Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
"Vieraileva tähti"
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22796342:
Taas täällä, päivän mittaan yrittänyt tuota ratkoa. Kaipaan vihjeitä matelija-ruutuun käärmeestä 5 ja 11, Lä..-Af.. lähtevä 13.
Tuon käärme 5 saa helpommin tuolta tv:n kautta, mutta se on sellasen suomalaisen tv-ohjelman yhden lemmikkikäärmeen nimi ja tää 11 on sitten se lemmikkikäärmeen laji.:)

JUHUU mäkin oon täällä pyytäisin vihjei pressa rutuun ku ei leikkaa niin ei leikkaa onko ne suomalaisia mull on muutama mut tyhjää on rudussa kuin minun päässäkin mikä siit t h eteenpäinkin ta p-sv sta se mokka on jelp jellp

"Eva"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22796186:
noi radiot löytyy wikistä kyllä

mikä se st...1 12 olis :D
Kiitos!

Itselläni ei oo St....1 12 eikä 3+5 ja olen kujalla kun en tiedä ks "ihimisestä" mtn,enkä kuuntele sen musiikkia :D

terrorismi ruutu:
venäjä 10+7
sokru 7
pommi 18
ste....1 3+5
ste....1 12

Matelija ruutu:
Län...Afr... 13

Magia ruutu:
m... magia 11
hesp..... 5+3
muoto 6
taik...tempp. ja yhdistyy taikuri 11

voisko joku helpata vinkeillä pikkasen näitä pahimpia jumeja?

[QUOTE="Vieraileva tähti";22796440]Tuon käärme 5 saa helpommin tuolta tv:n kautta, mutta se on sellasen suomalaisen tv-ohjelman yhden lemmikkikäärmeen nimi ja tää 11 on sitten se lemmikkikäärmeen laji.:)[/QUOTE]

Sain tv-ruutuun tuon ohjelman, samoin matelijaan lajin, mutta nimi täysin hukassa ku en tod. suostu ko. sarjaa katsomaan :D

[QUOTE="Eva";22796479]Kiitos!

Itselläni ei oo St....1 12 eikä 3+5 ja olen kujalla kun en tiedä ks "ihimisestä" mtn,enkä kuuntele sen musiikkia :D

terrorismi ruutu:
venäjä 10+7
sokru 7 poliisien herkku
pommi 18
ste....1 3+5
ste....1 12

Matelija ruutu:
Län...Afr... 13

Magia ruutu:
m... magia 11 tää oli siel wikissä, muistaakseni aika lopussa sinisellä lukee :)
hesp..... 5+3 tän bongasin täsmennyssivulta
muoto 6 yks muoto

voisko joku helpata vinkeillä pikkasen näitä pahimpia jumeja?[/QUOTE]

:)

[QUOTE="Eva";22796479]Kiitos!

terrorismi ruutu:
venäjä 10+7
sokru 7
pommi 18
ste....1 3+5
ste....1 12

Matelija ruutu:
Län...Afr... 13

Magia ruutu:
m... magia 11
hesp..... 5+3
muoto 6

voisko joku helpata vinkeillä pikkasen näitä pahimpia jumeja?[/QUOTE]

Hes... 5+3 löytyy, kun laittaa kyseisen sanan wikin hakuun. Mulla ainakin heittää täsmennyssivulle, josta tuo löytyy.

MM:sta 11 - mitä se MM yrittää Roopelta napata?

Muita ei ole mullakaan.

"Vieraileva tähti"
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22796542:
Sain tv-ruutuun tuon ohjelman, samoin matelijaan lajin, mutta nimi täysin hukassa ku en tod. suostu ko. sarjaa katsomaan :D
Se on suomalainen naisennimi, mm. Valkama ja Oksanen ovat etunimeltään tämän nimisiä.

"Vieraileva Tähti"
Ite yritän täyttää tuota Tv-ohjlema ruutua. Toistaiseksi en oo saanut kuin kaksi pääsanasta lähtevää, molemmat suomalaisia ohjelmia (joka illan saippuasarja löytyy ja Vetelissä kuvattu sarja). Olisko heittää jotain vinkkejä, mitä sinne kannattaa yrittää, kun mikään ei tunnu sopivan.

[QUOTE="Vieraileva tähti";22796632]Se on suomalainen naisennimi, mm. Valkama ja Oksanen ovat etunimeltään tämän nimisiä.[/QUOTE]

Kiitos, sain :). Vielä siitä se 6 puuttuu. Välillä lapset nukkumaan ja palaan ratkomaan.

muoks: sain sen 6.

Viimeksi muokattu:
"Eva"
Kiitos vinkkaajille!

vain 1 jäi mysteeriksi :
magia : muoto 6 - en saanut tuohon mtn sopivaa

juha vainio :

vainiosta oikea alaviisto 8+8
L....k... (5+10) jatke 9

Eurooppa :
vene.... 5
chile 6
porv.....8+6

autan mielelläni muitakin jos vain pystyn :)

[QUOTE="Eva";22796893]Kiitos vinkkaajille!

juha vainio :

vainiosta oikea alaviisto 8+8
L....k... (5+10) jatke 9

[/QUOTE]

Mille juomamerkille tehdas valmisti pulloja? Se on siis tuo 9.

Mulla puuttuis Junnu-ruudusta vielä ainakin:
yläviistoon 11 (yhdistyy kaupunkiin)
5+6+8:sta (tämä on) jatko 7+5
Vainion ja metallin rajalta 6
ja tuo 8+8 niin kuin sultakin.

Yhteistyössä