Meni hermot mieheen, argh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miksi sä et itse nostanut sitä jääkaappiin?

Pakko peesata.

Edelleen, en tajunnut että mun pitäis huolehtia miehestä kuin lapsesta ja laittaa herätyskello soimaan, jotta saisin nostettua hänen tekemän ruuan jääkaappiin.

Sä siis vaan makoilet sängyssä ja vaadit miestäsi tekemään teille ruoat. Kyllä olet saamaton vässykkä.

Siis mies on kun suostuu tuollaiseen.

Pakkohan miehen on muksut ruokkia, koska akka vain makoilee

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Siis jos ap olis täällä harmitellut, että hän on itse unohtanut nakkikastikkeen illalla hellalle miehen mennessä nukkumaan niin ihanko oikeasti kaikki olisivat rivissä huutamassa, että sen miehen olisi oikeastaan sieltä sängystä kuulunut tulla huolehtimaan nakkikastike jääkaappiin tai jättää lappuja ympäri taloa ettei rouva vaan unohda kastiketta pöydälle? :o Miten tästä nyt ap:n vastuuasia tuli, eikö miehen nyt voi olettaa ja odottaa pystyvän noin yksinkertaisen asian hoitamaan?

:D Täällä palstalla jaetaan jälkiviisauksia niin, että päätä huimaa. Sympatiaa sen sijaan täällä on turha pyytää :|

Siis jos ap olis täällä harmitellut, että hän on itse unohtanut nakkikastikkeen illalla hellalle miehen mennessä nukkumaan niin ihanko oikeasti kaikki olisivat rivissä huutamassa, että sen miehen olisi oikeastaan sieltä sängystä kuulunut tulla huolehtimaan nakkikastike jääkaappiin tai jättää lappuja ympäri taloa ettei rouva vaan unohda kastiketta pöydälle? :o Miten tästä nyt ap:n vastuuasia tuli, eikö miehen nyt voi olettaa ja odottaa pystyvän noin yksinkertaisen asian hoitamaan?

:flower: Niinpä.

kyllä saa hermot mennäkkin. Ja asia varmaan hetken ketuttaa kunnes menee ohi. Kyllä mua olisi moinen harmittanut silloin kun käytiin miehen kanssa molemmat töissä. Aina oli niin väsynyt että välillä pienetkin vastoinkäymiset ärsytti tosi paljon. Ja ei ole liikaa vaadittu aikuiselta mieheltä loppuun saattaa homma minkä aloittanut.

Siis todellakin, mä en mitään kädettömiä äijän raatoja kattelis :kieh:

Niinpä!
Sitä paitsi, ainakin minun mielestä miehen valmistama ruoka on ainakin 100 kertaa herkullisempaa kuin omatekemä. :heart:

jättää lappuja ympäri taloa ettei rouva vaan unohda kastiketta pöydälle? :o Miten tästä nyt ap:n vastuuasia tuli, eikö miehen nyt voi olettaa ja odottaa pystyvän noin yksinkertaisen asian hoitamaan?

Siis mä en oikeestaan oikein ymmärrä aina tätä naisten asennetta. Jos nainen tietää, että mies on unohtelevaa sorttia ja on riski, että ruoka voi jäädä pöydälle, niin mikä hemmetin vaiva on laittaa johokin lappu "muista ruoka". Mielummin uskotaan sen homman sujuvan ja kun se ei mene, niin kiehutaan ja kerrotaan palstalla "menee hermot mieheen, argh!".

Mä olen ainakin ihminen, joka voi unohtaa, tehdä väärin, epäonnistua. Ja koska mä tiedän mun mieheni erittäin hyvin ja tiedän, että hän on hajamielistä sorttia joissain asioissa, voin laittaa lappua, voin laittaa tekstaria, voin soittaa, voin tehdä asioita, jotta asia hoituu ja mun hermojen ei tarvitse mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllä saa hermot mennäkkin. Ja asia varmaan hetken ketuttaa kunnes menee ohi. Kyllä mua olisi moinen harmittanut silloin kun käytiin miehen kanssa molemmat töissä. Aina oli niin väsynyt että välillä pienetkin vastoinkäymiset ärsytti tosi paljon. Ja ei ole liikaa vaadittu aikuiselta mieheltä loppuun saattaa homma minkä aloittanut.

Kiitos :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
jättää lappuja ympäri taloa ettei rouva vaan unohda kastiketta pöydälle? :o Miten tästä nyt ap:n vastuuasia tuli, eikö miehen nyt voi olettaa ja odottaa pystyvän noin yksinkertaisen asian hoitamaan?

Siis mä en oikeestaan oikein ymmärrä aina tätä naisten asennetta. Jos nainen tietää, että mies on unohtelevaa sorttia ja on riski, että ruoka voi jäädä pöydälle, niin mikä hemmetin vaiva on laittaa johokin lappu "muista ruoka". Mielummin uskotaan sen homman sujuvan ja kun se ei mene, niin kiehutaan ja kerrotaan palstalla "menee hermot mieheen, argh!".

Mä olen ainakin ihminen, joka voi unohtaa, tehdä väärin, epäonnistua. Ja koska mä tiedän mun mieheni erittäin hyvin ja tiedän, että hän on hajamielistä sorttia joissain asioissa, voin laittaa lappua, voin laittaa tekstaria, voin soittaa, voin tehdä asioita, jotta asia hoituu ja mun hermojen ei tarvitse mennä.

Hienoa, onnittelut, että sä saat noin hyvin arjen sujumaan! Meidän perheessä ei ole mies täydellinen, mutta en ole valitettavasti minäkään, joten tässä tulos :D

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Harmittais minuakin. Nuo nitriitittömät on ihan älyttömän kalliita.

No aika pieni raha hermojen menemiseen. Turhaa energian haaskausta tuollainen.

Nuku helvetin huonosti puol vuotta ja ihmettele sitten miks hermot on lopussa :(

Kuulostas vähän että loman tarpeessa :/

Alkuperäinen kirjoittaja killikki:
Mikä tässä on pulmana??? Voihan sen kastikkeen vielä syödä!

no niin voikin mutta nykyajan ihmiset on kauhuissaan kun on ruoka hetken lämpimässä.

Voiko? Vieressä ollut sisälämpömittari näytti 24,8 eli siinä lämmässä kastike ollut koko yön.

liian lämmintä teillä ainakin on sisällä. siitä kun kiehauttaa uudestaan niin taas menee.

Hienoa, onnittelut, että sä saat noin hyvin arjen sujumaan! Meidän perheessä ei ole mies täydellinen, mutta en ole valitettavasti minäkään, joten tässä tulos :D

No, ainahan voi kehittyä ja miettiä uusia tapoja.

no niin voikin mutta nykyajan ihmiset on kauhuissaan kun on ruoka hetken lämpimässä.

Voiko? Vieressä ollut sisälämpömittari näytti 24,8 eli siinä lämmässä kastike ollut koko yön.

No kyllä sen voi vielä syödä. Laita kylmään se nyt vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mua nauratta tää :D. Ihana, mistä ihmiset parisuhteessa hikeentyvät toiseen. Eikä asialle tietenkään tehdä mitään, odotellaan vaan uutta unohtamista.

Ja mua naurattaa nämä keittiöpsykologit. Rivien välistä lukemalla, voi päätyä aivan metsään, mutta toiset on tälläisiä, nähdään vaan se yksi ja oma totuus, ymmärtämättä ettei sillä välttämättä ole mitään tekemistä toisen elämän kanssa.

Älä hyvänen aika tarjoa sitä ruokaa enää kellekkään!! Mieletön bakteeripesä, ruokamyrkytysvaara!!! Seuraavalla kerralla jäähdyttäkää ruoka vaikka lavuaarissa jossa on kylmää vettä. Muakin ärsyttäis.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mua nauratta tää :D. Ihana, mistä ihmiset parisuhteessa hikeentyvät toiseen. Eikä asialle tietenkään tehdä mitään, odotellaan vaan uutta unohtamista.

eiköhän tääkin aloitus oli vähän puolvitsillä tehty. tuskin tosta nyt mitään kriisejä kehity yhen nakkikastikkeen takia. kyllä muakin harmittais hetken ja sit unohtaisin jo koko asian. :D

Niinpä, meidän avioliittoa tää tuskin heilauttaa suuntaan tai toiseen. Ollaan ihan oikeitakin asioita sentään koettu tämän kymmenen vuoden aikana :D

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Harmittais minuakin. Nuo nitriitittömät on ihan älyttömän kalliita.

No aika pieni raha hermojen menemiseen. Turhaa energian haaskausta tuollainen.

Nuku helvetin huonosti puol vuotta ja ihmettele sitten miks hermot on lopussa :(

Kuulostas vähän että loman tarpeessa :/

Nii-i... Meillä oli ihana talviloma ja matka juuri ja nukuin silloin hyvin, mutta heti kun työt alkaa niin unettomuus palaa, eli loma ei tavallaan tätä ongelmaa ratko, kun loman jälkeen kun valvoo taas seuraavaan viikon niin hermot on taas ihan loppu :( ( tai jaksaminen ) Ja sama jatkuu aina seuraavaan lomaan.

Näin juuri...kylmään nyt aamulla ja kunnon lämmitys ja ei kun töitten jälkeen suuhun.
On meilläkin noin käynyt ja näin on menetelty, hengissä ollaan.....eri juttu jos maitopohjainen ruoka olis

Miksi sitä kastiketta voi enää syödä? Kunnon pitkä kiehautus, niin eiköhän ne pari bakteeria sieltä kuole.

Jos ap pelkää bakteereja, niin niitä vakavia ruokamyrkytysbakteereja tulee siitä, että monta kertaa lämmitetään, laitetaan jääkaappiin, lämmiteteään jne.

Yhteistyössä