Relaatiot 19!! :)

  • Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
Tahkosin jokaista ruutua vähän, nyt koossa 421 sanaa ja jumitus. Kiinni vielä alarivistä kaksi ruutua vasemmalta.

Haluaisiko joku auttaa peto-ruudusta jommankumman l-alkuisen kissapedon jatkoa? Niillä saisi tuon viereisen ruudun auki. Tai sitten maaseudusta alas 8, niin sais nurkan auki.

Autan kyllä vastavuoroisesti :) Olen kirjoitellut joskus aiemmin relaatioketjuihin nimimerkillä Liisukka, mutta halusin rekisteröityä ja se oli varattu.
ne on eläimiä molemmat (sanoista löytyy noin l-alkuset)
olisko sul magia ruutuun taikurista 11, yhdistyy temppuun
 
meini
Tahkosin jokaista ruutua vähän, nyt koossa 421 sanaa ja jumitus. Kiinni vielä alarivistä kaksi ruutua vasemmalta.

Haluaisiko joku auttaa peto-ruudusta jommankumman l-alkuisen kissapedon jatkoa? Niillä saisi tuon viereisen ruudun auki. Tai sitten maaseudusta alas 8, niin sais nurkan auki.

Autan kyllä vastavuoroisesti :) Olen kirjoitellut joskus aiemmin relaatioketjuihin nimimerkillä Liisukka, mutta halusin rekisteröityä ja se oli varattu.
ylemmästä L:stä lähtee ihan wikistä ko. elukan sivulta löytyvä tarkempi laji :D rotu, jos niin voisi sanoa tässä kohtaa..

mä kaipaan kipeimmin apua 70-lukuun, puuhun ja lemmikkiin.. myös eurooppaan.. ja sit ruoka on silleen että ne mitä oon keksinyt on aika hyvin menneet sitten jatkotkin, mutta en ole montaa keksinyt :D
 
Tahkosin jokaista ruutua vähän, nyt koossa 421 sanaa ja jumitus. Kiinni vielä alarivistä kaksi ruutua vasemmalta.

Haluaisiko joku auttaa peto-ruudusta jommankumman l-alkuisen kissapedon jatkoa? Niillä saisi tuon viereisen ruudun auki. Tai sitten maaseudusta alas 8, niin sais nurkan auki.

Autan kyllä vastavuoroisesti :) Olen kirjoitellut joskus aiemmin relaatioketjuihin nimimerkillä Liisukka, mutta halusin rekisteröityä ja se oli varattu.
Yläviiston kissapedon jatko on sen pedon yksi 'alalaji' (nimessä mukana myös maa) ja alaviiston kissapedon jatkon sain toiselta puolelta, kyseessä siis tämä sama peto+matelija. Olipa hankalasti selitetty, wikistä löytyi nämä :D
 
mä kaipaan kipeimmin apua 70-lukuun, puuhun ja lemmikkiin.. myös eurooppaan.. ja sit ruoka on silleen että ne mitä oon keksinyt on aika hyvin menneet sitten jatkotkin, mutta en ole montaa keksinyt :D
Mulla ei ole 70-luvussa kuin yksi bändi + siitä lähtevät musiikkityylit, yksi aate, yksi elokuva ja ruokaan yhdistyvä sana. Ja alakulmassa on koirarotu ja maa, jotka eivät vielä yhdisty pääsanaan.
 
meini
Mulla ei ole 70-luvussa kuin yksi bändi + siitä lähtevät musiikkityylit, yksi aate, yksi elokuva ja ruokaan yhdistyvä sana. Ja alakulmassa on koirarotu ja maa, jotka eivät vielä yhdisty pääsanaan.
vinkkiä siihen ruokaan yhdistyvään :D muut taitaa multakin löytyä.. 4 vasemmalle on mun bändi mut ei siitä kyl lähe kuin yksi musiikkityyli.. että jos sulla on joku muu niin vinkkiä siihen niin vinkkaan sit muita
 
meini
Matelijaruutu: mulla on keskeltä ylös päin lähtevä 10, muttei siihen jatkoa ja jatkon jatkoa oikealle puolen eli 5+8 ja siitä lähtevät 20 ja 7

jos jollain on niihin jotain vinkkiä niin ois kiva.. muutoin mun ruutuni on täysi lukuunottamatta oikean yläkulman 13 joka menee pedon rajalla eli voin vastineeksi vinkata jotain muuta
 
vinkkiä siihen ruokaan yhdistyvään :D muut taitaa multakin löytyä.. 4 vasemmalle on mun bändi mut ei siitä kyl lähe kuin yksi musiikkityyli.. että jos sulla on joku muu niin vinkkiä siihen niin vinkkaan sit muita
Siitä 4-kirjaimisesta bändistä lähtevästä musiikkityylistä lähtee vielä muita musiikkityylejä. Wikin 1970-luku-sivulta etsin sanaa ruoka, sieltä löysin ruokaan yhdistyvän. Nuo ei kyllä auta mihinkään uuteen :(
 
meini
Siitä 4-kirjaimisesta bändistä lähtevästä musiikkityylistä lähtee vielä muita musiikkityylejä. Wikin 1970-luku-sivulta etsin sanaa ruoka, sieltä löysin ruokaan yhdistyvän. Nuo ei kyllä auta mihinkään uuteen :(
sinne koiran suuntaan tulee sitten se 4 autonmerkki, jota kaikki aina pitää huonona.. poliiseilla oli siviiliautoina tällaisia joskus 80-90-luvuilla ja siihen liittyviä sanoja löytyy myös wikin 1970-luvulta
 
"jii"
Matelijaruutu: mulla on keskeltä ylös päin lähtevä 10, muttei siihen jatkoa ja jatkon jatkoa oikealle puolen eli 5+8 ja siitä lähtevät 20 ja 7
noi on lajeja, joita tavataan luonnossa sekä elävänä että fossiileina, tämä on jo vähän liian helppo vinkki josta muut saa sitten wikipediasta.

mulle vinkkejä matelijasta alas 6 ja 5 sekä alaviistoon 9, ja vasemmalla rajalla 8+2, sekä se kohti leijonaa oikeassa yläkulmassa menevä
 
"jii"
Mulla ei ole 70-luvussa kuin yksi bändi + siitä lähtevät musiikkityylit, yksi aate, yksi elokuva ja ruokaan yhdistyvä sana. Ja alakulmassa on koirarotu ja maa, jotka eivät vielä yhdisty pääsanaan.
5+7+5 on tapahtuma, joka sai monet fanit itkemään

4 ja 3 ikimuistoisia jalkineita, jälkimmäinen teki comebackin hiljattain

12 on auto 1940-luvulta vaikka sitä kyllä tehtiin vielä 1970-luvullakin
 
meini
[QUOTE="jii";22793162]noi on lajeja, joita tavataan luonnossa sekä elävänä että fossiileina, tämä on jo vähän liian helppo vinkki josta muut saa sitten wikipediasta.

mulle vinkkejä matelijasta alas 6 ja 5 sekä alaviistoon 9, ja vasemmalla rajalla 8+2, sekä se kohti leijonaa oikeassa yläkulmassa menevä[/QUOTE]

6 on matelijoiden tapa liikkua :)
5 on jotkut syö näitä, itse maiston kerran mutten tykännyt :D

9 on laji + laji niinku koirakissa tulee niistä sanoista jotka siihen menee ihan suoraan - löytyy myös wikistä liskoista tms.

8+2 on monella tänään tai oli ehkä aamuyöstä tai on ehkä ens yönä tai ens viikolla kun työt alkaa :D
 
"Vieraileva Tähti"
? 26 20 11 19
16 23 12 12 16
25 22 18 21 18
23 20 16 14 ?
17 ? 23 18 ?


Tilanne on tällä hetkellä tälläinen. Hitaasti etenee, väsyttääkin ihan liikaa,ettei aivot ota toimiakseen.

Pelin läpäisy:
172 / 1183 (14.5%)

Vihjeet: 0 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
85 / 356
 
"Eva"
Matelija ruutu :

matelija 5 (tiedän) 5+4
Lä-afr... (oikeayläkulma) 13

Magia-ruutu :

taikuri 11 (yhd. tai...temp..)
m.... magia 11
hesp... 5+3
muoto 6


oisiko jollain tarjota vinkkiä näihin?
 

Yhteistyössä