Oisko tää suhde vähän tässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Kohta 8 v takana, viimeset 2 v ollaan kuin kavereita oltais. En saa mieheltä minkäänlaista läheisyyttä, hyvänäpitoa, oon mennyt sitten pettään, mies tietää mutta nieli ja haluaa jatkaa. Se ei itse tee tämän suhteen eteen mitään että ois ihanaa joskus. Minä en tee enää mitään, enkä yritä.

Mies vaan käy töissä, makaa sohvalla, syö, polttaa röökiä, kattoo tv.tä, makaa koneella, voi v.

Minä teen mielelläni kotityöt vaikka käyn töissä mutta ois se joskus kiva saada arvostusta.

Pitäisköhän se mies sua vähän niinkus "tapana"..? Elikkä on tavan vuoksi sun kanssa,antaa pettämiset ym anteeks.
Onko minkälainen ollut ennen?Siis onko ollut ikinä sellanen tunteiden näyttäjä,halailija yms?

[QUOTE="veeras";21955401]Pitäisköhän se mies sua vähän niinkus "tapana"..? Elikkä on tavan vuoksi sun kanssa,antaa pettämiset ym anteeks.
Onko minkälainen ollut ennen?Siis onko ollut ikinä sellanen tunteiden näyttäjä,halailija yms?[/QUOTE]

1-2,5 v se oli suhteessa enemmän kiinni jne.. On se nytkin välillä mut oon ollu nuoruudesta lähtien sen kanssa, hän siis itse mua 10 v vanhempi niin en oo ennen häntä hirveesti miestenkaa notkunut sylikkäin ym.. Nyt pettämisen jälkeen heräsin et hetkinen meillä kotona ei oo oikeesti mitään. Tuntu sekin kivalta vaikka vieraankaa oli niin nukkua vieressä, pitää toisesta kiinni. Läheisyyden kaipuu on kova, toista haluaa myös paijata.

No änkeä ite siihen sen viereen sohvalle ja kerro sille miksi oot aikoinaan rakastunut siihen. Älä rupea puhumaan mitään millaiseksi hän on nyt muuttunut, vaan puhu hänelle vaan asioita, joita olet hänessä arvostanut. Ennenpitkää hän alkaa toimimaan kuten alkuaikoina ja varmaan myös huomioimaan sinua, jos sinäkin näytät huomaavasi hänet.

jos teillä ei oo lapsia niin vaihtoon vaan koko ukkeli, ja lähde hakemaan läheisyyttä, tiedä minkälaisen saat sieltä kun maailmalle lähdet. mutta varmemmin saat tältä nykyiseltä kaikkea, kun vaan menet sinne sohvalle kyhnyttelemään ja sanot suoraan, että kaipaat läheisyyttä. läheisyys ei ole sama asia kuin seksi ja yhdyntä.