T
tyhmä kysymys
Vieras
Jos jollain tutulla on vauva ja näen sen ensimmäistä kertaa, niin onko loukkaavaa kysyä, että onko hän tyttö vai poika? Pitäisikö se jotenkin osata nähdä?
Olen niin monta kertaa joutunut tällaiseen tilanteeseen, enkä ole ikinä kehdannut kysyä. Jos vauva on jo hieman isompi, niin olen kysynyt kiertäen, että onko hänellä jo nimeä.
Kertokaa te joilla on lapsia, loukkaannutteko, jos joku ei tunnista lapsenne sukupuolta??
Olen niin monta kertaa joutunut tällaiseen tilanteeseen, enkä ole ikinä kehdannut kysyä. Jos vauva on jo hieman isompi, niin olen kysynyt kiertäen, että onko hänellä jo nimeä.
Kertokaa te joilla on lapsia, loukkaannutteko, jos joku ei tunnista lapsenne sukupuolta??