miun pitäs ootella suurinpiirtein viellä viikko et jotai näkys testissä.. tai aina moni täällä on neuvonu nii :/ mut arvaa vaa maltoinko ootella.. testi nega mut nyt on pakko tsempata vähän ja oottaa sellane viikko, ja sit vasta käydä testi, jos testi ois jo valmiiks ostettu nii kävis samalla tavalla ku pari päivää sitte eli tein testin ns. turhaan :s nii ja miulla on ihan oikeesti rinnat tosi arat varsinki nännien kohalta vaikka en koskiskaan niihin koko päivään, mut pitkään esim mahallani en pysty olee ja jos kissa kävelee vahingossa tissien päältä nii ai että miten koskee :s (mieheke ihmettelee samaa et miten voi noin arat olla) ja vihlovaa kipuu aika monena päivänä ollu mahassa.... :sMä alan jo tuntemaan itseni ihan sekopäiseksi, kun olen aivan varma raskautumisestani ja taas toisena hetkenä en. Kyllä naisena oleminen on vaikeaa. Melkein viikko täytyy jaksaa tätä, ollakko vai eikö olla showta En millään malttaisi odottaa , koska muutekin olen kaikki-mulle-nyt-heti- ihminen. Pakko se on jaksaa ja kuvitella tai kestää näitä oireita.
Eilen kyllä huomasin,että rinnat olivat oikeasti tosi arat ja on vieläkin (enkä ollut tunti tolkulla räplänyt niitä). Tänään on ollut ihmeellistä kipua vatsassa. Vähän menkkamaista,mutta kuitenkin hieman viiltävämpää.
Huoh, jospa nyt kasaisi ajatukset ja keskittyisi johonkin ihan muuhun kuin itsensä tutkiskeluun