V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä kyllä laittaisin sen kylmään ja söisin illalla. Ei se vielä miksikään ole mennyt.
Tätä mieltä minäkin olen, ja näin pitkälle piti lukea , ennekuin törmäsin tähän neuvoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä kyllä laittaisin sen kylmään ja söisin illalla. Ei se vielä miksikään ole mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä kyllä laittaisin sen kylmään ja söisin illalla. Ei se vielä miksikään ole mennyt.
Tätä mieltä minäkin olen, ja näin pitkälle piti lukea , ennekuin törmäsin tähän neuvoon.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Voiko? Vieressä ollut sisälämpömittari näytti 24,8 eli siinä lämmässä kastike ollut koko yön.
Ihanaa
B) Vaihdettaisiinko keittiöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Voiko? Vieressä ollut sisälämpömittari näytti 24,8 eli siinä lämmässä kastike ollut koko yön.
Ihanaa
Ei B)
Miks teillä on niin kylmä? Mä oon allerginen kylmälle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Nii-i... Meillä oli ihana talviloma ja matka juuri ja nukuin silloin hyvin, mutta heti kun työt alkaa niin unettomuus palaa, eli loma ei tavallaan tätä ongelmaa ratko, kun loman jälkeen kun valvoo taas seuraavaan viikon niin hermot on taas ihan loppu( tai jaksaminen ) Ja sama jatkuu aina seuraavaan lomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Mies teki eilen illalla nakkikastiketta valmiiksi, jotta saatasi heti sitten syödä tistä tullessamme (niitriitittömiä nakkeja, ennen kuin joku jo haukkuu ettei nakkikastike lapsiperheen ruokaa olis muutenkaan).
Mutta siis nyt aamulla herätessäni, nakkikastike oli sitten siinä liedellä edelleen eli ollut siinä koko yön.
Raivostuttavaa, meillä näköjään on siis varaa heittää ruokaa roskiin ihan surutta |O
Ja ei ollut eka kerta. Mies on aina ylitarkka siitä ettei ruokaa saa laittaa jääkaappiin ennen kuin on kunnolla jäähtynyt ja sitten tää on yleensä se tulos. Helvetti sentään, mulla vielä niin monta tosi huonosti nukuttua yötä takana, joten kuvittelin, että töiden jälkeen olis saanut edes hetken maata sohvalla, mutta ei kun ruuan laittoon, kun on 2 nälkäistä suuta siihen aikaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Ihanaa
Ei B)
Miks teillä on niin kylmä? Mä oon allerginen kylmälle :xmas:
Meillä ei keittiössä ole muuta lämmityslähdettä kuin puuliesi, joka ei eilen ollut kuin pari tuntia lämpimänä, kun lapset tekivät ruokaa. Itse oksensin koko eilisen päivän eikä musta ollut keittiötä lämmittämään. Sitten kun vielä ulkona oli 30 astetta kylmää, niin...
Nyt on onneksi liesi ollut koko päivän kuumana, joten ei ihan niin kylmä ole.