Relaatiot 19!! :)

  • Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
meini
[QUOTE="mimi";22794647]Ensimmäistä kertaa teen relaatiota :) voiko tuon jotenkin tallentaa, vai täytyykö jättää tietokone ja netti auki että peli e mene hukkaan?[/QUOTE]

eikös se ole niin että jos on evästeet/cookies päällä niin sen pitäisi tallentua.. siis mulla (ja muilla) kaikki ratkotut relaatiot pysyy tallessa samalla koneella ollessa
 
"ellu"
Riittää kun et tyhjennä evästeitä niin se säilyy tallessa, vaikka sulkisit selaimen ja koneen.

Kiitos vinkistä katsoa veikkauksen historiaa :) Aukesi monta sanaa!

Nyt apua ruutuun metalli, josta puuttuu tinasta lähtevä 10 sekä ruutuun majakka majakanvartijasta lähtevä 14 5.
 
"Vieraileva tähti"
[QUOTE="jii";22794245]toi veikkausruudussa oleva 4+5+6+6+11 olisi ihan ilmeinen ruudun aiheen (firma) mainoslause, mutta ei sovi... onko tajunnu jotain väärin?[/QUOTE]


Itsellä myös hakusessa tämä. Mistään ei vaan meinaa löytyä vastausta.
 
"Eva"
Matelija ruutu:
Län...Afr... 13

Magia ruutu:
mi... magia 11
hesp..... 5+3
muoto 6
taik...tempp. ja yhdistyy taikuri 11

Majakka ruutu :
majakka ylös 10+7
majakka ylös 5+7
majakka ylös 11+7
u..ön majak........ 18
radio 10
radio 11


oisiko jollain vinkkiä antaa näihin kun on aikas paljon ulapalla seilaamista
näiden sanojen kanssa?
 
"jii"
[QUOTE="jii";22794814]junnusta alas 7+5 ja 13 ovat kyllä kappaleiden nimiä (mistä tunnet sä ystävän, se Astoriasta on poistettu vasta).

5+10 ja 8+8 saattavat olla nekin mutta en ole vielä keksinyt[/QUOTE]

ja 5+10 olikin salanimi.
 
meini
[QUOTE="jii";22794814]junnusta alas 7+5 ja 13 ovat kyllä kappaleiden nimiä (mistä tunnet sä ystävän, se Astoriasta on poistettu vasta).

5+10 ja 8+8 saattavat olla nekin mutta en ole vielä keksinyt[/QUOTE]

oho, olin laskenut kirjaimet väärin 13:ssa mutta 7+5 on kyllä mun mielestä vasemmalla eikä alhaalla, se mulla jo olikin toisesta suunnasta saatuna
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22795010:
onko ne ylöspäinki kaikki kappaleita? ärsyttää jo koko junnu :D entä se toinen 5+10
väliviivallinen ei ole :) 5+8 ja 5+6+8 on vielä selvittämättä

mutta mikä on laaksoruudussa laaksosta alaspäin 4??
 
Siis en tajua sitä vinkkiä salakuljettaja Laitisen kääntöpuoli. Singlen toisella puolella oli kappale "Sua muistan".

Junnusta ylöspäin 5+8 on toinen tunnettu sanoittaja, mainittiin Junnun wikisivulla.

ARgh, palasin tuonne puu-ruutuun, siellä mulla on todella tyhjää...
 

Yhteistyössä