Saako ravintolavaunussa syödä omia eväitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja junailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin sitä on laissa kielletty, mut mun mielestä se olis noloa. Rinnastan sen ravintolavaunun kahvilaan. En mä missään kahvilassakaan kehtais vetää omia eväitä kahvin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Tuskin sitä on laissa kielletty, mut mun mielestä se olis noloa. Rinnastan sen ravintolavaunun kahvilaan. En mä missään kahvilassakaan kehtais vetää omia eväitä kahvin kanssa.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
varmasti saa syödä.

no ei saa syödä. ravintolavaunu on paikka jossa MYYDÄÄN ruokaa ja juomaa silloin siellä nautittavat ainekset on tultava ravintolavaunusta. ei baariinkaan mennä omien juomien kera eikä ruokaravintolaan omien sapuskojen kera

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
varmasti saa syödä.

no ei saa syödä. ravintolavaunu on paikka jossa MYYDÄÄN ruokaa ja juomaa silloin siellä nautittavat ainekset on tultava ravintolavaunusta. ei baariinkaan mennä omien juomien kera eikä ruokaravintolaan omien sapuskojen kera

jok oniissä myydään RUOKAA? Viimeksi kun ostin "sämpylän" se oli ylisitkeä, jossa oli kivettynyt juusto välissä ja härskiä voita ja tästä pulitin 19 markkaa.

Jeppas jee, sen jälkeen mulla oli omat eväät, enkä tosiaan kaivannut niitten seuraksi sitä järkyttävän pahaa sumppia, sen hintaa en edes muista...

Vihje: paras eväs on ruisleipää, onka päällä on maksamakkaraa ja jälkkäriksi mandariini. kummankin haju leviää koko vaunuun ja katteset ihmiset kattelevat kenellä on noin hyvät eväät... Vielä termarista hyvää kaffetta kuksaan, niin :p

Yhteistyössä