V
vierailija
Vieras
Kiitos tuestasi Marko-Petrille vastaiseen taistelun.Ei ollut hän vaan minä. Meitä yhdistää yhteinen juttu, alkoholi ja kännissä öliseminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos tuestasi Marko-Petrille vastaiseen taistelun.Ei ollut hän vaan minä. Meitä yhdistää yhteinen juttu, alkoholi ja kännissä öliseminen.
Kiitos tuestasi Marko-Petrille vastaiseen taistelun.
Jep. Tyypillistä sille ongelmatapaukselle
Olet selvästi vielä ala-asteella kun et osaa edes kirjoittaa! Onko siellä aikuisia paikalla? Jos on, niin pyydä heitä selittämään kun et itse ymmärtänyt tekstiä.Kiitos tuestasi Marko-Petrille vastaiseen taistelun.
Olet selvästi vielä ala-asteella kun et osaa edes kirjoittaa! Onko siellä aikuisia paikalla? Jos on, niin pyydä heitä selittämään kun et itse ymmärtänyt tekstiä.
Sulla sarjassamme "typeriä kommentteja jotka ei vie keskustelua eteenpäin."Olet jo nähnyt sen?
Nimenomaan. Mona Lisan on maalannut Leonardo da Vinci. Maalaako Tampereen muraalin tämän ajan Leonardo?Vähän kuin kyselisit miksi tauluista joutuu maksamaan niin paljon kun ei se taulupohja ja ne värit nyt niin kalliita ole... joku Mona Lisa, tosi pieni taulu ja maksaa älyttömästi
Mikä on maalin ja työn osuus kokonaiskustannuksista?Tuollaisia oli lukioaikoinani koulun seinillä. Ihan ok, mutta keskitasoa. Viikon työ= max 20 000 euroa. Vähemmänkin vielä.