mä säälin itseäni nyt ja paljon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turkilmas, rehellisyytesi saa oman alhaisen luonteeni kalpenemaan. Mutta oikeati olet kaunis ulkoisesti ja ilmeisesti myös sisäisestikin. Ja mikäpä muukavinta, sait inspiroitua minutkin tänään. Minut, joka olen ollut polttamatta myös jo toista vuotta, ja joka tänään ensimmäistä kertaa vakavissaan suunnitteli repsahtavansa. Kiitos sinun, en sitä kuitenkaan aio tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Juo teetä, auttaa vähän Pepsin vieroitusoireisiin:)

Näinpä. Molemmissa on kofeiinia ja siihen ilmeisesti Turkilmas on koukussa. Ilmeisesti kahvi kanssa maistuu?

Mä olen kanssa ajoittaisesti koukussa pepsiin, ja siihen himoon ei kyllä mikään auta. Tulinki siihen tulokseeen tässä että en ole koukussa kofeiiniin vaan niihin happoihin :laugh: Tosin ei kyllä hapotetut vedetkään auta että se siitä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mutta yhä edelleen: menetettyä ulkonäköä tärkeämpi seikka on terveys ja siksi nyt kärvistelen.

Se Pepsi MAX nyt ei juuri suoraan ja selvästi taida vaikuttaa terveyteen mitenkään. Tuskin sitä erityisesti, viksusti ja vilmaattisesti sitä edistääkään, mutta eipä juuri hui-kamala-tuhoa. Ole armelias itsellesi! :hug:

kiitos =) :hug:

Paitsi että tuskinpa tuo 1,5 litraa päivässä enää ainakaan mikään terveyspommi ole :/ . Eikä tuo Pepsi muuten ole kovin armollinen kukkarolleni :xmas:

Mutta yhä edelleen: menetettyä ulkonäköä tärkeämpi seikka on terveys ja siksi nyt kärvistelen.

Se Pepsi MAX nyt ei juuri suoraan ja selvästi taida vaikuttaa terveyteen mitenkään. Tuskin sitä erityisesti, viksusti ja vilmaattisesti sitä edistääkään, mutta eipä juuri hui-kamala-tuhoa. Ole armelias itsellesi! :hug:

kiitos =) :hug:

Paitsi että tuskinpa tuo 1,5 litraa päivässä enää ainakaan mikään terveyspommi ole :/ . Eikä tuo Pepsi muuten ole kovin armollinen kukkarolleni :xmas:

No jospa se Pepsi nyt on se pienin pahe noista kaikista. Ja täytyyhän ihmisellä nyt joku pahe aina olla... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuules Isä:

Pepsi Max heikentää hampaita (kiillettä ---> eroosio, reiät) etenkin happoisuutensa takia sekä vaikuttaa luita haurastuttavasti (osteoporoosi).

Jotenkin arvasin ma, että tämmöinen kommentti on odotettavissa. Mitäpä sitä kokonaisuudesta, yksityiskodilla kikkailu on paljon jänskempää :whistle:

Siis häh? Itse sinä sanoit mustatut asiat. Olit väärässä, mutta sekin on tietysti taas jonkun muun vika, eikä kukaan missään nimessä saa korjata sinun lapsuksiasi?? Mun mielestäni nuo vaikutukset ovat aika suoria.

Alkuperäinen kirjoittaja tere:
Turkilmas, rehellisyytesi saa oman alhaisen luonteeni kalpenemaan. Mutta oikeati olet kaunis ulkoisesti ja ilmeisesti myös sisäisestikin. Ja mikäpä muukavinta, sait inspiroitua minutkin tänään. Minut, joka olen ollut polttamatta myös jo toista vuotta, ja joka tänään ensimmäistä kertaa vakavissaan suunnitteli repsahtavansa. Kiitos sinun, en sitä kuitenkaan aio tehdä.

voi kiitos :hug:

Ja älä ihmeessä mene pilaamaan pitkää tupakoimattomuuttasi :attn: . Elämä ilman röökiä on välillä persiistä, vaan kyllä se mennen tullen arkussa makaamisen voittaa :whistle: . Ja hitto että sitä muuten haisee pahaltakin kun polttaa. Kaiken muun ikävän lisäksi.

Tsemppiä sulle! Ei helppoa mutta selviät varmasti :)

Itse lopetin toissapäivänä tupakanpolton ja on tää karseeta. En keksi mitään huonoa sanottavaa tupakanpoltosta tällä hetkellä. Ja tyhmänä menin maistaan suklaata, ja se maistui jotenkin älyttömän hyvältä! Tietää mitä tästä taas seuraa :headwall:

Hitto soikoon!! Kun siis tässä vaan mietin että oon nyt ollut vuoden ilman tupakkaa. Eikä vieläkään helppaa. Niin koskakohan se onni ja autuus tulee :headwall: :headwall: :headwall: .

Mä puhuin just miehen kanssa että mulla on se suurin ongelma psyykkeessä. Siis ihan oikeesti. Kun mulla on tosta syömisestä NIIN vääristynyt kuva. Joka ainoa päivä ilman mitään herkkua...on epäonnistunut ja huono päivä. Kun siis normaalisti ihminen olis tyytyväinen jos on selvinnyt ilman makeaa koko päivän, tai sitten se on itsestäänselvyys eikä sitä tee edes mieli. Niin mulle se tosiaan on yksi tuskan päivä, enkä saa mitään iloa irti siitä että oon ollut ilman makeaa.

Mulle tää on yhtä helvettiä. Tekis mieli itkeä ja huutaa ja kiukutella (mitä nyt teille teenkin :saint: ).

En ehdi lukee koko ketjua, mut tää kuulostaa tutulta. Mulla on olo, ett esim. salarit menee pilalle ku ei syö siinä mitään hyvää. Tai vkl ihan hukkaan jos syö terveellisesti. Mut pakko vaan painaa, ett sais sen paino tippuu(nimim.8kg pudotettavaa). Ja mulla on vielä edessä tuo tupakan polton lopetus, ett ai että ku elämä sen jälkeen varmaan tuntuu tylsältä.
Tsemppiä sulle alkuvaikeuksiin ja eiköhän se painoki lähde tippuu ku oot aikas estäny:)

Siis häh? Itse sinä sanoit mustatut asiat. Olit väärässä, mutta sekin on tietysti taas jonkun muun vika, eikä kukaan missään nimessä saa korjata sinun lapsuksiasi?? Mun mielestäni nuo vaikutukset ovat aika suoria.

Voi sinnuu... missasit pointtini pahasti. :hug:

Siis hä?
Mä en ole ikinä edes käsittänyt että sulla vois olla joku paino-ongelma?!
Oon siis joskus katsonut profiilistas tai jostain ketjusta kuvias.
Mutta oikeat lähtökohdat sulla on, just toi terveys, eikä niinkään ulkonäkö. Ja miten voiskaan olla kun oot nyt jo niin kaunis :)

Voi sinnuu... missasit pointtini pahasti. :hug:

En missannut, tajusin kyllä. Mä olen vaan tänään tällaisella pilkunviilaamispäällä...:D Mut juu, jätetään Turkilmaksen ketju rauhaan, että pysyy viestit kivoina. Kiitti halista! =)

Ja älä ihmeessä mene pilaamaan pitkää tupakoimattomuuttasi :attn: . Elämä ilman röökiä on välillä persiistä, vaan kyllä se mennen tullen arkussa makaamisen voittaa :whistle: . Ja hitto että sitä muuten haisee pahaltakin kun polttaa. Kaiken muun ikävän lisäksi.

Toi on muuten totta että tupakoitsijat haisee kamalalta ja ällöttävää ajatella että itse on joskus haissut yhtä kamalalta. Silti tupakointi oli niin nautinnollista. Mut ehkäpä olen vain romantisoinut tämän asian mielessäni. Siihen varmaan addiktiot perustuvatkin oikeasti, mielikuviin.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Siis hä?
Mä en ole ikinä edes käsittänyt että sulla vois olla joku paino-ongelma?!
Oon siis joskus katsonut profiilistas tai jostain ketjusta kuvias.
Mutta oikeat lähtökohdat sulla on, just toi terveys, eikä niinkään ulkonäkö. Ja miten voiskaan olla kun oot nyt jo niin kaunis :)

kiitos vaan :). Kuten olenkin sanonut, niin kuvat hämää ja pahasti. Totuus on huomattavasti karumpi :| . Ja juu, ylipainoa on n. 30 kg ja sittenkin olen vasta normaalipainon ylärajoilla.

Toi on muuten totta että tupakoitsijat haisee kamalalta ja ällöttävää ajatella että itse on joskus haissut yhtä kamalalta. Silti tupakointi oli niin nautinnollista. Mut ehkäpä olen vain romantisoinut tämän asian mielessäni. Siihen varmaan addiktiot perustuvatkin oikeasti, mielikuviin.

Mä myös kateellisena katselen tupakoivia ihmisiä. Ja haistelen huumaantuneena sitä savua. Mutta sitten kun se tupakoiva ihminen tuleekin kotiin haisemaan...tuntuu että koko kämppä löyhkää tuhkakupilta
:x .

Mä muuten maistoin siskolta tupakkaa viime viikolla. Tai oikeammin pummasin siltä röökin aikomuksenani polttaa se kokonaan. En montaa imua ottanut kun alkoi NIIN ällöttää. Pahan makuista, pahan hajuista ja tuli vielä huono olo. Tumppasin röökin ja menin jynssäämään käsiäni ja suutani puhtaaksi&hajuttomaksi :x

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Tuttua touhua :S

Onneksi järki muistuttaa että sukuni tupakoijat ovat kuolleet hyvin kivuliaasti.... kummankin puolen sukua. Ei voisi moinen kohtalo vähempää kiinnostaa. Sitä paitsi tupakointi on pois muista rahoista ja vanhentaa pysyvästi ja näkyvästi ihoa. Meni yli 1000 euroa korjata tupakoinnin vammat kauneushoidoilla ja sekin koski vain kasvoja.

Uteiliaisuus iski, kerro mitä korjattiin? =)

Yhteistyössä