Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Musta tuntuu että se on kyläpaikkakohtaista. JOissain paikoissa omien eväiden vieminen on suuri
loukkaus (viitaten omaan aloitukseeni) ja joissain paikoissa se taas on suuri kohteliaisuus. Parasta on edeltä käsin vähän kuulostella kumpaa se on siellä kyläpaikassa jonne on menossa.
Olen tainnut ennenkin puhua tästä täällä, mutta meille anoppi tuo omia eväitään. Hän tietää, että meillä on teetä, on leipää, on leivänpäällisiä... ja hän tuo kaupasta omansa. Eli meillä on montaa eri teelaatua, mutta niistä yksikään ei kelpaa joten hän tuo omaa teetään. Meillä on tavallista Oltermannia ja kokolihaleikkelettä, hän tuo 5% Polaria ja jotain ohutleikkeitä. Meillä on tummaa leipää tai itsetehtyjä sämpylöitä, hän tuo vaaleaa kaupan leipää.
:headwall:
Olen varmaan surkea kaupassa kävijä ja surkea kokki, mutta itse nirsona ihmisenä en voisi kuvitellakaan että veisin anoppilaan tummaa paahtoa ja alkaisin keittää siitä kahvia, sanoen samalla että kun minä juon vain tätä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26838218:ärsyttäisikö sua yhtä paljon jos joku muu (äiti, kaveri, sisko tms ) tois omia eväitä mukanaan, vai ärsyttääkö just se et anoppi tuo?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26838256:jos tiedät mitä teetä anoppi juo ja mitä juustoa haluaa leivälleen ja mille leivälle, niin mikset osta niitä kaappiin anoppia varten, ja sanot ettei tarvii tuoda omia, meillä on jo niitä kaapissa?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26838256:jos tiedät mitä teetä anoppi juo ja mitä juustoa haluaa leivälleen ja mille leivälle, niin mikset osta niitä kaappiin anoppia varten, ja sanot ettei tarvii tuoda omia, meillä on jo niitä kaapissa?
Hän käy meillä kerran, pari kuussa. Minusta kyläpaikassa syödään sitä mitä syödään ja valitetaan vaikka jälkikäteen toisilleD) kuin että tuodaan vähän sillain maristen omat eväät.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26838305:joo, kyllä mä sen ymmärrän et on ärsyttävää toimintaa, mut jos vaihtoehdot on ne, et anopin ärsyttävä käytös jatkuu tai et sille asialle voi tehdä jotain ja kaikki on tyytyväisiä, niin valitsisin automaattisesti tuon jälkimmäisen =)