Raymond
Syytön mie siihen oon että tuolla on väärin... tuurilla vaan satuin sit kokeilemaan:flower:
Mutta ei se oikeesti mennyt noin :stick:
Syytön mie siihen oon että tuolla on väärin... tuurilla vaan satuin sit kokeilemaan:flower:
Mutta ei se oikeesti mennyt noin :stick:
en ole alaspäin lähteviä löynnyt kappaleista joten epäilen etteivät niitä ole.. koko tuotanto on käyty täikamman kanssa läpiTäällä taas, tuota Juha Vainio -ruutua yritän kahlata... Onko nuo alaspäin lähtevätkin kappaleitten nimiä? (7+5, 5+10, 13, 8+8) Ei meinaa löytyä...
Sen 8+4+5+6 löysin Vainion wikistä, se on kesäkiertueen nimi. Muut alaspäin lähtevät yhä hakusessa.en ole alaspäin lähteviä löynnyt kappaleista joten epäilen etteivät niitä ole.. koko tuotanto on käyty täikamman kanssa läpi
kiitos, senttejä olinkin jo kokeillut. väittäisin että tässä laatija on sotkenut, eli alkuperäisessä lauseessa oli pennit.kokeilepa pennin sijaan hieman suurempaa rahayksikköä
junnusta alas 7+5 ja 13 ovat kyllä kappaleiden nimiä (mistä tunnet sä ystävän, se Astoriasta on poistettu vasta).en ole alaspäin lähteviä löynnyt kappaleista joten epäilen etteivät niitä ole.. koko tuotanto on käyty täikamman kanssa läpi
se on salakuljettaja laitisen kääntöpuoliMulla on se yksi 5+10, joka on salanimi, mutta se toinen, alempi?
väliviivallinen ei ole 5+8 ja 5+6+8 on vielä selvittämättäAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22795010:onko ne ylöspäinki kaikki kappaleita? ärsyttää jo koko junnu entä se toinen 5+10
Solamutta mikä on laaksoruudussa laaksosta alaspäin 4??
totta tosiaan, sitten tuota vain ei lainata nettiteksteissä noinAlkuperäinen kirjoittaja Tekijä;22794970:Ei ole sotkenut: Yksi risti kaksi, markat miljoonaksi. Veikkaus on joka viikko, palautuspäivä keskiviikko.
Video ei saatavilla | Facebook
5+6+8 löyty wikin luokka sivultaväliviivallinen ei ole 5+8 ja 5+6+8 on vielä selvittämättä
mutta mikä on laaksoruudussa laaksosta alaspäin 4??
Vanha salakuljettaja laitisen kääntöpuoli on 5+10 wikistä löytyy sekinEn tajua sitä Junnu-ruudun alempaa 5+10. Lisäksi mulla puuttuu siitä ruudusta 5+6+8 ylöspäin ja siitä 7+5, 8+8 alaoikealle, 11 ylävasemmalle ja 6-kirjaiminen sana Junnun ja metallin rajalta.