Taitaa sitten tämäkin suhde olla tässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkku pianko taas?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinkku pianko taas?

Vieras
Miehen kanssa seurusteltu nyt 7kk. Käytännössä asuttu yhdessä koko tämä aika ja aiemmin meillä on mennyt hyvin, mutta viime viikkoina miestä ei enää ole kiinnostanut tehdä kanssani mitään.
Minä opiskelen ja käyn töissä, mies makaa päivät pitkät kotona työttömänä.' Esimerkkinä tästä päivästä, lähdin töihin aamuyöllä, mies jäi nukkumaan. Tulin töistä iltapäivällä, mies oli koko päivän istunut koneen ääressä, ei ollut tehnyt yhtään kotitöitä, mitä oli lupaillut tekevänsä. Kotiin tullessani yritin jutella miehelle, kysellä päivän kuulumiset ja mies vastaili vain mumisten ja samaan aikaan jotakin peliä hakaten. Sitten aloin kertoa omasta päivästäni, joka oli todella kurja, mutta mies keskeytti tämän sanomalla vain: "Mitäs käyt töissä jos pitää sitten valittaa." No tästä sitten pienesti vedin herneet nenään ja totesin vain että ok, enpä puhu sitten enää mitään. No en puhunut, mies ei puhunut. Aloin sitten tekemään tekemättömät kotityöt kun mies makoilee sohvalla tekemättä mitään.
Mies kävi kaupassa ja teki ruokaa vain itselleen. Minä ja tyttäreni siinä sitten katseltiin vieressä kun mies söi kaiken ruuan. Tämän jälkeen mentiin sitten kauppaan hakemaan meille omat ruuat. Nyt sitten maannut tuolla makuuhuoneessa viimeiset 3h ja on kun mua ei oliskaan. Mua niin ärsyttää. Tätäkö tämä sitten on? Jos on, minä en jaksa toista tämmöstä suhdetta jossa olen kuin paskaa.

Sinä olet vissiin niitä ihmisiä, joiden mielestä ei haittaa jos treffikumppani on työtön? Tässä se nyt sitten nähdään, että riitaahaan siitä tulee kun on täysin eri elämäntilanteet ja -rytmit. Työtön makaa iltapäivään ja valvoo yöt, töissäkäyvä raataa arkea yksin.
Onnea vaan.
Mitäs jos tekisitte vaikka vauvan, se voisi pelastaa?

(Siitä, että olet ensi tapaamisesta lähtien roudannut lapsesi kotiin ja elämään ventovieraan miehen, en viitsi edes sanoa mitään.)

Lapsen isä ei ole koskaan ollut isä lapselleen ja suhde loppu siihen kun meni ja lykkäsi jonkun emännän paksuksi että se siitä "isästä" ja tämän nykyisen kanssa kyllä tapailimme pitkään ennen kuin otin hänet nurkkiini notkumaan. Teillä kaikilla kommentoijilla on varmaan helvetin täydelliset elämät, joten olkaa onnellisia niistä älkääkä tulko lyömään lyötyä.

Miehen kanssa seurusteltu nyt 7kk. Käytännössä asuttu yhdessä koko tämä aika ja aiemmin meillä on mennyt hyvin, mutta viime viikkoina miestä ei enää ole kiinnostanut tehdä kanssani mitään.
Minä opiskelen ja käyn töissä, mies makaa päivät pitkät kotona työttömänä.' Esimerkkinä tästä päivästä, lähdin töihin aamuyöllä, mies jäi nukkumaan. Tulin töistä iltapäivällä, mies oli koko päivän istunut koneen ääressä, ei ollut tehnyt yhtään kotitöitä, mitä oli lupaillut tekevänsä. Kotiin tullessani yritin jutella miehelle, kysellä päivän kuulumiset ja mies vastaili vain mumisten ja samaan aikaan jotakin peliä hakaten. Sitten aloin kertoa omasta päivästäni, joka oli todella kurja, mutta mies keskeytti tämän sanomalla vain: "Mitäs käyt töissä jos pitää sitten valittaa." No tästä sitten pienesti vedin herneet nenään ja totesin vain että ok, enpä puhu sitten enää mitään. No en puhunut, mies ei puhunut. Aloin sitten tekemään tekemättömät kotityöt kun mies makoilee sohvalla tekemättä mitään.
Mies kävi kaupassa ja teki ruokaa vain itselleen. Minä ja tyttäreni siinä sitten katseltiin vieressä kun mies söi kaiken ruuan. Tämän jälkeen mentiin sitten kauppaan hakemaan meille omat ruuat. Nyt sitten maannut tuolla makuuhuoneessa viimeiset 3h ja on kun mua ei oliskaan. Mua niin ärsyttää. Tätäkö tämä sitten on? Jos on, minä en jaksa toista tämmöstä suhdetta jossa olen kuin paskaa.

Anteeks nyt vaan kauheesti täältä vantaalta, mut mikä helvetin "mies" tollanen saamaton paska on joka elää muiden rahoilla eikä saa edes siivotuksi? Sano nyt vielä että vetää kaljaa päivät pitkät.

Meillä oli entisen miehen kanssa samaa. Tämä istui koneella pelaten aikuinen mies jotain älytöntä peliä kaiken päivää, tai sitten makasi sängyssä tv:tä tuijottaen. Kaikki jäi tekemättä, mitään ei saanut aikaan. Minun harteillani oli kaikki. Joskus kännipäissään innostui sitten tekemään jotain.

Muutaman kerran minä tein ruokaa, mies söi kaiken ja sitten ihmettelen tyhjää kattilaa että mitäs helvettiä minä syön..

Sitten kaikki alkoi mennä parempaan, mies sai töitä, hommasi auton ja otti vähän itseään niskasta kiinni... Ei mennyt kauaa kun hän jätti minut toisen naisen takia. Arvaa vain olenko katkera, minä tyhmä jaksoin ja jaksoin, yritin tsempata miestä eteenpäin silkasta typerästä rakkaudesta, ja siinä kiitos.

No kyllä työttömäksi voi jäädä kuka vaan. Mutta sellanen "fiksu" työtön kyllä ilomielin siivoaisi ja laittaisi ruokaa, kun ei olis muutakaan ja muutenkin keksis päiviin jotain täytettä.

Ja oli töissä tai työtön, mutta jos mies laittais vaan itelleen ruokaan, niin... |O

Yhteistyössä