Raskausoireiden arvuuttelijat!

  • Viestiketjun aloittaja Arvuutteija =)
  • Ensimmäinen viesti
Niimi
Oon unohtanut ihan täälä käydä, kun täti silloin vihdoin ja viimein kurvas paikalle kp 41/31 ja nyt ollaan jo menty kohti uutta kiertoa. Oviksen bongasin vloppuna ja nyt odotellaan oireita =)

Onnea plussanneille!
 
**Johanna**
Nostelen vähän tätä ketjua, joka on vallan mainio kaltaisilleni malttamattomille tyypeille.
Mulla on oireita. Kuvottaa varsinkin aamulla ja illalla, suussa on vahva raudanmaku, väsyttää ja on kuumeinen olo. Vajaa viikko testipäivään, joka on 14.1. Kierto toki vaihtelee 28-30, mutta koska viimeisimmästä raskaudesta sain haamut jo 3+4, niin uskallan tehdä testin jo kp 28.
Oireet tietysti sopii myös vatsatautiin ja influenssaan, mutta koska rinnat ovat kovasti arat, ja se on aina ollut se ensimmäinen raskauden merkki (4 alkuraskautta takana), niin uskoisin, että siitä ei ole kysymys.
Miljoona virtuaalista peukkua on pystyssä teille kaikille jännääjille!
 
semioireita
mulla kans alkaa epäilyttää oman pääni tuntemukset. onko kaikki vaan kuvittelua vai mitä. teinkin jo eilen testi -nega tottakai, mutta .. niin mutta.

kp 18/27 tänään. olevinaan älytöntä väsymystä, nännit tosi kipeät, saunassa tuli mielettömän paha olo (söin ähkyyn just sitä ennen, johtuu varmaan siitä), parina päivänä vähän huon olo, todella voimat kadoksissa (lenkillä), valvoin aamuyöllä ja maha turvoksissa. kaikki oireet on varmaan vaan mielikuvituksen tuotetta, millonkahan aikasintaan näkys ees haamu? epäilen et ovis on ollut kp10/27.
 
Kreta
Ajattelin mäkin liittyä joukkoon.Jätin hormonaalisen ehkäisyn marraskuussa joten toisia luomumenkkoja vasta ootellaan.Ehdin käyttään ehkäisyä 10,5v ilman mitään taukoja joten kattoo nyt miten kierrot menee...Toi eka oli 27pvää ja nyt oottelen tätiä tulevaks tiistaina jos menee samallailla.Vauvakuumetta on ollu nyt vuoden verran ja asiaa ei ollenkaan auta se että serkku plussas viime viikolla :) Noista oireista oon havainnu nyt rintojen arkuutta ja alavatsan nipistelyä,mutta ne voi olla ihan toiveajatteluakin.Oviksen aikana kyllä touhuiltiin eli pieni toive on ilmassa :)
 
Helinä84
Apuaa en voi uskoa tätä!!! Kävin tänään lääkärissä alavatsa kivuista ja muutenkin ton "keskenmenon" jälkeen että onko se normaalia ja kun mulla on ollu koko ajan sellainen turvotus päällä että housut ei meinaa mahtua jalkaan... no lääkäri sano että teeppä raskaus testi eka ja ruvetaan sit tutkimaan enemmän jos oireet jatkaa..No teinpä tänään testin ja kaksi viivaa siihen ilmestyi,,,En Voi vielä uskoa tätä olin ihan 100% varma että en ole raskaana mutta tehdäänpä nyt silti tuo testi..ja Nyt on 33 pvä aikaa siitä "keskenmenosta" että en voi ymmärtää...Mutta huomenna varaan heti neuvolaan ajan ja katsotaan sit tarkemmin...sitten vasta voin uskoa tän kunnolla..Ja kun to mun mies oli sitä mieltä että vielä ei kerrota kenellekkään...niin on pikkusen vaikeeta kun tekis heti nieli kailottaa koko maailmalle että hei oon raskaana..no joo jäitä hattuun vielä voi tulla mutkia matkaan...Huomenna jos selviäis...
 
siru86
oon jo yli 3kk:tta jättäny pillerit pois..eli toiveiltu ollaan miehen kanssa siitä lähtien..ei ole vielä tärpännyt..aina ollu kierto epäsäännöllinen mutta laskujen mukaan 17.päivä pitäis alkaa..(yleensä tulee muutaman päivän jäljes)raskausoireita on;nännit arat,nännien alueelle ilmestyny"nystyröitä",vatsassa paineen tunne,etenki oikealle puolella(gynet on muuten sanonut aina että mulla on kohtu enemmän oikealle puolella)nälkä kokoajan,välillä vilu,nestettä tulee rinnoista jos hellästi puristaa nännien sivuista(jota olen tehny tasan kerran,niitähän ei saisi puristella!)aamulla nenä tukkoisuutta jota ei ole ikinä ollut.olen tehny jo kolme testiä ja kaikki negaa:/ Tiedän liian aikasin,mutta ei ole vaan malttanut odottaa:) oon ottanu ylös että syön n.3h välein.venyttäessä välillä huomaa että nippasee oikealta puolelta masua.. KUN VAIN TIETÄISI ONKO SIELLÄ JOKU?!!?:) PLUSSATUULIA KAIKILLE!
 
**Johanna**
Mä olin tänään laboratoriotesteissä hiivaepäilyn vuoksi ja siinä samalla otettiin raskaustesti. Negatiivinenhan tuo oli. Ja hiivanäytteen ottajatäti kysyi, että onko sulla kuukautiset alkamassa, kun tämä näyte on nyt vähän verinen. Huoh.
Joten varmaankin tässä nyt voimme odotella tätiä kylään ihan lähipäivinä. Viime kierto (toinen km:n jälkeen), oli 35 päivää, tämä näyttäisi nyt menevän normaalin kierron mukaan, eli 27-28 päivää. No, onpahan nyt helpompi alkaa sitten tikuttamaan ovulaatiota.
Huoh ja huoh. Mä olin niiiiin varma, että olen raskaana.
 
haamuilee
Voi luoja tätä odotuksen tuskaa, kun odottaa että oddottais = )

Kiertopäivä 31/32 meneillään. Pitkään jo ollut paineen tunne kohdun seudulla ja rinnat kipeät.
Äsken hullu tein oikein kaksi raskaustestiä rfsu ja apteekin omatesti. Molempiin tuli todella hailakat haamut. En vaan malttanut odottaa ja tuloksena ihan sama epätietoisuus että onko vai eikö...

Rfsu:n testillä esikoista odottaessa tuli heti vahvat plussat, kun testasin pari päivää sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa.

No yks testi jäljellä ja sen testaan vasta ensviikolla....

 
Kreta
Tää on kyl oikeesti aika tuskaa ootella että tuleeko se täti vai ei.Ja kun vielä ei edes pitäis tulla...En tiennytkään että näin kovasti innostuisin kun ei varsinaisesti edes yritetä lasta vaan mennään tjotilla.En oo viel testaillu (vaikka kovasti tekis mieli),mutta kyllä mä ens viikolla sit jos ei menkkoja kuulu.Pahoin kyllä pelkään että kyllä ne sieltä viel alkaa...
 
Ei oo kivaa.
Oireita on.

Kuukautiset yli viikon myöhässä.
Pariin viikkoon ei ole 10 tunnin yöunet riittäneet, työssä lähes nukahdan klo 15 maissa.
Housut ei mene kiinni, turvotus on järkyttävä, alavatsa on kova pallo.
Röyhtäyttää, tekee pahaa, huimaa, iltaisin lämpö päälle 37.
Tiistaista torstaihin tiputti vaaleanpunaista verta, nyt sekin loppu.
Raskaustesti näyttänyt negatiivista kaksi kertaa.

Terveyskeskukseen soitin ja sanoivat, että testaa nyt vielä viikon päästä uudestaan ja jos ei vieläkään mitään näytä, niin tule sitten verikokeeseen.

Turhauttavaa.
 
Mie vuan
Moi vaan tännekkin kaikille! Mulla on tässä tänään ja vähäsen alkuviikostakin vihlonu alavatsaa, kaipa se täti tekee tuloaan... :( Mulla menossa jo 32. päivä ilman pillereitä ja edelleenkään ei oo tätiä näkyny... No jos ei vkln aika tule, ni sit pitää su testata... Tsemppiä kaikille ja toivotaan plussatuulia!!!
 
arvuuttelija
Monet on oireitaan kertoilleet ja kysynkin että onko runsaampi valkovuoto ja närästys alkuoireita? Itse toiveilen ekaa lasta ja mahdollisuudet on olemassa.
Voisiko joku valaista ensikertalaista.
 
**Johanna**
Täti saapui ajallaan. Eli tämä kierto 27 päivää. Tilaan netistä ovistikkuja, sittenpähän ainakin tietää, että ollaan yritetty oikeaan aikaan. Tsemppiä muille haaveilijoille...
 
Kreta
Täällä menossa nyt kp 27/27.Jotenkin tuntuu että kyllä se täti sieltä tulee,eihän meille nyt millään voi käydä sellanen onni... :( Masussa kaikenlaisia tuntemuksia ollu viikon verran,mutta saattaa olla että syönnytkin huonosti.
 
Mie vuan
Voi vitsi...Kretalla jännät paikat :) Tsemppiä kovasti!!! Meinasitko millon testailla, jos ei tänään vielä ala? Mulla vaan odotuttaa ja odotuttaa tää eka luomukierto... Menossa siis jo 36. päivä ilman pillereitä ja tätiä ei vaan ole näkynyt... On kyllä kaikenlaisia tuntoja ollu alavatsassa ja pääkopassa varsinkin, mut ei auta kun odotella, kun ei se testikään ole tähän asti muuta näyttäny ku negaa...
 
Kreta
Tänäänhän se täti sit tulla tupsahti :( Mikä pettymysten päivä...Mutta ainakin kierto oli täsmälleen 27pvää niin kuin edellinenkin,eka luomukierto_Osaa taas jännäillä oikeaan aikaan kuukauden päästä.
 
Mie vuan
Harmittelut Kretalle! No mutta sulla menee kyllä kellontarkkaan tuo kierto, että sinänsä oikein hyvä asia se :) Mulla menossa 37. päivä ja tätiä ei vaan näy... Mulla tää eka luomukierto on kyllä niin sekasin näköjään kuin vaan olla voi... Eikä tää stressaus varmaan hirveesti asiaa auta :(
 
eipäsjoopas
Täällä kans yksi arvuuttelija. Menossa nyt kp37/32, menkkoja ei kuulu mutta ei ole oireitakaan pahemmin... Edellisessä raskaudessa oli aivan kamalan kipeät rinnat, nyt ei ollenkaan. Mutta alavatsaa jomottelee välillä lievästi, ja aika tutuntuntuisesti...
Onko ketää pikkukakkoshaaveilijaa?? Onko jollakin ollut ihan erilaiset oireet eri raskauksissa? olis mielenkiintosta tietää...
 
Heli86
Kirjoittelin tänne kuukausi sitten oireistani.. sillä kertaa menkat sitten alkoivatkin kp29/30-32 eli aikaisemmin kuin yleensä. Olin kyllä muiden oireiden perusteella melko varma, että ainakin hedelmöityminen olisi tapahtunut, koska oireet olivat niin selkeät. Nyt on taas uusi jännitys menossa.. nyt on kp 28 ja rinnat ovat olleet tosi arat ja lämpö taas koholla päälle 37C. Ei kai lämmön nousua voi kuvitella? Tällä kertaa alavatsaa ei ole nipistellyt niin paljon kuin edellisellä kerralla eikä alaselkäkipujakaan ole ollut. Pitää vielä odottaa muutama päivä ja katsoa, tuleeko menkat tällä kertaa vai ei.
 
Jansku**
Jätin pillerit pois helmikuussa -07. Ensin ei edes menkkoja, saatiin tuleen teroilla ja nyt sit toinen kierto clomeja (tässä kuussa 2/pv) menossa (viime kuussa yksi völi kuukausi ilman clomeja). Aloitin tän clomi-kuurin ihan umpimähkään kun menkat on ollut ihan oudot; tiputtekua, kestänyt jo kaksi viikkoa (norm. viikon) eikä vuoto ole vieläkään loppunut vaikka Clomit loppuu jo huomenna aamulla. Ensimmäisellä clomi-kuurilla aiankin loppui melkein heti kun aloitin kp3...
Mietinkin, että oiskos jo alkuraskautta vai varhainen keskenmeno...? Vai jotain ihan muuta. Turvonnut olo, mutta lihonutkin kyllä olen 2 viikon all inclusive-reissun jälkeen :) Muita oireita en ole huomannut. Palelee, mutta senkin olen kyllä laittanut tuon ulkomaan matkan jälkeisen lämpötilan vaihtelun piikkiin. Pitäis kai tehdä testi. Jotenkin vaan tympii ostaa jo varmaan kymmenes testi vuoden sisään, aina vaan negaa :( Ja johan ne säälii mua apteekissakin :D
 
Lara-Aurora
Heippa!
Täällä kanssa yksi arvuuttelia kp 26/29-30.. Tein ovistestin, joka näytti eilen vahvaa plussaa, vaikka löysin sen jo 11pv sitten.. Myös oireita on ollut.. Alaselkää ja mahaa juimii, tissit arat jne.. Tein raskaustestinkin eilen ja siihen tuli tunnin päästä vahva plussa.. Tiedän ettei niitä testiajan jälkeen jälkeen kuulu katsoa, mutta minkäs luonteelleen voi.. Saa nähdä miten käy..
Plussatuulia kaikille!! :)
 

Yhteistyössä