Raskausoireiden arvuuttelijat!

  • Viestiketjun aloittaja Arvuutteija =)
  • Ensimmäinen viesti
Clarinetti
epäsäännölliselle peukutuksia! Älä vielä luovuta, saattaa olla vain tuhrua! Itsellä on takana onnistunut raskaus, alussa tuli muutamana päivänä tuhrua. Jos tämäkin olis sellaista! bd bd
 
epäsäännöllinen
Alkuperäinen kirjoittaja Clarinetti:
epäsäännölliselle peukutuksia! Älä vielä luovuta, saattaa olla vain tuhrua! Itsellä on takana onnistunut raskaus, alussa tuli muutamana päivänä tuhrua. Jos tämäkin olis sellaista! bd bd
Niin en tiiä. Kiitti kumminkin peukutuksista! Ja sinulle onnea seuraavaan kiertoon!
 
oireidenkirjo
eihän sitä ikinä tiedä..itse en uskonut että nyt olisi tärpännyt.jälkeenpäin ajatellen vain tuo hikoilu,ja nännin nipistelyt olivat poikkeavia oireita..plussa onnea teille...itse vielä katselen ensi viikkoon,josko ihmisen alku pysyisi matkassa mukana..toivottavasti..
 
oireidenkirjo
ei se auta kun uskoa..aamulla tein uuden testin..vahva plussa sieltä pärähti ihan muutamassa sekunnissa..no,jään taustalle seuraamaan teitä..plussa onnea kamalasti!!!
 
repertti
Hei. Olen uusi raskaudesta haaveilija! Jätin pillerit pois kuukausi sitten ja nyt viikonloppuna olisi menkkojen pitänyt alkaa, mutta mitään ei ole kuulunut. Tein testin (clearblue), mutta näytti negaa. =( Minulla on ollut valtavan kipeät rinnat, nukkuminenkin sattui ja heräilin välillä, kun niihin sattui. Nyt kipu helpottanut, mutta nännit edelleen
arat, jos niitä "puristaa". Ennen rintani eivät ole aristaneet mitään. Myös vessassa käyntini on kasvanut ja itken hyvin herkästi. Onko muilla ollut tällaista?? Tuntuu, että olisin raskaana, mutta testi näytti muuta. Erikoisia uniakin olen nähnyt.... AUTTAKAAA!!! Tämä on niin stressaavaa.... =(
 
epäsäännöllinen
Alkuperäinen kirjoittaja repertti:
Hei. Olen uusi raskaudesta haaveilija! Jätin pillerit pois kuukausi sitten ja nyt viikonloppuna olisi menkkojen pitänyt alkaa, mutta mitään ei ole kuulunut. Tein testin (clearblue), mutta näytti negaa. =( Minulla on ollut valtavan kipeät rinnat, nukkuminenkin sattui ja heräilin välillä, kun niihin sattui. Nyt kipu helpottanut, mutta nännit edelleen
arat, jos niitä "puristaa". Ennen rintani eivät ole aristaneet mitään. Myös vessassa käyntini on kasvanut ja itken hyvin herkästi. Onko muilla ollut tällaista?? Tuntuu, että olisin raskaana, mutta testi näytti muuta. Erikoisia uniakin olen nähnyt.... AUTTAKAAA!!! Tämä on niin stressaavaa.... =(
Voi olla, että ei vielä plussaa näytä. Testaa myöhemmin uudestaan! Plussatuulia! Mulla alko vuoto tänään ja kamalat mahakivut.
 
mi-iu
pillereiden jälkeen kierto yleensä menee sekaisin enemmän tai vähemmän :/ sinuna en vielä huolestuisi, mullakin tuli pillereiden lopetuksen jälkeen vaikka minkälaisia oireita, ja siis meillä oli ehkäisy kuitenkin käytössä... välillä epäilin sen pettäneen, mutta ei..
tosin sit mulla oli jossain vaiheessa, muutaman kierron jälkeen oikea megakierto, eli kp54n asti päästiin ja testit näytti aina negaa... eli syy voi olla kummassa tahansa raskauden mahdollisuudessa tai sitten ihan pillereiden lopetuksen takia..

toivotaan kuitenkin plussatuulia :)
 
LizaM
Onnittelut oireidenkirjo.
Oireistasi pystyi jo lähes varmasti päättelemään että plussa sieltä tulee :)
Itsellä testauspäivä ylihuomenna.
Oireita on todella paljon, mutta ei niistä sen enempää koska nehän voi tarkoittaa kumpaa tahansa tulosta :/ odotellaan.
 
Mimmy
kirjoittelin vähän parisen viikkoa sitten menkkaoireista : nännipihat hassut, menkat myöhässä ja alkoi vielä kaiken lisäksi pissa haisemaan kamalalle !
nyt sitten iloisesti plussattiin ja varhaisultran jännitetty ja käyty !

plussapallojen ropinaa kaikille mahorottomasti!
 
LizaM
Onnea Mimmy!
Täältä palstalta intoa haettuani testasin hetki tuon jälkeen kun kirjotin edellisen kommentin. Todella aikaista testata, tiedän, mutta jokatapauksessa haalea plussa sieltä
tuli. Huomenna testi uusiksi!
 
repertti
Tänään alkoi tuhruttelu. Viikonloppuna olisi menkkojen pitänyt alkaa. Eli oireet taisivat olla nimenomaan niistä pillereistä. =( Nyt pitää sitten vain aloittaa uusi kierto innolla! =) Onnittelut niille, jotka voivat tämän ketjun jättää ja siirtyä vauvaa odottavien seuraan! =)
 
Annu31
Uusi tässä ketjussa. Moi kaikille.

REPERTTI:
Kierto voi olla tavallista pidempi, kun olet jättänyt pillerit pois. Eli voihan olla, että olet vaan testaillut liian aikaisin. Jos ei menkkoja näy eikä kuulu, niin testaile myöhemmin uudestaan. Pidän peukkuja.
Itselläni oli ekassa raskaudessa oireena melkein koko eka puolikkaan tuo nännien arkuus. Tosin alkoi vasta plussan jälkeen. Siihen asti olin täysin oireeton tai en osannut oireita odotella, kun olimme lyöneet hanskat tiskiin koko yrityksen kanssa ja jättäneet clomit pois. Myöhemmin hoksasin, että ehkä tavallista viluisempi olin ollut ennen plussaa.

Nyt haaveilen pikkukakkosesta ja yritys aloitettu vasta tässä kierrossa (tai vähän viime kierrossakin - miten sen nyt ottaa...). Esikoinen vähän reilun vuoden.
Esikoista yritettiin tosiaan toista vuotta, joten kovin paljoa en uskalla plussaa toivoa näin heti alkuun. Kuitenkin menkat säännöllistyneet kovasti synnytyksen jälkeen verrattuna aikaan ennen esikoista, joten jospa kuitenkin pikkuisen toivoisi (=

Noin viikon päästä odotellaan täällä menkkoja. Ajoittain on pikkuisen kuvottava olo ja toisaalta kauhea nälkä! Paleltaa (liekö vain talven tuloa?). Ja nännit täälläkin vähän herkillä. Saas nähdä!
 
repertti
kiitos kovasti kannustuksesta ja vastauksista! Menkat tosiaan alkoi kunnolla ja kivuliaina =/ Olin vain melko varma raskaudesta, kun oli sellaisia oireita, mutta näin siinä sitten kävi. Ihmeellinen on naisen vartalo kaikkine oikkuineen! Toivotaan, että tosiaan uusi kierto toisi jotain tullessaan =) Onnea ja menestystä kovasti Annu 31:lle!!! Toivottavasti tärppää pian =)
 
viulu83
Minäkin liityn teidän seuraan odotteleen plussaa. kiertoni on yleensä säännöllinen 29. Ja menkkojen pitäisi alkaa 28 päivä eli viikon päästä. Mulla on ollut alkuraskaus oireita tässä jo monta viikkoo alavatsa vihlontaa, alaselkä vihlontaa, nännit todella kipeet myös rinnat, ruumiinlämpö on vähän koholla normaalisti 36.0 mut nyt se on jotain 36.8. pissattaa joka välissä. Ja valkovuoto haisee kummalliselle. Voiko mulla olla mahkuja olla raskaana?
 
minkku
Alkuperäinen kirjoittaja Neetta:.:
Jätin pillerit pois kuukausi sitten, eli ekat "luomumenkat" olisi siis tulossa. Vaan vieläpä ei ole kuulunut..
Pillerit olisi hyvä jättää pois n. puoli vuotta ennen "yrityksien" aloittamista. Tämä antaa keholle aikaa normalisoida oma hormonitoiminta ja estää "keinotekoisten" hormonien pääsyn herkkään sikiöön, sillä ovat tässä ajassa aika hyvin poistuneet elimistöstä.

 
arvuuttelija
Kuinka pian olette muuten havainneet raskausoireita? Itse tässä arvuuttelen ja aavistelen (toiveajattelua!), vaikka seuraavien kuukautisten oletettu alku on vielä kaukana...
 
Päätön kana
Voih, nyt on paha olo, huimaa aivan ihmeellisesti, itkettää ja väsyttää.. ollu jo muutaman päivän näin outo olo. Kp 25/25-28... voi kun johtuiskin raskaudesta eikä jostain pirullisesta taudista tai tupakkalakosta. Nikotiinikorvaustuotteetkin oli pakko jättää pois, kun tekevät niin pahaa, eikä tupakkaa tee enää edes mieli, 3 viikkoa polttamatta:) Pari piinapäivää vielä ennen testiä jos ei täti hyökkää...
 
Helinä84
Ei jaksais enää jännittää että alkaako menkat... Tänään on jo kp 37 ja negaa vaan testi taas näytti....oireitakin on mutta negaa vaan näyttää...en ymmärrä...Vois jo alkaa menkat jos on alkaakseen ku joka päivä on vähän enemmän toivoa että olis raskaana ja joutuu kuitenkin pettymään jos ne alkaa.. pitäisköhän varata jo lääkäriin aikaa? voisko olla kohdun ulkopuolinen?
 
Gizette
Heipsan! Olenkin täällä ensimmäistä kertaa, kun tuossa maanantaina aloin miettimään, voisinko kenties olla raskaana.. mulla on seuraavanlaisia oireita:
*Pientä lämpöä
*Jatkuva nälkä (pizza ja banaani etoo)
*Jatkuva pissahätä
*Huono olo melkein ympäri vuorokauden muutamaa hyvää hetkeä lukuunottamatta
*mahan turvotus ja nipistely
*rinnat arat ja turvonneet, varsinkin nännit :) (alkoi eilen)
Meillä kävi "pieni" vahinko tuossa pari viikkoa sitten (vielä ovis päivänä) ja mietin voivatko raskauden oireet tulla jo näin aikaisin? Testin tein ja negaa näytti, tosin menkat ei ole vielä edes myöhässä... en tiedä mitä ajatella. Lisäksi on ollut päänsärkyä ja huimausta, mutta en tiedä liittyykö tähän (on ollut anemiaa tämän talven aikana).
 

Yhteistyössä