Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
meini
[QUOTE="Eva";22793807]Matelija ruutu :

matelija 5 (tiedän) 5+4 Lajinsa lastenlaulu edustaja :D
Lä-afr... (oikeayläkulma) 13

Magia-ruutu :

taikuri 11 (yhd. tai...temp..)
m.... magia 11
hesp... 5+3
muoto 6 ihan niitä perusmuotoja mitä opitaan jossain eskarissa :D ihan liian helppo siis

oisiko jollain tarjota vinkkiä näihin?[/QUOTE]

kerrotko vastineeksi että mikä magiaruudussa yhdistää ne kaksi kaupunkia 4+8+4

meini
[QUOTE="Eva";22793966]4+8+4 löytyy ainakin S wikistä alkaa o...

saisko helppiä noihin snaoihin joita aijemmassa viestissäni pistin?[/QUOTE]

mä juuri kerroin niihin vinkit jotka tiiän

meini
[QUOTE="ellu";22794002]Tarttisin apua!

Veikkaus-ruudusta:
pitkäveto ..10 urheilulaji
pitkäveto ...9 urheilulaji
60 ...8 googleen veikkaus ja 60 niin löytyy jos ei muista :D[/QUOTE]

...

"ellu"
Mä en vaan löydä tota veikkauksen 60 -juttua vaikka kuinka etsin. Myöskään 10-kirjaimen urheilulaji ei nyt aukea. Oon vissiin lukossa. Sain kuitenkin monta muuta ruutua auki :D

meini
[QUOTE="ellu";22794118]Mä en vaan löydä tota veikkauksen 60 -juttua vaikka kuinka etsin. Myöskään 10-kirjaimen urheilulaji ei nyt aukea. Oon vissiin lukossa. Sain kuitenkin monta muuta ruutua auki :D[/QUOTE]

60 liittyy mainoksiin.. google: 60 veikkaus niin kuudennen linkin tekstissä on suora vastaus
ja veikkauksen sivuilta löytyy se 10 laji

"jii"
[QUOTE="ellu";22794118]Mä en vaan löydä tota veikkauksen 60 -juttua vaikka kuinka etsin. Myöskään 10-kirjaimen urheilulaji ei nyt aukea. [/QUOTE]

katso kelloa suunnilleen sen aikaa kuin jaksat pidättää hengitystä...

ja urheilulaji: mauro berruto

meini
[QUOTE="jii";22794218]firman alkuperäinen nimi vuodelta 1940[/QUOTE]

siis se mulla oli jo "alusta" saakka mutta siitä lähtevä 5 puuttui ja keksin sen heti kun olin viestin laittanut :D

meini
[QUOTE="jii";22794245]toi veikkausruudussa oleva 4+5+6+6+11 olisi ihan ilmeinen ruudun aiheen (firma) mainoslause, mutta ei sovi... onko tajunnu jotain väärin?[/QUOTE]

mitähän lausetta sä mietit.. kun mä oon pohtinu samaa mutta mä en muista muuta mainoslausetta kuin ton nykyisen "suomalainen voittaa aina" mikä nyt ei mitenkään päin siihen menis

Yhteistyössä