahvia ja lapset puuhailee keskenään pelinsä kanssa joten on yksinään tossa. Onneton persekasa.

Meillä mies on kans tosi idiootti kunnon krapulassa. Eli tänään ja eilen. Mua oksettaa sen krapulaiset silmät ja provoaa ihan tahallaan, tökkii kokoajan niinkun joku 5v ja ärsyttää niin kauan et meinaan räjähtää. Miehellä on alkanut olemaan alkoholi muutenkin ongelma mut nää ihanat juhlapäivät antaa sille oikeutuksen ottaa enemmänkin.. Oon uhkaillut jo erolla ja on vähentänyt sen verran et ei juo viikolla. Nytkin se oli ottanut vaikka oli edellinenkin ilta vielä vähänkuin toipumisvaiheessa mut nyt se luojankiitos oli jo siinä vaiheessa et alkoi väsyttää. Meni siis jo nukkumaan et hyvää juhannusta vaan mulle.. Vaikka parempi et nukkuu päänsä selväks. Ja meillä vielä kaks pientä lasta. Sori menee vähän otjos teillä on vaan tämä krapulaongelma.

Nyt kun luin ton oman tekstin niin kuulostaa kauhealta. Jos oisin ulkopuolinen niin ajattelisin et typerä nainen kun katsoo tota mut en mä halua 10 vuoden liittoa heittää roskiin jos tämä ongelma on voitettavissa. Mies oli absolutisti kun ollaan tutustuttu. Mies ei vaan ymmärrä ottaa vastuuta juomisestaan, enkä mä tiedä mitä sen kans oikeen teen kun ei se tajua.
No meillä ei niinkään ongelma alkon käytön kanssa, ei käytä usein jne. yleensä mennään yhdessä mutta mä en pidä juhlapivien takia juomisesta niin meni kavereidensa kanssa jne.
Kuulostaa sun ongelma siltä, että miehellä alkaa lähteä käyttö niin sanotusti lapasesta. Mitä se on sanonut, kun olet yrittänyt tästä puhua? Et sä ole typerä siksi, että rakastat ja haluat elää miehesi kanssa.

Ilmoita hänelle että seuraavan krapulan menee potemaan muualle kuin kotiin. Vaihtoehtona on sitten juoda ittensä juopoksi ja kuolla nopeasti ilman laskuhumalaa ja krapulaa.

Ei tuollaista tarvi kestää.

Yhteistyössä