sukupuolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Te jotka olette jo synnyttäneet lapsenne, niin onko kokemuksia siitä että kysyitte ultrassa vauvan sukupuolta. Ja jos kysyitte ja teille vastattiin, niin pitikö sitten paikkansa??

Odotan toista lastani rv 34+2. Sukupuoli kiinnosti ja kysyin sitä rv:lla 19+0 ja uudessa käynnissä rv:lla 29+0. Tytöltä kummallakin kerralla näytti. Esikoisesta en sitä kysynyt.

Ihmiset keille olen siitä kertonut aloittavat heti että:"munkin yhdelle tutulle sanottiin että on poika/tyttö ja sitten olikin toista sukupuolta..."

Sukupuolella ei sinänsä ole merkitystä, mutta jos sen saisi kerta tietää, niin miksei sitä sitten voisi kysyä..

Toivon kuitenkin että vauva on terve ja selkeästi jompaa kumpaa sukuolta.

Asia nyt vaan kiinnostaa :)

Täällä meilläpäin ainakin rakenneultrassa kätilö kysyy haluuaako sukupuolen selville... Joka kerta olen halunnut ja joka kerta vastaus on ollut sama: "poika näyttäisi tulevan". Joten meillä on nyt kolme poikaa....
Tämä on sellainen makukysymys, jotkut haluaa odottaa loppuun asti, toiset ei...Minähän nyt olen niin utelias etten voi olla kysymättä silloin kun on mahdollista. :laugh:

Meille ei suostuttu kertomaan kumpaa sukupuolta vauva on vaikka kysyttiin useaan otteeseen! Vedottiin vaan ettei lääkärit mielellään kerro ja plää plää plää! Ois pitäny mennä yksityiselle sitten. Mutta olikohan se rv 36, kun käytiin tayssissa selvittämässä miten päin vauva on, saatii tietää että tulokas on poika. Sitä olin kyllä itsekin arvellut ja nappiin meni! =)