S
savuton
Vieras
Kolmas päivä ilman röökiä ja tekee kyllä todella tiukkaa :/ monesti olen meinannu mennä naapuriin ja kerjätä pari röökiä... Muut lopettaneet tsempatkaa! Koska tää alakaa helepottamaan???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos..tuo oli kyllä helpottava tieto että kolmas päivä on ihan tutkitustikin vaikein. Kun ei meinaa tulla mitää. On mullakin tosi hieno tunne siitä ettei oo tarvinnu polttaa eikä ostaa sitä mut toisaalta hermot tosi kireellä ja etin kaikkia mahollisia tekosyitä polttamiseen
ootteko muut lopettanu iha ilman apuja/nikotiinituotteilla vai reseptilääkkeellä?
Mä ite inhalaattorilla ja laastarilla, mutta TUSKAA ON ja HERRRRRMOT menee kaikkeen, naapuriki tänää sai kuulla kunniasa (tosin kävin sittemmin pyytämässä anteeksi) mut ei tää oo enää kivaa. Antaisin niin mitä vain jos saisin yhen tupakan!!
Mä lopetin tupakanpolton alkuvuodesta 2007 , kun tulin raskaaksi. Yllättävän helposti meni, tosin lankesin parin päivän päästä polttamaan uudelleen yhden tupakan. Sitten päätin, että mennään päivä kerrallaan ja vieläkään en ole hatsiakaan ottanut. Mulla helpotti ihan täysin pari viikkoa lopetuksesta, nykyisin en edes ajattele tupakkaa, paitsi silloin tällöin, kun aurinko paistaa kesällä ja joku sauhuttelee vieressä.
Koska nää pahimmat oireet helpottaa? entä koska tulee se aika et röökiä ei ehkä mieti enää joka hetki tai päivä edes?
Kolmas päivä ilman röökiä ja tekee kyllä todella tiukkaa :/ monesti olen meinannu mennä naapuriin ja kerjätä pari röökiä... Muut lopettaneet tsempatkaa! Koska tää alakaa helepottamaan???