Raskausoireiden arvuuttelijat!

  • Viestiketjun aloittaja Arvuutteija =)
  • Ensimmäinen viesti
epäsäännöllinen
Täällä ollu nipistelyä sellasina sykäyksinä tos alavatsan oikealla puolen, äklöä oloa, toisessa rinnassa tuntunu nipistelyä (jota ihmettelen), alapään vihlontaa, alaselkäkipua, huimausta. Siinäpä niitä (voi olla valeraskausoireita). Negoja testattu. Pco vaivana ollu jo pitkään. Edellinen kierto oli 40. Ja nyt mennään 55/35-44. Nyt ilmeisesti kierto alko taas venymään. 4-5 kiertoa tuli 35-44 kiertopäivinä menkat (ilman terolutteja). Sitä ennen söin terolutteja. Kyllä on ärsyttävää tää oottelu tiiä millon alkaa jos alkaakseen vai onko raskaana. Huh hah hei.
 
jännääjä
moro!
Täällä kauhee jännitys päällä! Lopetin juuri e-pillerit ja tämä olisi se eka "luomu-kierto" sitten jos tulee. Ennnen pillereillä mulla ollut kp29 ja nyt mennään kp28! Kaikkia mahdollisia raskausoireita on ollut paitsi tissien kipeytymistä. Voi olla että oon vaan keksiny kaikki oireet mutta tosi aikasin alko huonot olot, itkemiset ihan kaikesta ja mahan nippailut. Nyt ei oo ollut menkkoja edeltäviä kipuja paitsi tänä aamuna taas maha ihan tulessa... Tein yhen testinkin mutta se ei antanu mitään vastausta (testiruutukin tyhjä) joten kait sitä on vaan ooteltava pari päivää lisää... On se vaan niin stressaavaa odotella eikä ite voi tehä mitään :(
 
oireidenkirjo
en malttanut olla kauaa poissa.. ovis 8.11. mutta valkovuoto jatkuu..ja runsaana..tuntuu,kuin jotain "lorahtaisi"..alapäätä vihlaisee välillä ilkeästi,vatsaa jomottaa ja repii, ja raajat puutuu (pylly mukaan lukien.)..näkee taas..
 
Clarinetti
Minäkin täällä vielä ihmettelen. Menkkojen alkamisaika olis ollut viikonloppuna. Alavatsa nippailuja tulee ja menee. Nyt on ruvennut toista rintaa jomottelemaan, on jotenkin piukeemman olonen..
Kun ei millään uskaltaisi tehdä sitä testiä... (Siis perjantaina tein testin, joka oli nega..).. Jos tiistaina tai keskiviikkona teksisi jos todellakin menkat pysyy poissa..

Plussaa!!!!!
 
Ella26
Heippa!

Olen lueskellut teidän ketjua sivusta kun itsekin olen viime viikon jännäillyt, pe tuli haalea plussa joka oli tänään apteekintestillä jo selkeän punainen ja vahva viiva. Testaa Clarinetti ihmeessä, jännälen sinun ja muidenkin kuulumisia!!!!!!!!!!!

Toivon teille plussa aaltoa ja voitte sot hypätä odottajien ketjuun heinäkuulle 2008, sinne la:t ilmeisesti osuisivat, plussa onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
oireidenkirjo
kiitän ja onnea sinulle!niin,oudot unet on yksi oire..(tai aina niitä mulla on,mutta..) meidän koiralla kasvaa kaksi hammasta vierekkäin,näin unta toissa yönä,että se hammas,joka ei kuulu siihen,oli katkennut.eilen meinasin näyttää tätä kummallisuutta veljelleni,niin hammas oli pudonnut pois.. viime yönä näin unta,että tuli kiinnittymisvuotoa..toivon että olisi myös enne-uni :) nyt olen koko päivän tarkistanut tilannetta... hih hah.. plussia teille....
 
Clarinetti
AAAargh, mä olen jänishousu! Kiitos Ella plussatoivotuksista ja paljon onnea sinulle plussasta!!! Sinne Heinäkuulle todella olisi tarkoitus... ;)
Kun ei oikeesti haluta katsella sitä negaa, tai arvuutella, onko tämä nyt plussa vai haamu vai mitä.
Mutta, huomenna haen ainakin testin ja jos kestän, säästän sen testin teon aamuun, pitäisi silloin jo näkyä selkeesti.

Plussia edelleen toivotellen!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Ella26
Kiitokset onnitteluista. Yritän suhtautua varovaisesti, kuitenkin niin alussa vasta tämä odotus!!!!! Plussaonnea teille kaikille, seurailen tiiviisti miten käy!! Clarinetin oireet vaikuttavat lupaavilta. Oudot unetkin voi olla oire, jotenkin tuntuu että kaikki vähänkin outo voi todellakin liittyä tähän ihanaan olotilaan....

Jännityksellä odottelen....
 
Miriami
Plääh, menkat alko eilen illalla :/ Kylläkin ilman mitään varoitteluja, yleensä tulee vatsakivut yms. kaverina :eek:) Kipuilu alkoi vasta tänään päivällä. Ihmeellisiä oloja ollu pari viikkoa, ihan kun olis jotain raskausoireita, tai sitten vaan toivon näin ;D viluttaa, alavatsaa särkee, väsyttää kokoajan, pahoinvointi-kohtauksia, itkuherkkyyttä, selkäkipua, ruokahaluttomuutta (mitä ei kyllä yleensä IKINÄ ole! :D) sekä se, että mitään alkoholipitoista ei tee mieli, paremminki tekee pahaa ajatuskin asiasta! ja kahvin kanssa sama juttu, ennen join monta pannullista per päivä, mutta nyt ei tee mieli, vaikka yrittääkin! :/ Saapa nähdä miten nää ihmeoireet kehittyy :p
 
LizaM
Kyllä on tutun kuulosia nuo teidän oletetut raskausoireet. Täällä oletettu kp 26/31 ja raskaus tai valeraskausoireita vaikka miten paljon (viluttaa, nälättää ja väsyttää) jne jne ;D Reilun viikon verran ollut jo menkkamaisia tunteita sekä pientä vihlailua, tällä hetkellä jo vähemmän kun muutama päivä sitten. Vajaa viiko sitten tuli tippa-pari verta, kiinnittymisvuotoa? Ollaankohan tässä pieniin päin vai tekeekö kova kuume nämä kaikki oireet todella? :)
Nännit on muuten hieman kipeet, mutta rinnat ei ole turvonneet niinkuin normaalisti n.viikkoa ennen menkkoja.

Voi, vielä monta päivää menkkoihin/testailuun.
 
Clarinetti
Miriamille menkka pahoittelut :( !!

Ette kyllä usko.. mä en eilen ehtinyt/päässyt ostamaan sitä testiä!
Nyt olen sitten miettinyt, että käynkö edes vielä ostamassa, nimittäin edellisellä vessa reissulla tuli pikkiriikkisen tuhrua :(
Voihan sitä tuhrua muutenkin tulla, mutta mulla saattaa menkatkin alkaa tuhruilla. Jos pääsen lähelle apteekkia tänään, käyn ostamassa sen testin ja jos (toivottavasti ei!) menkat ei ala, niin teen sen testin huomenna.
Kyllä tämä on sitten varsinaista piinailua. Tekisi mieli käydä minuutin välein vessassa katsomassa mikä on tilanne, kai joku kohta tulee kysymään, että onko mulla jotain rakkovikaa :) !
Oireita ei vieläkään ole kummoisia mihinkään suuntaan, rinnat ehkä vähä aremmat, alavatsaa välillä nippailee... Ne voi viitata kumpaan suuntaan tahansa.
kp 31/28..

PlussiaPlussia!
 
oireidenkirjo
oih ja voih.. mä sitten vihaan näitä kituviikkoja.. :) yritin etsiä tänään isompia rintsikoita,kun niin aristaa,mut tottakai olin pistänyt kaikki menemään..vatsaa repii ja valkovuotoa lähestulkoon valuu jatkuvasti..kun annoin pojalle mustikka jogurtin,niin se haju oli sanoinkuvaamattoman karmea..täti älä tuu..no,ainakin viihdytin itseäni eilen,kun löysin pesu:n sivuilta vahingossa tissi-testin..piti hyppiä niin että hölskyy,ja jos nännejä aristi niin voi olla positiivisin mielin..tiedä sitten,kuinka luotettavaa,mutta hauskaa oli... :)++++++++++
 
epäsäännöllinen
Alkuperäinen kirjoittaja epäsäännöllinen:
Täällä ollu nipistelyä sellasina sykäyksinä tos alavatsan oikealla puolen, äklöä oloa, toisessa rinnassa tuntunu nipistelyä (jota ihmettelen), alapään vihlontaa, alaselkäkipua, huimausta. Siinäpä niitä (voi olla valeraskausoireita). Negoja testattu. Pco vaivana ollu jo pitkään. Edellinen kierto oli 40. Ja nyt mennään 55/35-44. Nyt ilmeisesti kierto alko taas venymään. 4-5 kiertoa tuli 35-44 kiertopäivinä menkat (ilman terolutteja). Sitä ennen söin terolutteja. Kyllä on ärsyttävää tää oottelu tiiä millon alkaa jos alkaakseen vai onko raskaana. Huh hah hei.
Juu täällä mennään 58/35-44- Mikähän lie ollu, kun kp 40 tuli pyyhkiessä vähän veristä vuotoa paperiin? Silloin luulin, että täti tulee kylään tai oikeastaan olin varma että tulee. Mutta eipä sitten alkanutkaan. Kertokaa mitä tuo vuoto?
 
Clarinetti
epäsäännölliselle; Kiinnittymisvuotoa? Jos oletetusta kiinnittymisestä on ...hmm... kahdeksantoista päivää, niin eikös se sitten näkyisi jo testissäkin?

(Paraskin puhumaan testien teosta :) )
 
epäsäännöllinen
Alkuperäinen kirjoittaja Clarinetti:
epäsäännölliselle; Kiinnittymisvuotoa? Jos oletetusta kiinnittymisestä on ...hmm... kahdeksantoista päivää, niin eikös se sitten näkyisi jo testissäkin?

(Paraskin puhumaan testien teosta :) )
Niin en tiiä. En oo nyt viittiny enää testailla :) Kyllä tää on niin piinaavaa argh :)
 
jännääjä
hola!
no tein eilen negatestin ja täällä valmistaudutaaan menkkoihin :( Tänään jo kp30/28-29 eikä vielä mitään kuulu. Ei ole ees mitään muista menkkaoireita ku kipeet tissit (myös raskausoire!) ja paha mieli. Toivotaan kovasti että vielä plussais mutta sitä odotellessa... Paljon plussatuulia muille. Onhan meistä jonkun muunkin plussattava ku Ellan, meitä sen verran täällä on :D
 
oireidenkirjo
täälläkin näyttää siltä,että menkat tulevat..jalkaa alkoi vihloa samaan malliin kuin aina ennenkin viikkoa ennen kuukautisia..mutta uutta ja niin ihmeellistä; hirvittävä huimaus(jopa istuessa!),ja tuli hetkellinen pahoinvointi kohtaus..viimeisillään raskaana oleva ystäväni virnuili siihen malliin, kuin itse olen hänelle aikonaan virnuillut,kun arvuutteli onko raskaana..no, jalkaa vihloo,joten täti tulee..
+++++++++++
 
Clarinetti
Alkuperäinen kirjoittaja jännääjä:
hola!
no tein eilen negatestin ja täällä valmistaudutaaan menkkoihin :( Tänään jo kp30/28-29 eikä vielä mitään kuulu. Ei ole ees mitään muista menkkaoireita ku kipeet tissit (myös raskausoire!) ja paha mieli. Toivotaan kovasti että vielä plussais mutta sitä odotellessa... Paljon plussatuulia muille. Onhan meistä jonkun muunkin plussattava ku Ellan, meitä sen verran täällä on :D
Sama juttu täällä, negatesti tehty. Ilmeisesti kierto on päin seiniä :( koopeet on jo 32/28...
Ja tein vielä tosi herkän testin, että olis kyllä ainakin haamun näyttänyt. Menkkoja odotellessa... kyllä sapettaa.
Plussa onnea muille!
 
mammaksi
Edelliset kuukautiset 26.10 ja laskennallinen ovulaatio 9.11. siitä asti alavatsa ollut enempi tai vähempi kipeä. Mies nauroi sunnuntai aamuna (11pv) kun ajoin autoa, et mahtaa vihloa hyvin, kun kuulema ajelin välillä kiihdyttäen ja välillä hiljennellen ;-) Tisseihin ei ole voinut juurikaan koskea, tuntuu, että rintsikoiden saumatkin tekee pahaa vaikka nehän on todella piiloon ommellut. Nälkä on suunnilleen jatkuvasti ja järkytys sitä ruokamäärää!! Kuukautisoireista en juuri mitään osaa sanoa, kun kierukka poistettiin vasta 1.10. Mutta aina olen ovulaatiovihlonnan tuntenut, tosin en tälläisiä päiviä kestäviä, vain sen yhden päivän "nippaisun". Mies on ihan sekaisin "pullataikinatisseistä", hän kun on muutenkin järkyttävässä vauvakuumeessa. Ainoa harmi hänelle tässä olisi, että laskettu aika osuisi nyt Jyväskylän suusajojen aikaan ;-) mutta kiusahan se on pienikin kiusa, kun en itsekään sinne pääsisi.
Tsemppiä kaikille haaveilijoille, kyllä se päivä joskus koittaa, kun plussaa testataan!
PS: edellinen kolme negaa jopa viikon myöhässä olleista kuukautisistani täyttää ensi viikon lopussa 8v...
 
oireidenkirjo
kp 25/29-31,järkyttävä hikoilu,vaikka palelen..enkä yleensä edes hikoile suuremmin..no,vielä on päiviä jäljellä..testi valmiiksi ostettuna,mutta jos kuitenkin odottaisin josko menkat saapuvat.säästyy sitten seuraavaan kiertoon...äkkinäiset liikkeet aiheuttaa repimisiä vasemmalle puolen vatsaa ja ne taas äänekästä manaamista..mutta olen varautunut ja luvannut itselleni,etten pety pahasti jos se täti sieltä saapuu (tiedä sitten kuinka hyvin onnistuu...:)
no...tsemppiä teille...
 
oireidenkirjo
näin taas unta..nyt plussasin.muutenkin levoton yö..aamulla sitten ajattelin että enhän mä siinä mitään menetä,jos testin teen..haamun sain!!!!eikä ollut edes hailakoista hailakoin.piti mieskin herättää tarkistamaan,etteivät silmäni huijaa.. "kyllä siinä taitaa viiva olla"..vaikka mahdollisesta hedelmöittymisestä 8 päivää...no,olen varautunut,kun hätähousuna testasin näin varhain,että voi tulla vielä pois..no,toivotaan parasta..
 
epäsäännöllinen
Alkuperäinen kirjoittaja oireidenkirjo:
näin taas unta..nyt plussasin.muutenkin levoton yö..aamulla sitten ajattelin että enhän mä siinä mitään menetä,jos testin teen..haamun sain!!!!eikä ollut edes hailakoista hailakoin.piti mieskin herättää tarkistamaan,etteivät silmäni huijaa.. "kyllä siinä taitaa viiva olla"..vaikka mahdollisesta hedelmöittymisestä 8 päivää...no,olen varautunut,kun hätähousuna testasin näin varhain,että voi tulla vielä pois..no,toivotaan parasta..
Tsemppii *peukutus*
 
Clarinetti
Alkuperäinen kirjoittaja oireidenkirjo:
näin taas unta..nyt plussasin.muutenkin levoton yö..aamulla sitten ajattelin että enhän mä siinä mitään menetä,jos testin teen..haamun sain!!!!eikä ollut edes hailakoista hailakoin.piti mieskin herättää tarkistamaan,etteivät silmäni huijaa.. "kyllä siinä taitaa viiva olla"..vaikka mahdollisesta hedelmöittymisestä 8 päivää...no,olen varautunut,kun hätähousuna testasin näin varhain,että voi tulla vielä pois..no,toivotaan parasta..
Onnea!!!!!! Saattaa olla jos sulla olikin ovis aikaisemmin. Ja ISOT peukutukset!!!

Itselläni menkat alkoi, joten se siitä tällä(kin) kertaa.
Muillekkin +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!
 
epäsäännöllinen
Alkuperäinen kirjoittaja Clarinetti:
Alkuperäinen kirjoittaja oireidenkirjo:
näin taas unta..nyt plussasin.muutenkin levoton yö..aamulla sitten ajattelin että enhän mä siinä mitään menetä,jos testin teen..haamun sain!!!!eikä ollut edes hailakoista hailakoin.piti mieskin herättää tarkistamaan,etteivät silmäni huijaa.. "kyllä siinä taitaa viiva olla"..vaikka mahdollisesta hedelmöittymisestä 8 päivää...no,olen varautunut,kun hätähousuna testasin näin varhain,että voi tulla vielä pois..no,toivotaan parasta..
Onnea!!!!!! Saattaa olla jos sulla olikin ovis aikaisemmin. Ja ISOT peukutukset!!!

Itselläni menkat alkoi, joten se siitä tällä(kin) kertaa.
Muillekkin +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!
Pahoittelut! Mulla rusehtavaa vuotoa vähän tullut :(
 

Yhteistyössä