savuton
Kolmas päivä ilman röökiä ja tekee kyllä todella tiukkaa :/ monesti olen meinannu mennä naapuriin ja kerjätä pari röökiä... Muut lopettaneet tsempatkaa! Koska tää alakaa helepottamaan???
Minuutti minuutilta, tunti tunnilta... Sillä eteenpäin. Niin moni on tuohon pystynyt ja hetken kituminen tuo sulle vuosikymmenten onnellisuuden. Se on sen arvoista, oikeasti. Lisäksi voit kävellä ylpeänä kadulla ja olla varma että moni arvostaa ja kunnioittaa sinua enemmän kuin tupakoivana.Kiitos..tuo oli kyllä helpottava tieto että kolmas päivä on ihan tutkitustikin vaikein. Kun ei meinaa tulla mitää. On mullakin tosi hieno tunne siitä ettei oo tarvinnu polttaa eikä ostaa sitä mut toisaalta hermot tosi kireellä ja etin kaikkia mahollisia tekosyitä polttamiseen
Mua auttoi todella hyvin ne pastillit. Pari pakettia käytin ja sitten loppui nekin.ootteko muut lopettanu iha ilman apuja/nikotiinituotteilla vai reseptilääkkeellä?
Mä ite inhalaattorilla ja laastarilla, mutta TUSKAA ON ja HERRRRRMOT menee kaikkeen, naapuriki tänää sai kuulla kunniasa (tosin kävin sittemmin pyytämässä anteeksi ) mut ei tää oo enää kivaa. Antaisin niin mitä vain jos saisin yhen tupakan!!
Sulla on ollu hyvä motivoija lopettamiseen mäki mietin et meneekö tää paremmin jos ottais asenteen ettei oo pakko ja jos joutuu sen yhen röökin polttamaan ni sitten kokeilee..mut meneekö sitten kaikki pilalle..en tiiä..en kyllä arvannu että tää näin vaikeeta oisMä lopetin tupakanpolton alkuvuodesta 2007 , kun tulin raskaaksi. Yllättävän helposti meni, tosin lankesin parin päivän päästä polttamaan uudelleen yhden tupakan. Sitten päätin, että mennään päivä kerrallaan ja vieläkään en ole hatsiakaan ottanut. Mulla helpotti ihan täysin pari viikkoa lopetuksesta, nykyisin en edes ajattele tupakkaa, paitsi silloin tällöin, kun aurinko paistaa kesällä ja joku sauhuttelee vieressä.
On niin yksilöllistä. Itselläni teki mieli kolme ekaa päivää ja sitten siinä parin viikon tietämissä päivän, parin ajan. Sitten helpotti ja kuukauden päästä huomasin että oli syntynyt uusi tapa ja riippuvuus; tupakoimattomuus.Koska nää pahimmat oireet helpottaa? entä koska tulee se aika et röökiä ei ehkä mieti enää joka hetki tai päivä edes?
lähipäivinä. Pysyt nyt vaan tiukkana ettet sorru. TSEMPPIÄ!!!! Lopetin 18 vuotta sitten, ja olen todella onnellinen päätöksestäni. Viikon jälkeen mulla alkoi jumalaton yskä, kun keuhkot alkoi puhdistumaan.Kolmas päivä ilman röökiä ja tekee kyllä todella tiukkaa :/ monesti olen meinannu mennä naapuriin ja kerjätä pari röökiä... Muut lopettaneet tsempatkaa! Koska tää alakaa helepottamaan???